Je was gewoon langzaam Ron.quote:
https://www.vente-exclusi(...)Wl8rQCFSHHtAodtnoATgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zodra ik 't kan betalen koop ik een pak van Tom Ford.
En wij maar denken dat de moffen de binnenstad van Rotterdam hadden plat gegooid...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De explosie die voortkwam toen ik geboren werd vermoordde alles en iedereen in een straal van 100 kilometer.
Zodoende. Al vanaf mijn eerste levensdagen voor mijzelf moeten zorgen.
Verhalen gaan dat HMF liep na 5 uur. Na 12 uur leerde hij rekenen, en na 21 uur had hij de relativiteitstheorie weerlegt. Dit bracht hij echter niet in de openbaarheid, om mensen niet te verontrusten.
Nee man, gaat volledig om de intentie waar je 't mee draagt. Doe je 't om te showen, dan ben je een boeler van de bovenste plan. Als je 't goed draagt is er niks mooiers dan een mooi, goed passend pak. True story, heeft echt meer swag dan welke kleding ook imo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso pak dragen is kak. Hoop dat ik dat, behalve een sollicitatie af en toe, nooit hoef te dragen.
Er zijn maar weinig mensen op de wereld die uit eigen kracht zijn voortgebracht hoor pik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF is uit eigen kracht voortgebracht.
Het was noodzakelijk het volk die onzin voor te houden. Feitelijk gezien heeft HMF voorkomen dat Rotterdam een groot kankerzooitje werd als 020 en is de huidige moderne binnenstad met al zijn prachtige architectuur en de indrukwekkende skyline aan één iemand te danken....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wij maar denken dat de moffen de binnenstad van Rotterdam hadden plat gegooid...
Doe nou mee lul.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen op de wereld die uit eigen kracht zijn voortgebracht hoor pik.
Het echte geld draagt nooit een pak dus het is niks anders dan imago, jezelf proberen duur voor te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, gaat volledig om de intentie waar je 't mee draagt. Doe je 't om te showen, dan ben je een boeler van de bovenste plan. Als je 't goed draagt is er niks mooiers dan een mooi, goed passend pak. True story, heeft echt meer swag dan welke kleding ook imo.
Aboutaleb?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was noodzakelijk het volk die onzin voor te houden. Feitelijk gezien heeft HMF voorkomen dat Rotterdam een groot kankerzooitje werd als 020 en is de huidige moderne binnenstad met al zijn prachtige architectuur en de indrukwekkende skyline aan één iemand te danken.....
Ach ja was min of meer al bekend, iedereen gebruikt behalve Boogerd. Gesink is ook clean denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was gewoon langzaam Ron.
Wisten jullie trouwens dat Armstrong doping heeft gebruikt? Ik zat net een bericht daarover
Wat snap je niet aan 'intelligente zoekmachines' die zich aanpassen op je previous zoekgedrag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
https://www.vente-exclusi(...)Wl8rQCFSHHtAodtnoATg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen HMF een permban kreeg uit de stad kwamen dit soort dwazen. Inmiddels wordt hard gewerkt aan het burgemeesterschap van HMF.quote:
En hoe kom je aan deze wijsheid?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het echte geld draagt nooit een pak dus het is niks anders dan imago, jezelf proberen duur voor te doen.
En dan komt verhaal van dubbeltjes die nooit kwartjes worden.
Nee, anders ga je jezelf weer te geweldig vinden moet er morgen weer een ambu broeder aan te pas komen om je chick op te lappen.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja was min of meer al bekend, iedereen gebruikt behalve Boogerd. Gesink is ook clean denk ik.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'intelligente zoekmachines' die zich aanpassen op je previous zoekgedrag?Feitelijk gezien omschrijf je niet wat het daadwerkelijk is, maar je denkt serieus dat je dit begrip moet uitleggen aan een TI-gediplomeerde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een onzin. Gewoon een kwestie van smaak, dat jij er een bepaald kakgevoel bij hebt zegt misschien meer over je omgeving dan over het dragen van pakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het echte geld draagt nooit een pak dus het is niks anders dan imago, jezelf proberen duur voor te doen.
En dan komt verhaal van dubbeltjes die nooit kwartjes worden.
Loop niet zo dom te doen en geef toe dat dit een kk harde reply was bitch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feitelijk gezien omschrijf je niet wat het daadwerkelijk is, maar je denkt serieus dat je dit begrip moet uitleggen aan een TI-gediplomeerde?.
Was dat een "quote:
Nee manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo dom te doen en geef toe dat dit een kk harde reply was bitch.![]()
Tuurlijk zijn er meer die niet gebruiken en heeft Boogerd ook gebruikt. Gesink geloof ik wel dat hij redelijk schoon is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was dat een "" omdat die overige 2 ook gebruiken in jouw idee, of een "
" omdat je denkt dat er veel meer renners zijn die NIET gebruiken?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Daarom plaatste ik die link juist lul.
Dress for the occasion zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon een kwestie van smaak, dat jij er een bepaald kakgevoel bij hebt zegt misschien meer over je omgeving dan over het dragen van pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |