Klopt, maar het is een Nederlands-Belgisch project. 1 grote faal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse treinen? Italiaans dacht ik
Je gaat zelf omlaag vieze kut psver.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond begint de Eredivisie weer en het niveau gaat meteen omlaag
Davy zal nooit eens een ban krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Davy vieze boeler. donder op met je topickaap
Yep Italiaans, maar gekocht op voordracht van NS.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse treinen? Italiaans dacht ik
Nee, wij staan bovenaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat zelf omlaag vieze kut psver.
Eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha GGMM, daar ben je. Davy is de Boeler of the Year. Bij deze. Lager dan dat kan niemand.
Jij wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy zal nooit eens een ban krijgen.
Ik kan niet donderen want ik zit nu in de wolken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Davy vieze boeler. donder op met je topickaap
Dit is een nieuw dieptepunt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan niet donderen want ik zit nu in de wolken.
OOOOOWOWW SHIT IM ON FIRE!!
Pelle doet dat achterstevoren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-panna-van-Lasse-Schone.htm
viessssss man
Sinds wanneer zijn er speciale wc papieren voor pussy's?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
Ik moet schijten maar ze hebben hier van dat gerecyclede kut wc papier
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun je het van harte.
Om te bewijzen dat ik een kerel ben ga ik nu spetterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er speciale wc papiers voor pussy's?
Doe dan schijten in bad, dat is sowieso veel duurzamer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
Ik moet schijten maar ze hebben hier van dat gerecyclede kut wc papier
ik geloof niet dat ze baden hebben op mijn faculteitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan schijten in bad, dat is sowieso veel duurzamer.
Zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat heeft hij nu weer gedaan?
Waar ga je naartoe vanavond?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Saind het volgende:
Fuck. Moet naar Utrecht toe straks, rijden er geen treinen
De dienstregeling zou vandaag weer normaal zijn, de NS heeft zich dus eindelijk een keer aan haar woord gehouden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Saind het volgende:
Fuck. Moet naar Utrecht toe straks, rijden er geen treinen
Lullen met de vorige lustrumcommissie van studievereniging, beetje pilzen. Daarna borrel van de alumnivereniging in de een of andere kroegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe vanavond?
gewoon zuipen dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Lullen met de vorige lustrumcommissie van studievereniging, beetje pilzen. Daarna borrel van de alumnivereniging in de een of andere kroeg
Ja welke kroeg homo, dan kunnen we even beverwijk 2.0 doen in aanloop naar de klassieker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Lullen met de vorige lustrumcommissie van studievereniging, beetje pilzen. Daarna borrel van de alumnivereniging in de een of andere kroeg
Daar zijn netwerken voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
Misbruik maken van je netwerk om hogerop te komen
Sla 'm met je bidon!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja welke kroeg homo, dan kunnen we even beverwijk 2.0 doen in aanloop naar de klassieker.
Weet ik het man ik ga ook maar gewoon voor de drankquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja welke kroeg homo, dan kunnen we even beverwijk 2.0 doen in aanloop naar de klassieker.
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken...quote:
Hulpverlenen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken....
Je kan zowat alle 'bekende' formaten importeren in photoshop, ik heb wmv omdat ik eerst het moment uitknip in movie maker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, straks maar eens kijken voor WMV-Files.
Uitzenden van je documentaire.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is wel héél lekker. Vrouw van de collega van mijn pa kent o.a. Galjaard (die Wendy neukt, niet de celbioloog). Drie keer raden waar ik die voor kan gebruiken....
Gevraagd, zit aan de Vismarkt. Ga maar zoekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ah is goed. ben effe aan het kloten. Gaat volgens mij nog niet zoals het moet maar dat komt later welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan zowat alle 'bekende' formaten importeren in photoshop, ik heb wmv omdat ik eerst het moment uitknip in movie maker.
Vertelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar zit alleen een goede coffeeshop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Gevraagd, zit aan de Vismarkt. Ga maar zoeken
Dat is in ieder geval al goed om te weten. Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zit alleen een goede coffeeshop.
Andersomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al goed om te weten. Hoe heet ie?
Klopt, al is die snowboardwinkel al niet meer de vismarkt. Bij andersom naar links = vismarkt, naar rechts is lichte gaard. Daar zitten wel paar toffe cafe's, zeker als je doorloopt naar Kafe Belgiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh is dat de Vismarkt joh
Ben ik wel eens geweest, stukje doorlopen zit een snowboard winkel
Het is onrustig jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
Stelletje ongestelde pipo's hier en de klassieker is pas zondag...
op www.imgur.com kun je wel grote shit oploadenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
That file was no good! We encountered an error:
Naamloos-1: Animated GIF is larger than 2MB. Make the image smaller and then try uploading again.
dat moet beter
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.quote:
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.
Sorry. Ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!
Dwars als in van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DWARS, dwars figuur. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
GVD. die kerel op die foto lijkt op HMF...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is onze man voor de rellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij in godsnaam?
Dikke lul voor je teringlijer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dikke lul voor je teringlijer..
Net zei er een dat ik altijd negatief ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet zeiken, jij staat als een moeilijk figuur bekend op je werk. Ik sta als een zeer vriendelijk figuur bekend op mijn werk.
Het haar misschien een beetje zoals jij het zag tijdens ADO thuis, al ben ik nu helemaal kaal. Verder een bril, ok. Maar zo vadsig, no fucking way.quote:
Nou, dat deed je zeker wel wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zei er een dat ik altijd negatief ben.
En dat terwijl je altijd zo warm en optimistisch bentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zei er een dat ik altijd negatief ben.
Lekkahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, ik ben er wel klaar mee. Vanavond verjaardag. Langejufferstraat saind voor sos en een goede avond.
Idd. Happel is echt de warme chocomel onder de users van de SC.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl je altijd zo warm en optimistisch bent
Dan toch wel warme chocomel die eerst Irish is gemaakt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Happel is echt de warme chocomel onder de users van de SC.
Sowieso horloges over 't algemeen teringlelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een lelijk ding. Welke mongool spendeert hier 180 euro aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |