Eens, al moet je wel een mooie klok dragen als je een duur pak aan hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso horloges over 't algemeen teringlelijk.
Eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso horloges over 't algemeen teringlelijk.
Lijkt op jou zoals bij het Groene Haas toernooiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het haar misschien een beetje zoals jij het zag tijdens ADO thuis, al ben ik nu helemaal kaal. Verder een bril, ok. Maar zo vadsig, no fucking way.
Ondertussen 91 kilo, nog maar 6 te gaan.
Nee manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op jou zoals bij het Groene Haas toernooi
Enige sierraad ook dat je als kerel kunt dragen zonder kamper kunt zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, al moet je wel een mooie klok dragen als je een duur pak aan hebt.
#swag
hangt ervan af waarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens een kankerharde dejá vu. Kapo gaat zo zeggen dat mensen die een (duur) pak dragen op jonge leeftijd überhaupt falers zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij 1 meter 84 hé. En een kenkerbreed bovenlijf.
Voeg nog meer smilies toe, dat zal je boodschap kracht bijzetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef mrstylo het volgende:
Don maakt met 2 berichten hele reputatie van HMF kapot.![]()
![]()
Ik doe 79 bij 1.85quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben kenkerbreed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voeg nog meer smilies toe, dat zal je boodschap kracht bijzetten.
Ondertussen ben ik nog steeds de epische Fok!held en ben jij een kutmarokkaan waarvan we allemaal balen dat je de status asielzoeker ooit verloren bent.
Ja hello, waarom denk je dat ik jou in mijn telefoon heb. Heb ik ooit last van een of andere neus, bel ik Hap, boem. Drieëntwintig gebroken botten met een kopstoot van deze manquote:
Ja, maar van die volledig metalen horloges man. Ik vind dat zo'n wansmaak, sorry voor degenen die het dragen hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, al moet je wel een mooie klok dragen als je een duur pak aan hebt.
#swag
Eens. Sowieso gaan mijn armharen altijd tussen die kutschakels zitten bij een metalen horlogequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar van die volledig metalen horloges man. Ik vind dat zo'n wansmaak, sorry voor degenen die het dragen hier.
Kan je het niet alleen aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hello, waarom denk je dat ik jou in mijn telefoon heb. Heb ik ooit last van een of andere neus, bel ik Hap, boem. Drieëntwintig gebroken botten met een kopstoot van deze man
Einz.
Dat is ook zo man, dan heb je iets te compenseren. Al moet ik zeggen dat er niks vreselijkers is dan zo'n C&A pak, dan kun je net zo goed je gewone kleren aanhouden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens een kankerharde dejá vu. Kapo gaat zo zeggen dat mensen die een (duur) pak dragen op jonge leeftijd überhaupt falers zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar van die volledig metalen horloges man. Ik vind dat zo'n wansmaak, sorry voor degenen die het dragen hier.
Nee is genoeg. Wil niet op jou leiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voeg nog meer smilies toe, dat zal je boodschap kracht bijzetten.
Nou nee.quote:Ondertussen ben ik nog steeds de epische Fok!held
Ben een Koerd en als ik een Marokkaan was kon ik geen asielzoekers zijn.quote:en ben jij een kutmarokkaan waarvan we allemaal balen dat je de status asielzoeker ooit verloren bent.
Moeten ook nog wat kilo'tjes af. Maar begin wel in übershape te raken. Chicks valt het ook steeds meer opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal ook. Niet onder de indruk van 1.84 met 92 kilo
Of een pak met C&A schoenenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook zo man, dan heb je iets te compenseren. Al moet ik zeggen dat er niks vreselijkers is dan zo'n C&A pak, dan kun je net zo goed je gewone kleren aanhouden.
C&A verkoopt ook gewoon Boss gek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook zo man, dan heb je iets te compenseren. Al moet ik zeggen dat er niks vreselijkers is dan zo'n C&A pak, dan kun je net zo goed je gewone kleren aanhouden.
Je armen niet scheren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens. Sowieso gaan mijn armharen altijd tussen die kutschakels zitten bij een metalen horloge.
Voetbal je ook beter met EPO?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal ook. Niet onder de indruk van 1.84 met 92 kilo
Boss is ook wel beetje ordinair.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
C&A verkoopt ook gewoon Boss gek.
Lijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is genoeg. Wil niet op jou leiken.
PKK-hond.quote:Ben een Koerd en als ik een Marokkaan was kon ik geen asielzoekers zijn.
Volgende keer gewoon mij bellen. Ik gooi mijn arm de lucht in en alle gebouwen naast mij storten in van de blast.quote:
Ik vind 't persoonlijk geen zicht, maar daarom kleed ik me ook anders dan jij wrs. Ieder z'n smaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb best een mooie Seiko vind ik zelf, stalen band
Hmm, oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee en met coke of ghb ook niet.
Sterren imploderen als jij je beweegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon mij bellen. Ik gooi mijn arm de lucht in en alle gebouwen naast mij storten in van de blast.
Nog erger, van die MBO-ers die een pak aandoen en er dan een zonnebril/sportschoenen/geen stropdas bij dragen omdat ze zich er te onzeker in voelen.quote:
Ik Googlede nog, maar kreeg dode mensen bij lijken.quote:
Sowieso.quote:[..]
PKK-hond.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
C&A verkoopt ook gewoon Boss gek.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik Googlede nog, maar kreeg dode mensen bij lijken.
[..]
Sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |