Zowat dezelfde fiets toch? Volgens google is die ook van Basso.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je het over Basso had
[ afbeelding ]
Cannondale supersix evo

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
Dit blijft een van de leukste filmpjes die ik ooit gezien heb.. Met volle overtuiging ook gewoon he.

Hoe grote mongool kan je zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
Dit blijft een van de leukste filmpjes die ik ooit gezien heb.. Met volle overtuiging ook gewoon he.

Heb je weleens gehoord hoe hij dat zegt? "joden hebben kankah", grote ogen, handen in zijn zij alsof hij godverdomme zijn moeder nog nooit trotser gemaakt heeft dan dit moment...quote:

Basso rijdt voor liquigas wat nu cannondale pro team heet en die reden op cannondale fietsen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zowat dezelfde fiets toch? Volgens google is die ook van Basso.

Oh, oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Basso rijdt voor liquigas wat nu cannondale pro team heet en die reden op cannondale fietsen.
Basso is ook een fietsmerk.
Die cannondales horen bij de beste en lichtste productie fietsen, Basso is mwa. Je betaalt vooral voor het uiterlijk, kwalitatief niet de beste fietsen.

Co Stompe ging zelfs nog een stapje verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef Saind het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)-bekent-biergebruik/

Met down under bedoelen ze anaal ingebrachte doping?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour down under / wielerseizoen

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:

Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Met down under bedoelen ze anaal ingebrachte doping?

Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben godverdomme die tyfusspangtoz niet tyfusdavy.
Ik zeg het al dagen

Weten we ook wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen

Ja ik fiets niet verder dus heb er niet zoveel over te zeggen. Ik wist alleen dat Derksen de fiets van Basso heeft.quote:

Mongooltje, calm down man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen

Baasje Andy Schleck doet mee toch? Ik ga wel even kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour down under / wielerseizoen

Klonen is voor butjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen

Op steam zeg je van welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen

Die stapt al na 50 km afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Baasje Andy Schleck doet mee toch? Ik ga wel even kijken.

Ik kijk uit principe geen wielrennen meer sinds de Muur niet meer gereden wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stapt al na 50 km af![]()
Over iets minder dan een maand:
[ afbeelding ]
Wielrennen in smerig koud belgisch weer

Pelle ok.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stapt al na 50 km af![]()
Over iets minder dan een maand:
[ afbeelding ]
Wielrennen in smerig koud belgisch weer

De muur doen ze nooit in omloop van het nieuwsbladquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen wielrennen meer sinds de Muur niet meer gereden wordt

Kom dan broquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
koffie op, zwart, geen fruitrepen, helemaal hyper, wie wil vechten gvd

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De muur doen ze nooit in omloop van het nieuwsblad

MvG is een zwabber.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke editie van Thunderdome was dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |