Wil je mod worden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
GVD BOELERS KLAAR NU MET DAT GELUL! Stinho, ga iets nuttigs doen. Davy bek houden. Callie, ga bier zuipen en met leren riempjes op mensen slaan, HMF ga ff die mocro's in elkaar tikken van vandaag, Knutt ga je benen scheren, Don nu als de wiedeweerga naar vrouw en kinderen, PizzaGoatse aan de studie, Saind jij gaat sporten.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)aat_extreem_exp.html
Respect voor deze meid.
Mooi, ik kan dus gewoon verderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
GVD BOELERS KLAAR NU MET DAT GELUL! Stinho, ga iets nuttigs doen. Davy bek houden. Callie, ga bier zuipen en met leren riempjes op mensen slaan, HMF ga ff die mocro's in elkaar tikken van vandaag, Knutt ga je benen scheren, Don nu als de wiedeweerga naar vrouw en kinderen, PizzaGoatse aan de studie, Saind jij gaat sporten.
Ik houd mijn bek aangezien ik op mijn toetsenbord typ.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik scheer mijn benen niet dudequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik houd mijn bek aangezien ik op mijn toetsenbord typ.
OOOOOWWWWWWWWWW
Ik zit in een telcon in Tilburg...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, is GGMM aanwezig. Ik wil jou bij deze de Boeler of the Year Award geven. GGMM?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik houd mijn bek aangezien ik op mijn toetsenbord typ.
OOOOOWWWWWWWWWW
Ik heb net koffie over mijn beeldscherm gegooid, in de hoop dat je ging huilen. Maar ik besefte dat het FOK! was.quote:
Na 18 dagen al? Best knap van mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, is GGMM aanwezig. Ik wil jou bij deze de Boeler of the Year Award geven. GGMM?
Zijn het Nederlandse treinen? Italiaans dacht ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver Fyra nu verbodenWat een epische faal is dit toch weer. Wij kunnen niks.
Je bent dom bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie over mijn beeldscherm gegooid, in de hoop dat je ging huilen. Maar ik besefte dat het FOK! was.
Je begint een beetje raar te worden de laatste tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie over mijn beeldscherm gegooid, in de hoop dat je ging huilen. Maar ik besefte dat het FOK! was.
Laatste tijd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint een beetje raar te worden de laatste tijd.
Ha GGMM, daar ben je. Davy is de Boeler of the Year. Bij deze. Lager dan dat kan niemand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teveel suiker gehad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel raar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me dood.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |