Klopt, maar het is een Nederlands-Belgisch project. 1 grote faal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse treinen? Italiaans dacht ik
Je gaat zelf omlaag vieze kut psver.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond begint de Eredivisie weer en het niveau gaat meteen omlaag
Davy zal nooit eens een ban krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Davy vieze boeler. donder op met je topickaap
Yep Italiaans, maar gekocht op voordracht van NS.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse treinen? Italiaans dacht ik
Nee, wij staan bovenaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat zelf omlaag vieze kut psver.
Eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha GGMM, daar ben je. Davy is de Boeler of the Year. Bij deze. Lager dan dat kan niemand.
Jij wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy zal nooit eens een ban krijgen.
Ik kan niet donderen want ik zit nu in de wolken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Davy vieze boeler. donder op met je topickaap
Dit is een nieuw dieptepunt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan niet donderen want ik zit nu in de wolken.
OOOOOWOWW SHIT IM ON FIRE!!
Pelle doet dat achterstevoren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-panna-van-Lasse-Schone.htm
viessssss man
Sinds wanneer zijn er speciale wc papieren voor pussy's?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
Ik moet schijten maar ze hebben hier van dat gerecyclede kut wc papier
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun je het van harte.
Om te bewijzen dat ik een kerel ben ga ik nu spetterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er speciale wc papiers voor pussy's?
Doe dan schijten in bad, dat is sowieso veel duurzamer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
Ik moet schijten maar ze hebben hier van dat gerecyclede kut wc papier
ik geloof niet dat ze baden hebben op mijn faculteitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan schijten in bad, dat is sowieso veel duurzamer.
Zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat heeft hij nu weer gedaan?
Waar ga je naartoe vanavond?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Saind het volgende:
Fuck. Moet naar Utrecht toe straks, rijden er geen treinen
De dienstregeling zou vandaag weer normaal zijn, de NS heeft zich dus eindelijk een keer aan haar woord gehouden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Saind het volgende:
Fuck. Moet naar Utrecht toe straks, rijden er geen treinen
Lullen met de vorige lustrumcommissie van studievereniging, beetje pilzen. Daarna borrel van de alumnivereniging in de een of andere kroegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe vanavond?
gewoon zuipen dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Lullen met de vorige lustrumcommissie van studievereniging, beetje pilzen. Daarna borrel van de alumnivereniging in de een of andere kroeg
Ja welke kroeg homo, dan kunnen we even beverwijk 2.0 doen in aanloop naar de klassieker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Lullen met de vorige lustrumcommissie van studievereniging, beetje pilzen. Daarna borrel van de alumnivereniging in de een of andere kroeg
Daar zijn netwerken voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
Misbruik maken van je netwerk om hogerop te komen
Sla 'm met je bidon!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja welke kroeg homo, dan kunnen we even beverwijk 2.0 doen in aanloop naar de klassieker.
Weet ik het man ik ga ook maar gewoon voor de drankquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja welke kroeg homo, dan kunnen we even beverwijk 2.0 doen in aanloop naar de klassieker.
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken...quote:
Hulpverlenen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken....
Je kan zowat alle 'bekende' formaten importeren in photoshop, ik heb wmv omdat ik eerst het moment uitknip in movie maker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, straks maar eens kijken voor WMV-Files.
Uitzenden van je documentaire.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken....
Gevraagd, zit aan de Vismarkt. Ga maar zoekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ah is goed. ben effe aan het kloten. Gaat volgens mij nog niet zoals het moet maar dat komt later welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan zowat alle 'bekende' formaten importeren in photoshop, ik heb wmv omdat ik eerst het moment uitknip in movie maker.
Vertelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar zit alleen een goede coffeeshop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Gevraagd, zit aan de Vismarkt. Ga maar zoeken
Dat is in ieder geval al goed om te weten. Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zit alleen een goede coffeeshop.
Andersomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al goed om te weten. Hoe heet ie?
Klopt, al is die snowboardwinkel al niet meer de vismarkt. Bij andersom naar links = vismarkt, naar rechts is lichte gaard. Daar zitten wel paar toffe cafe's, zeker als je doorloopt naar Kafe Belgiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh is dat de Vismarkt joh
Ben ik wel eens geweest, stukje doorlopen zit een snowboard winkel
Het is onrustig jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
Stelletje ongestelde pipo's hier en de klassieker is pas zondag...
op www.imgur.com kun je wel grote shit oploadenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
That file was no good! We encountered an error:
Naamloos-1: Animated GIF is larger than 2MB. Make the image smaller and then try uploading again.
dat moet beter
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.quote:
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.
Sorry. Ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!
Dwars als in van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
GVD. die kerel op die foto lijkt op HMF...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is onze man voor de rellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij in godsnaam?
Dikke lul voor je teringlijer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dikke lul voor je teringlijer..
Net zei er een dat ik altijd negatief ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.
Het haar misschien een beetje zoals jij het zag tijdens ADO thuis, al ben ik nu helemaal kaal. Verder een bril, ok. Maar zo vadsig, no fucking way.quote:
Nou, dat deed je zeker wel wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zei er een dat ik altijd negatief ben.
En dat terwijl je altijd zo warm en optimistisch bentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zei er een dat ik altijd negatief ben.
Lekkahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, ik ben er wel klaar mee. Vanavond verjaardag. Langejufferstraat saind voor sos en een goede avond.
Idd. Happel is echt de warme chocomel onder de users van de SC.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl je altijd zo warm en optimistisch bent
Dan toch wel warme chocomel die eerst Irish is gemaakt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Happel is echt de warme chocomel onder de users van de SC.
Sowieso horloges over 't algemeen teringlelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een lelijk ding. Welke mongool spendeert hier 180 euro aan
Eens, al moet je wel een mooie klok dragen als je een duur pak aan hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso horloges over 't algemeen teringlelijk.
Eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso horloges over 't algemeen teringlelijk.
Lijkt op jou zoals bij het Groene Haas toernooiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het haar misschien een beetje zoals jij het zag tijdens ADO thuis, al ben ik nu helemaal kaal. Verder een bril, ok. Maar zo vadsig, no fucking way.
Ondertussen 91 kilo, nog maar 6 te gaan.
Nee manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op jou zoals bij het Groene Haas toernooi
Enige sierraad ook dat je als kerel kunt dragen zonder kamper kunt zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, al moet je wel een mooie klok dragen als je een duur pak aan hebt.
#swag
hangt ervan af waarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens een kankerharde dejá vu. Kapo gaat zo zeggen dat mensen die een (duur) pak dragen op jonge leeftijd überhaupt falers zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij 1 meter 84 hé. En een kenkerbreed bovenlijf.
Voeg nog meer smilies toe, dat zal je boodschap kracht bijzetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef mrstylo het volgende:
Don maakt met 2 berichten hele reputatie van HMF kapot.![]()
![]()
Ik doe 79 bij 1.85quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben kenkerbreed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voeg nog meer smilies toe, dat zal je boodschap kracht bijzetten.
Ondertussen ben ik nog steeds de epische Fok!held en ben jij een kutmarokkaan waarvan we allemaal balen dat je de status asielzoeker ooit verloren bent.
Ja hello, waarom denk je dat ik jou in mijn telefoon heb. Heb ik ooit last van een of andere neus, bel ik Hap, boem. Drieëntwintig gebroken botten met een kopstoot van deze manquote:
Ja, maar van die volledig metalen horloges man. Ik vind dat zo'n wansmaak, sorry voor degenen die het dragen hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, al moet je wel een mooie klok dragen als je een duur pak aan hebt.
#swag
Eens. Sowieso gaan mijn armharen altijd tussen die kutschakels zitten bij een metalen horlogequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar van die volledig metalen horloges man. Ik vind dat zo'n wansmaak, sorry voor degenen die het dragen hier.
Kan je het niet alleen aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hello, waarom denk je dat ik jou in mijn telefoon heb. Heb ik ooit last van een of andere neus, bel ik Hap, boem. Drieëntwintig gebroken botten met een kopstoot van deze man
Einz.
Dat is ook zo man, dan heb je iets te compenseren. Al moet ik zeggen dat er niks vreselijkers is dan zo'n C&A pak, dan kun je net zo goed je gewone kleren aanhouden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens een kankerharde dejá vu. Kapo gaat zo zeggen dat mensen die een (duur) pak dragen op jonge leeftijd überhaupt falers zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar van die volledig metalen horloges man. Ik vind dat zo'n wansmaak, sorry voor degenen die het dragen hier.
Nee is genoeg. Wil niet op jou leiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voeg nog meer smilies toe, dat zal je boodschap kracht bijzetten.
Nou nee.quote:Ondertussen ben ik nog steeds de epische Fok!held
Ben een Koerd en als ik een Marokkaan was kon ik geen asielzoekers zijn.quote:en ben jij een kutmarokkaan waarvan we allemaal balen dat je de status asielzoeker ooit verloren bent.
Moeten ook nog wat kilo'tjes af. Maar begin wel in übershape te raken. Chicks valt het ook steeds meer opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal ook. Niet onder de indruk van 1.84 met 92 kilo
Of een pak met C&A schoenenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook zo man, dan heb je iets te compenseren. Al moet ik zeggen dat er niks vreselijkers is dan zo'n C&A pak, dan kun je net zo goed je gewone kleren aanhouden.
C&A verkoopt ook gewoon Boss gek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook zo man, dan heb je iets te compenseren. Al moet ik zeggen dat er niks vreselijkers is dan zo'n C&A pak, dan kun je net zo goed je gewone kleren aanhouden.
Je armen niet scheren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Sowieso gaan mijn armharen altijd tussen die kutschakels zitten bij een metalen horloge.
Voetbal je ook beter met EPO?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal ook. Niet onder de indruk van 1.84 met 92 kilo
Boss is ook wel beetje ordinair.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
C&A verkoopt ook gewoon Boss gek.
Lijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is genoeg. Wil niet op jou leiken.
PKK-hond.quote:Ben een Koerd en als ik een Marokkaan was kon ik geen asielzoekers zijn.
Volgende keer gewoon mij bellen. Ik gooi mijn arm de lucht in en alle gebouwen naast mij storten in van de blast.quote:
Ik vind 't persoonlijk geen zicht, maar daarom kleed ik me ook anders dan jij wrs. Ieder z'n smaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb best een mooie Seiko vind ik zelf, stalen band
Hmm, oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee en met coke of ghb ook niet.
Sterren imploderen als jij je beweegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon mij bellen. Ik gooi mijn arm de lucht in en alle gebouwen naast mij storten in van de blast.
Nog erger, van die MBO-ers die een pak aandoen en er dan een zonnebril/sportschoenen/geen stropdas bij dragen omdat ze zich er te onzeker in voelen.quote:
Ik Googlede nog, maar kreeg dode mensen bij lijken.quote:
Sowieso.quote:[..]
PKK-hond.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
C&A verkoopt ook gewoon Boss gek.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik Googlede nog, maar kreeg dode mensen bij lijken.
[..]
Sowieso.
Heb zoietsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't persoonlijk geen zicht, maar daarom kleed ik me ook anders dan jij wrs. Ieder z'n smaak.
Is serieus zo.quote:
Meestal ook nog een pak dat een maatje te groot is...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog erger, van die MBO-ers die een pak aandoen en er dan een zonnebril/sportschoenen/geen stropdas bij dragen omdat ze zich er te onzeker in voelen.
40000 euro uitgeven aan een pak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is serieus zo.
Maar ik haal mijn pakken altijd bij Edwards op de Coolsingel. Bent even een maandsalaris kwijt, maar dan heb je ook wat zegmaar..
Gekregen van hun pa.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal ook nog een pak dat een maatje te groot is...
Te weinig, maar HMF is toch die richkid?quote:
Vooral mensen die uitgaan in pak en zich dan baas voelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso pak dragen is kak. Hoop dat ik dat, behalve een sollicitatie af en toe, nooit hoef te dragen.
HMF is uit eigen kracht voortgebracht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te weinig, maar HMF is toch die richkid?
Ik draag het ook zelden meer, zijn wel andere tijden wat dat betreftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso pak dragen is kak. Hoop dat ik dat, behalve een sollicitatie af en toe, nooit hoef te dragen.
Hij heeft het over een maandsalaris en jij over 40.000 euro...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te weinig, maar HMF is toch die richkid?
Dan loop ik direct de deur uit. Zit je in de verkeerde tent als je dat soort types tegen komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral mensen die uitgaan in pak en zich dan baas voelen
Wilde niemand je ouders zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF is uit eigen kracht voortgebracht.
Dat was mijn grap.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft het over een maandsalaris en jij over 40.000 euro...
Studentenballenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan loop ik direct de deur uit. Zit je in de verkeerde tent als je dat soort types tegen komt.
Ik doe het nog regelmatig, vandaag ook. Ik heb meerdere klanten bezocht vandaag vandaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die lopen doordeweeks in een overallquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan loop ik direct de deur uit. Zit je in de verkeerde tent als je dat soort types tegen komt.
Echt he. Bij mij op het werk dragen mensen alleen nog af en toe pak als ze extern moeten en dan ook bijna alleen nog maar naar de overheid. Tijden van maatpak zijn voorbij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik draag het ook zelden meer, zijn wel andere tijden wat dat betreft
Verschilt ook wel heel sterk. M'n pa probeerde het laatst eens zonder pak, vroegen ze of hij vrij hadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he. Bij mij op het werk dragen mensen alleen nog af en toe pak als ze extern moeten en dan ook bijna alleen nog maar naar de overheid. Tijden van maatpak zijn voorbij.
De explosie die voortkwam toen ik geboren werd vermoordde alles en iedereen in een straal van 100 kilometer.quote:
Don't quit your dayjob...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde niemand je ouders zijn?
[..]
Dat was mijn grap.
Zodra ik 't kan betalen koop ik een pak van Tom Ford.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is serieus zo.
Maar ik haal mijn pakken altijd bij John-Edward op de Coolsingel. Bent even een maandsalaris kwijt, maar dan heb je ook wat zegmaar..
Je was gewoon langzaam Ron.quote:
https://www.vente-exclusi(...)Wl8rQCFSHHtAodtnoATgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zodra ik 't kan betalen koop ik een pak van Tom Ford.
En wij maar denken dat de moffen de binnenstad van Rotterdam hadden plat gegooid...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De explosie die voortkwam toen ik geboren werd vermoordde alles en iedereen in een straal van 100 kilometer.
Zodoende. Al vanaf mijn eerste levensdagen voor mijzelf moeten zorgen.
Verhalen gaan dat HMF liep na 5 uur. Na 12 uur leerde hij rekenen, en na 21 uur had hij de relativiteitstheorie weerlegt. Dit bracht hij echter niet in de openbaarheid, om mensen niet te verontrusten.
Nee man, gaat volledig om de intentie waar je 't mee draagt. Doe je 't om te showen, dan ben je een boeler van de bovenste plan. Als je 't goed draagt is er niks mooiers dan een mooi, goed passend pak. True story, heeft echt meer swag dan welke kleding ook imo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn maar weinig mensen op de wereld die uit eigen kracht zijn voortgebracht hoor pik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF is uit eigen kracht voortgebracht.
Het was noodzakelijk het volk die onzin voor te houden. Feitelijk gezien heeft HMF voorkomen dat Rotterdam een groot kankerzooitje werd als 020 en is de huidige moderne binnenstad met al zijn prachtige architectuur en de indrukwekkende skyline aan één iemand te danken....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wij maar denken dat de moffen de binnenstad van Rotterdam hadden plat gegooid...
Doe nou mee lul.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen op de wereld die uit eigen kracht zijn voortgebracht hoor pik.
Het echte geld draagt nooit een pak dus het is niks anders dan imago, jezelf proberen duur voor te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, gaat volledig om de intentie waar je 't mee draagt. Doe je 't om te showen, dan ben je een boeler van de bovenste plan. Als je 't goed draagt is er niks mooiers dan een mooi, goed passend pak. True story, heeft echt meer swag dan welke kleding ook imo.
Aboutaleb?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was noodzakelijk het volk die onzin voor te houden. Feitelijk gezien heeft HMF voorkomen dat Rotterdam een groot kankerzooitje werd als 020 en is de huidige moderne binnenstad met al zijn prachtige architectuur en de indrukwekkende skyline aan één iemand te danken.....
Ach ja was min of meer al bekend, iedereen gebruikt behalve Boogerd. Gesink is ook clean denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was gewoon langzaam Ron.
Wisten jullie trouwens dat Armstrong doping heeft gebruikt? Ik zat net een bericht daarover
Wat snap je niet aan 'intelligente zoekmachines' die zich aanpassen op je previous zoekgedrag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
https://www.vente-exclusi(...)Wl8rQCFSHHtAodtnoATg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen HMF een permban kreeg uit de stad kwamen dit soort dwazen. Inmiddels wordt hard gewerkt aan het burgemeesterschap van HMF.quote:
En hoe kom je aan deze wijsheid?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het echte geld draagt nooit een pak dus het is niks anders dan imago, jezelf proberen duur voor te doen.
En dan komt verhaal van dubbeltjes die nooit kwartjes worden.
Nee, anders ga je jezelf weer te geweldig vinden moet er morgen weer een ambu broeder aan te pas komen om je chick op te lappen.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja was min of meer al bekend, iedereen gebruikt behalve Boogerd. Gesink is ook clean denk ik.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'intelligente zoekmachines' die zich aanpassen op je previous zoekgedrag?Feitelijk gezien omschrijf je niet wat het daadwerkelijk is, maar je denkt serieus dat je dit begrip moet uitleggen aan een TI-gediplomeerde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een onzin. Gewoon een kwestie van smaak, dat jij er een bepaald kakgevoel bij hebt zegt misschien meer over je omgeving dan over het dragen van pakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het echte geld draagt nooit een pak dus het is niks anders dan imago, jezelf proberen duur voor te doen.
En dan komt verhaal van dubbeltjes die nooit kwartjes worden.
Loop niet zo dom te doen en geef toe dat dit een kk harde reply was bitch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feitelijk gezien omschrijf je niet wat het daadwerkelijk is, maar je denkt serieus dat je dit begrip moet uitleggen aan een TI-gediplomeerde?.
Was dat een "quote:
Nee manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo dom te doen en geef toe dat dit een kk harde reply was bitch.![]()
Tuurlijk zijn er meer die niet gebruiken en heeft Boogerd ook gebruikt. Gesink geloof ik wel dat hij redelijk schoon is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was dat een "" omdat die overige 2 ook gebruiken in jouw idee, of een "
" omdat je denkt dat er veel meer renners zijn die NIET gebruiken?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Daarom plaatste ik die link juist lul.
Dress for the occasion zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon een kwestie van smaak, dat jij er een bepaald kakgevoel bij hebt zegt misschien meer over je omgeving dan over het dragen van pakken.
Oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er meer die niet gebruiken en heeft Boogerd ook gebruikt. Gesink geloof ik wel dat hij redelijk schoon is.
Is er iemand die dat betwist dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dress for the occasion zou ik zeggen
Boogerd van zoiets beschuldigenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er meer die niet gebruiken en heeft Boogerd ook gebruikt. Gesink geloof ik wel dat hij redelijk schoon is.
Je kan toch niet ontkennen dat 90% van de pakdragers dit doet omdat het een soort van opgedragen wordt, niet omdat ze vinden dat het zo lekker zit of er zo tof uitziet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon een kwestie van smaak, dat jij er een bepaald kakgevoel bij hebt zegt misschien meer over je omgeving dan over het dragen van pakken.
Mart Smeets is ook niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd van zoiets beschuldigenWaarom moeten Nederlanders die hun kop boven het maaiveld uitsteken toch altijd onthoofd worden
In Amerika begrijpen ze tenminste hoe je helden moet eren
Was getekend,
Mart Smeets.
Jammer hoor. Zeg gewoon wat je wil zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké.
Nou, dan ga ik verder niet op je reageren behalve met "lol!".
Ik ga studeren. Doei!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer hoor. Zeg gewoon wat je wil zeggen
Dat was hij al niet toen hij aangaf te geloven dat Armstrong daadwerkelijk dopevrij was. Ik gok dus een jaartje of 13 al niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mart Smeets is ook niet meer serieus te nemen.
Z'n hele literaire carriere is gebouwd op een schone Armstrongquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mart Smeets is ook niet meer serieus te nemen.
Dan ben ik een uitzondering in jouw ogen, ik draag graag pakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat 90% van de pakdragers dit doet omdat het een soort van opgedragen wordt, niet omdat ze vinden dat het zo lekker zit of er zo tof uitziet?
Als je belangrijk genoeg bent maakt het niet uit of je pak draagt of niet, dat is wat ik ermee wil zeggen.
Eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Z'n hele literaire carriere is gebouwd op een schone Armstrong
Ja, maar jij in een pak... Man dan staat zelfs bouterse op zijn achterpoten te trillen gek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben ik een uitzondering in jouw ogen, ik draag graag pakken.
Swaggggggggggggquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook, het ziet er goed uit mits je een maatpak hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder "niet dopen" verstaat. Ik weet dat renners in de finale van een koers bidons krijgen met pijnstillers en caffeine, dat dit legaal is, maar dat versta ik eigenlijk ook al onder dopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens.
Maar jij gelooft serieus dat er renners zijn in de top die niet dopen?
Ik ga binnenkort naar Surinamequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar jij in een pak... Man dan staat zelfs bouterse op zijn achterpoten te trillen gek.
Heb afgelopen week met zaakgelastigde van NL in Suriname gesproken en die zag wel mogelijkheden.quote:
Als je dat al dopen vindt, kan je nog veel meer dopen vinden. Zoals het eten van bananen (pijnstillende functie, en dan spreek ik nog niet eens over de energieherstellende functies en kaliumgehaltes) tijdens een tenniswedstrijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder "niet dopen" verstaat. Ik weet dat renners in de finale van een koers bidons krijgen met pijnstillers en caffeine, dat dit legaal is, maar dat versta ik eigenlijk ook al onder dopen.
Rotterdam?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit voorlopig nog ff te studeren in 'Little Paramaribo'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
In tennis wordt op dit moment meer gebruikt dan in het wielrennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dat al dopen vindt, kan je nog veel meer dopen vinden. Zoals het eten van bananen (pijnstillende functie, en dan spreek ik nog niet eens over de energieherstellende functies en kaliumgehaltes) tijdens een tenniswedstrijd.
Om mij naar Suriname te krijgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb afgelopen week met zaakgelastigde van NL in Suriname gesproken en die zag wel mogelijkheden.
Overal wordt gebruikt man. Bij DOOR Neptunus spuiten ze zelfs bij het levenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In tennis wordt op dit moment meer gebruikt dan in het wielrennen.
Nadal komt binnenkort groengekleurd terug.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rotterdam?Nee, heb m'n kamer omgedoopt tot 'Little Paramaribo'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus Knutt, op basis van intensief onderzoek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je altijd dikke negerinnen mee naar huis neemtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heb m'n kamer omgedoopt tot 'Little Paramaribo'
Wat ga je daar dan doen?quote:
Hmmm, juist het vakgebied van de rechten ligt een beetje gevoelig op het moment tussen NL en Sur.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om mij naar Suriname te krijgen?
Ja, zelfs in de hoogtij dagen van de doping zijn er renners die op morele gronden geen doping gebruikten (en dus ook weggepest zijn door Armstrong en co)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overal wordt gebruikt man. Bij DOOR Neptunus spuiten ze zelfs bij het leven. Dat gaat godverdomme om de KNBSB.......... Denk jij dan echt dat er ook maar één schone renner is in de Tour?
Met het geld wat er omgaat in de tennis wereld en de wetenschap dat er in een heel fucking jaar slechts 21 doping testen zijn uitgevoerd hoef je daar geen intensief onderzoek te doen vriend.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus Knutt, op basis van intensief onderzoek.
Veel plezier alvast dan.quote:
Juist dat gegeven (het wegpesten) ontkende Armstrong in het interview met O.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, zelfs in de hoogtij dagen van de doping zijn er renners die op morele gronden geen doping gebruikten (en dus ook weggepest zijn door Armstrong en co)
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Met het geld wat er omgaat in de tennis wereld en de wetenschap dat er in een heel fucking jaar slechts 21 doping testen zijn uitgevoerd hoef je daar geen intensief onderzoek te doen vriend.
Geloof ik ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met die exotische verassingen van je de hele tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat je altijd dikke negerinnen mee naar huis neemt
Ja en jij gelooft dat armstrong met dit interview de waarheid spreekt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Juist dat gegeven (het wegpesten) ontkende Armstrong in het interview met O.
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Dat zou ook niet goed voor zijn marketing zijn. Het moet wel gezellig blijven he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Juist dat gegeven (het wegpesten) ontkende Armstrong in het interview met O.
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Daarin ben ik de perfecte mediator man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, juist het vakgebied van de rechten ligt een beetje gevoelig op het moment tussen NL en Sur.
Heb er vertrouwen in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks, maar is nog niet bevestigd.
En bovendien ging het niet om het wegpesten in het interview. Dat wegpesten sloeg op niet teamgenoten die schoon rond reden en dreigden uit de school te klappen. Zal ff een voorbeeld zoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en jij gelooft dat armstrong met dit interview de waarheid spreekt?
Oh ja, laten we even een drogreden aanvoeren. Serieus...ik zou gehakt van je maken als dit een rechtszaak was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, zelfs in de hoogtij dagen van de doping zijn er renners die op morele gronden geen doping gebruikten (en dus ook weggepest zijn door Armstrong en co)
[..]
Met het geld wat er omgaat in de tennis wereld en de wetenschap dat er in een heel fucking jaar slechts 21 doping testen zijn uitgevoerd hoef je daar geen intensief onderzoek te doen vriend.
Are you kidding me? Die man heeft een krachthonk ín het vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze man zit 200 dagen per jaar in het vliegtuig, 100 dagen speelt hij, nog wat tijd voor de familie, maar toch weet hij genoeg in het krachthonk door te brengen om deze spiermassa op te bouwen:
[ afbeelding ]
Als je dat gelooft ben je een naïeve kankerlul.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met die exotische verassingen van je de hele tijd.
Nee, maar dan nog hecht ik aan zijn woorden meer waarde dan Knutdeijsbeer van Fok.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en jij gelooft dat armstrong met dit interview de waarheid spreekt?
Zou Nadal net als Guidetti ook zo blessuregevoelig zijn door het niet dragen van een jas?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze man zit 200 dagen per jaar in het vliegtuig, 100 dagen speelt hij, nog wat tijd voor de familie, maar toch weet hij genoeg in het krachthonk door te brengen om deze spiermassa op te bouwen:
[ afbeelding ]
Als je dat gelooft ben je een naïeve kankerlul.
In het interview was de vraag letterlijk of Armstrong mensen uit het team flikkerde als ze weigerden te dopen. Dat is naar mijn idee aardig 'wegpesten of meedoen'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En bovendien ging het niet om het wegpesten in het interview. Dat wegpesten sloeg op niet teamgenoten die schoon rond reden en dreigden uit de school te klappen. Zal ff een voorbeeld zoeken.
Welke wielrenners verdedig ik dan? Zelfs voor Gesink steek ik m'n handen niet in het vuur. Enige wat ik zeg is dat er wel schone renners zijn en dat het nu schoner is dan 5 jaar terug. En bovendien een stuk schoner dan een boel andere sporten. Dat is alles.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Are you kidding me? Die man heeft een krachthonk ín het vliegtuig.
.
Ik hoop dat je begrijpt dat het verdedigen van Nadal net zo achteriljk is als jij die wielrenners verdedigd.
Mijn voorbeeld gaat niet om teamgenoten. Gaat om renners uit compleet andere ploegen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In het interview was de vraag letterlijk of Armstrong mensen uit het team flikkerde als ze weigerden te dopen. Dat is naar mijn idee aardig 'wegpesten of meedoen'.. Hij antwoordde daarop dat 'hij dat niet zou doen'.
Als dat een criterium is kun je iedere discussie op fok wel afschietenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een domme discussie is dit zeg. Beiden weten totaal niet van de hoed of de rand dus het is allemaal gezwets op drijfzand.
Valt wel mee hoor, alleen deze discussie snijdt alleen hout zolang je het óf puur hypothetisch houdt óf volledig bij de feiten. Als je elkaar gaat aanvallen met argumenten die op feiten gebaseerd zouden moeten zijn slaat het al nergens meer op imo, maargoed dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dat een criterium is kun je iedere discussie op fok wel afschieten
Ik val HMF helemaal niet aan en voel mezelf ook niet aangevallenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, alleen deze discussie snijdt alleen hout zolang je het óf puur hypothetisch houdt óf volledig bij de feiten. Als je elkaar gaat aanvallen met argumenten die op feiten gebaseerd zouden moeten zijn slaat het al nergens meer op imo, maargoed dat is mijn mening.
Ok, dan is 't goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik val HMF helemaal niet aan en voel mezelf ook niet aangevallen
Whahaha Stijn!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben godverdomme die tyfusspangtoz niet tyfusdavy.
Ik zeg het al dagen
Ok.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Goed weekend iedereen! Leggo Leggo!
Debiel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie?
dudequote:
5-1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo hoeveel wordt het dadelijk? Ik zeg 3-0.
Mertensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
5-1
1x Mertens
1x Matavz
1x Strooman
1x Zanka
1x Lens
Voor PEC maakt Mokthar er 1.
Wat is daar een dilemma aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:07 schreef Happel het volgende:
Ik heb een dilemma. Of bier gaan drinken of niet.
Je weet nu al dat ze deze week in totale paniek maher voor 20 miljoen gaan kopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
'Wat zeg je...? Er is dus voor 35 miljoen in dit team geïnvesteerd?'
PSV in de financiele malaise man over 3 jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet nu al dat ze deze week in totale paniek maher voor 20 miljoen gaan kopen![]()
Ben je een weekdier of een ventquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou een maand geen bier gaan drinken.
Waarom niet en met wie heb je dat afgesproken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou een maand geen bier gaan drinken.
Zonder jeugdopleidingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV in de financiele malaise man over 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |