SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De scheidsrechter pakte de lolly van Erik Pieters af omdat dat gevaarlijk was tijdens 't voetballen.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die plaatjesDalijk ook niet zeuren?
![]()
Ga janken.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat een fucking klapjosti, die Pieters. Nu dus gewoon voor eens en altijd verdergaan met Jehtro.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:![]()
Die man heeft echt aandacht tekortquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://mariovanderende.5m(...)art-erik-pieters-493
AHAHAHAHA Mario![]()
![]()
Ik heb een betere gif gezien.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Helemaal niet, die is te klein (boven en onder).quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live![]()
Zit er ook nog een subliminale boodschap over de onafhakelijkheid van Koerdistan in verwerkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live
Daar zit mijn stem bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahah dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
![]()
![]()
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.Verstandig, over een uur staat hij op allemaal andere sites.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
2x gestemd hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live
Jammer dat ze het op TV Benson maar MoM makenSo confused when you're lost in the groove![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een groter mongool dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit mijn stem bijquote:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
2x gestemd hier.
Jammer dat ze het op TV Benson maar MoM makenNiet.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
Snelle Egel![]()
Ze moeten eens gaan kijken of ze niet eens iets moeten veranderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
PSV moet bij zichzelf te rade gaan.
Handig altijd, dat soort advies van commentatoren.
Nog zo een.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op tv zeiden ze Pluim.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1697294
Wel![]()
ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit mijn stem bij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Pieters heeft wel een voorbeeldfunctie hé. Nu gaan natuurlijk al die kinderen op zaterdag ochtend ook ruiten inslaan wanneer ze rood krijgen![]()
![]()
Nou, nog maar wat geld erin
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Sure.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stonden 3 Zwolle spelers onder in beeld.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Het is weer gelukt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Oleeeh het volgende:
Wat een gezeur. Dit had Ajax ook kunnen overkomen.
Twente dan weer niet.
Snelle Egel![]()
Een lange schorsing lijkt me onvermijdelijk. Ik denk niet dat de KNVB dit gedrag accepteert.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Bamihapje het volgende:
Pieters heeft wel een voorbeeldfunctie hé. Nu gaan natuurlijk al die kinderen op zaterdag ochtend ook ruiten inslaan wanneer ze rood krijgen[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Censuur van ELquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stonden 3 Zwolle spelers onder in beeld.![]()
nee, van huis uit ben ik voor psv, maar dit kan echt alleen psv gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Oleeeh het volgende:
Wat een gezeur. Dit had Ajax ook kunnen overkomen.
Twente dan weer niet."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Van Bommel vond dat een heel belangrijk moment. Als daar de 2-2 valt dan verloopt de wedstrijd anders.
Wat een debiel.![]()
Was wel zo, waarschijnlijk dachten de mensen van EL dat alle stemmen op Pieters trollen waren.quote:![]()
Dieptriest om hem er uit te halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was wel zo, waarschijnlijk dachten de mensen van EL dat alle stemmen op Pieters trollen waren.![]()
Welke kansen? Ben je mongool ofzo?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Van Bommel kan de frustratie van Pieters begrijpen![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Thuis met 3-1 verliezen...wat een schande. De duurste selectie van de eredivisie wordt kansloos afgedroogd door de goedkoopste selectie van de eredivisie
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die heeft het glas niet eens gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
Waar staat team Duo PenottiIs dat het nieuwe decor of staan ze ergens in een kantine?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Net als Sulejmani kopen voor 17 miljoenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Thuis met 3-1 verliezen...wat een schande. De duurste selectie van de eredivisie wordt kansloos afgedroogd door de goedkoopste selectie van de eredivisie![]()
![]()
![]()
Heeft ie gewoon gelijk in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel vond dat een heel belangrijk moment. Als daar de 2-2 valt dan verloopt de wedstrijd anders.
Wat een debiel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Van Bommel is de pastoor van het Waterreus-evangelie man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Net als Sulejmani kopen voor 17 miljoen![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Oude lullen terughalen om vervolgens kansloos te falenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Net als Sulejmani kopen voor 17 miljoen![]()
Oude koeien uit de sloot halen
So confused when you're lost in the groove![]()
Net UFC, misschien is dat wat voor Pieters.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo, RUSTIG AAN!. Straks zit de spetterpoep weer tot op 't plafond.
So confused when you're lost in the groove![]()
Hebben we misschien ook beelden van die actie van Pieters? Heb het nog niet gezien.Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:![]()
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam.![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam.![]()
Johquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam.Groot fan van User Wotte![]()
Dries Mertens heeft ook al voor de camera gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam..
https://twitter.com/omroepbrabant/status/292373215462957056![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef badboynova het volgende:
Dries Mertens heeft ook al voor de camera gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ik mag aannemen dat de KNVB een voorbeeld stelt en Pieters voor rest van het seizoen schorst. Dit soort agressieve uitspattingen moeten uitgebannen worden.![]()
Wie heeft jou gratie verleend trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Een verschrikkelijk toffe admin.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef blup het volgende:
[..]
Wie heeft jou gratie verleend trouwens.![]()
we moeten een petitie startenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik mag aannemen dat de KNVB een voorbeeld stelt en Pieters voor rest van het seizoen schorst. Dit soort agressieve uitspattingen moeten uitgebannen worden.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Volgens mij was 't raam van PEC Zwolle en niet van de schoonmaker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef blup het volgende:
Dadelijk zat er aids op dat raam van de schoonmaker.![]()
Welkom terug nog trouwens. Bijna vergeten te zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een verschrikkelijk toffe admin.
Succes tijdens de klassieker, je zult je flink in moeten houden.![]()
![]()
Ik dacht dat Yvonne had aangedrongen op een dwangbuis voor HMF tijdens de klassiekert?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug nog trouwens. Bijna vergeten te zeggen.
Succes tijdens de klassieker, je zult je flink in moeten houden.So confused when you're lost in the groove![]()
Kneusje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Dan was dat raam toch van PSV..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij was 't raam van PEC Zwolle en niet van de schoonmaker.![]()
Alsof ik dan op Fok! zit. En alsof ik me in moet houden als we 1-2 winnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
quote:![]()
Maar ik vind het oprecht een absolute schande. Alle remming ontbreekt dus duidelijk bij die kerel, voor hetzelfde gaat hij binnen de lijnen eens door het lint.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsof ik dan op Fok! zit. En alsof ik me in moet houden als we 1-2 winnen.![]()
![]()
Feyenoorders kunnen niet anders, hun laatste nationale succes was vorige eeuw, laatste 35 jaar zijn ze maar liefst drie (quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oude lullen terughalen om vervolgens kansloos te falen
Oude koeien uit de sloot halen) keer kampioen geworden, hun semi-succes is Europa tien jaar geleden, maar eigenlijk teert de gehele club uit de roem vergaard in 1970
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: