Heb zoietsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't persoonlijk geen zicht, maar daarom kleed ik me ook anders dan jij wrs. Ieder z'n smaak.
Is serieus zo.quote:
Meestal ook nog een pak dat een maatje te groot is...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog erger, van die MBO-ers die een pak aandoen en er dan een zonnebril/sportschoenen/geen stropdas bij dragen omdat ze zich er te onzeker in voelen.
40000 euro uitgeven aan een pak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is serieus zo.
Maar ik haal mijn pakken altijd bij Edwards op de Coolsingel. Bent even een maandsalaris kwijt, maar dan heb je ook wat zegmaar..
Gekregen van hun pa.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal ook nog een pak dat een maatje te groot is...
Te weinig, maar HMF is toch die richkid?quote:
Vooral mensen die uitgaan in pak en zich dan baas voelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso pak dragen is kak. Hoop dat ik dat, behalve een sollicitatie af en toe, nooit hoef te dragen.
HMF is uit eigen kracht voortgebracht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te weinig, maar HMF is toch die richkid?
Ik draag het ook zelden meer, zijn wel andere tijden wat dat betreftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso pak dragen is kak. Hoop dat ik dat, behalve een sollicitatie af en toe, nooit hoef te dragen.
Hij heeft het over een maandsalaris en jij over 40.000 euro...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te weinig, maar HMF is toch die richkid?
Dan loop ik direct de deur uit. Zit je in de verkeerde tent als je dat soort types tegen komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral mensen die uitgaan in pak en zich dan baas voelen
Wilde niemand je ouders zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF is uit eigen kracht voortgebracht.
Dat was mijn grap.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft het over een maandsalaris en jij over 40.000 euro...
Studentenballenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan loop ik direct de deur uit. Zit je in de verkeerde tent als je dat soort types tegen komt.
Ik doe het nog regelmatig, vandaag ook. Ik heb meerdere klanten bezocht vandaag vandaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die lopen doordeweeks in een overallquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan loop ik direct de deur uit. Zit je in de verkeerde tent als je dat soort types tegen komt.
Echt he. Bij mij op het werk dragen mensen alleen nog af en toe pak als ze extern moeten en dan ook bijna alleen nog maar naar de overheid. Tijden van maatpak zijn voorbij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik draag het ook zelden meer, zijn wel andere tijden wat dat betreft
Verschilt ook wel heel sterk. M'n pa probeerde het laatst eens zonder pak, vroegen ze of hij vrij hadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he. Bij mij op het werk dragen mensen alleen nog af en toe pak als ze extern moeten en dan ook bijna alleen nog maar naar de overheid. Tijden van maatpak zijn voorbij.
De explosie die voortkwam toen ik geboren werd vermoordde alles en iedereen in een straal van 100 kilometer.quote:
Don't quit your dayjob...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde niemand je ouders zijn?
[..]
Dat was mijn grap.
Zodra ik 't kan betalen koop ik een pak van Tom Ford.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is serieus zo.
Maar ik haal mijn pakken altijd bij John-Edward op de Coolsingel. Bent even een maandsalaris kwijt, maar dan heb je ook wat zegmaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |