Uitzenden van je documentaire.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken....
Gevraagd, zit aan de Vismarkt. Ga maar zoekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja welke kroeg homo, dan kunnen we even beverwijk 2.0 doen in aanloop naar de klassieker.
ah is goed. ben effe aan het kloten. Gaat volgens mij nog niet zoals het moet maar dat komt later welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan zowat alle 'bekende' formaten importeren in photoshop, ik heb wmv omdat ik eerst het moment uitknip in movie maker.
Vertelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken....
Daar zit alleen een goede coffeeshop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Gevraagd, zit aan de Vismarkt. Ga maar zoeken
Dat is in ieder geval al goed om te weten. Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zit alleen een goede coffeeshop.
Andersomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al goed om te weten. Hoe heet ie?
Klopt, al is die snowboardwinkel al niet meer de vismarkt. Bij andersom naar links = vismarkt, naar rechts is lichte gaard. Daar zitten wel paar toffe cafe's, zeker als je doorloopt naar Kafe Belgiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh is dat de Vismarkt joh
Ben ik wel eens geweest, stukje doorlopen zit een snowboard winkel
Het is onrustig jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
Stelletje ongestelde pipo's hier en de klassieker is pas zondag...
op www.imgur.com kun je wel grote shit oploadenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
That file was no good! We encountered an error:
Naamloos-1: Animated GIF is larger than 2MB. Make the image smaller and then try uploading again.
dat moet beter
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.quote:
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.
Sorry. Ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!
Dwars als in van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |