We hebben het nu over die van geraardsbergen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn meerdere 'muren' in Belgische klassiekers.
Je hebt ook muren in Duitse klassiekers maar ik heb voor vandaag genoeg verwijzingen gemaakt naar een bepaalde periode.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn meerdere 'muren' in Belgische klassiekers.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben het nu over die van geraardsbergen.
gvdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ook muren in Duitse klassiekers maar ik heb voor vandaag genoeg verwijzingen gemaakt naar een bepaalde periode.
Nigga ik zucht jij vliegt al terug naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, als ik nies lig jij al onderuit man.
Gegen die wandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ook muren in Duitse klassiekers maar ik heb voor vandaag genoeg verwijzingen gemaakt naar een bepaalde periode.
Die van Huy schijnt ook lastig te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben het nu over die van geraardsbergen.
Als je de buitenbocht neemt valt het meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die van Huy schijnt ook lastig te zijn.
Hoe is het eigenlijk met Geo Davy?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nigga ik zucht jij vliegt al terug naar Rotterdam.
1 muur, voor de rest vooral hekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit altijd in nachtbagger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Geo Davy?
Al lang niet meer gezien
Doe niet acterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Téringdebiel. Heb je niet eens op steam.
Je kan het vragen in nachtbagger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Geo Davy?
Al lang niet meer gezien
straks etentje met mijn familiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
GVD BOELERS KLAAR NU MET DAT GELUL! Stinho, ga iets nuttigs doen. Davy bek houden. Callie, ga bier zuipen en met leren riempjes op mensen slaan, HMF ga ff die mocro's in elkaar tikken van vandaag, Knutt ga je benen scheren, Don nu als de wiedeweerga naar vrouw en kinderen, PizzaGoatse aan de studie, Saind jij gaat sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |