Oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er meer die niet gebruiken en heeft Boogerd ook gebruikt. Gesink geloof ik wel dat hij redelijk schoon is.
Is er iemand die dat betwist dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dress for the occasion zou ik zeggen
Boogerd van zoiets beschuldigenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er meer die niet gebruiken en heeft Boogerd ook gebruikt. Gesink geloof ik wel dat hij redelijk schoon is.
Je kan toch niet ontkennen dat 90% van de pakdragers dit doet omdat het een soort van opgedragen wordt, niet omdat ze vinden dat het zo lekker zit of er zo tof uitziet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon een kwestie van smaak, dat jij er een bepaald kakgevoel bij hebt zegt misschien meer over je omgeving dan over het dragen van pakken.
Mart Smeets is ook niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd van zoiets beschuldigenWaarom moeten Nederlanders die hun kop boven het maaiveld uitsteken toch altijd onthoofd worden
In Amerika begrijpen ze tenminste hoe je helden moet eren
Was getekend,
Mart Smeets.
Jammer hoor. Zeg gewoon wat je wil zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké.
Nou, dan ga ik verder niet op je reageren behalve met "lol!".
Ik ga studeren. Doei!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer hoor. Zeg gewoon wat je wil zeggen
Dat was hij al niet toen hij aangaf te geloven dat Armstrong daadwerkelijk dopevrij was. Ik gok dus een jaartje of 13 al niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mart Smeets is ook niet meer serieus te nemen.
Z'n hele literaire carriere is gebouwd op een schone Armstrongquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mart Smeets is ook niet meer serieus te nemen.
Dan ben ik een uitzondering in jouw ogen, ik draag graag pakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat 90% van de pakdragers dit doet omdat het een soort van opgedragen wordt, niet omdat ze vinden dat het zo lekker zit of er zo tof uitziet?
Als je belangrijk genoeg bent maakt het niet uit of je pak draagt of niet, dat is wat ik ermee wil zeggen.
Eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Z'n hele literaire carriere is gebouwd op een schone Armstrong
Ja, maar jij in een pak... Man dan staat zelfs bouterse op zijn achterpoten te trillen gek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben ik een uitzondering in jouw ogen, ik draag graag pakken.
Swaggggggggggggquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook, het ziet er goed uit mits je een maatpak hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder "niet dopen" verstaat. Ik weet dat renners in de finale van een koers bidons krijgen met pijnstillers en caffeine, dat dit legaal is, maar dat versta ik eigenlijk ook al onder dopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens.
Maar jij gelooft serieus dat er renners zijn in de top die niet dopen?
Ik ga binnenkort naar Surinamequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar jij in een pak... Man dan staat zelfs bouterse op zijn achterpoten te trillen gek.
Heb afgelopen week met zaakgelastigde van NL in Suriname gesproken en die zag wel mogelijkheden.quote:
Als je dat al dopen vindt, kan je nog veel meer dopen vinden. Zoals het eten van bananen (pijnstillende functie, en dan spreek ik nog niet eens over de energieherstellende functies en kaliumgehaltes) tijdens een tenniswedstrijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder "niet dopen" verstaat. Ik weet dat renners in de finale van een koers bidons krijgen met pijnstillers en caffeine, dat dit legaal is, maar dat versta ik eigenlijk ook al onder dopen.
Rotterdam?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit voorlopig nog ff te studeren in 'Little Paramaribo'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
In tennis wordt op dit moment meer gebruikt dan in het wielrennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dat al dopen vindt, kan je nog veel meer dopen vinden. Zoals het eten van bananen (pijnstillende functie, en dan spreek ik nog niet eens over de energieherstellende functies en kaliumgehaltes) tijdens een tenniswedstrijd.
Om mij naar Suriname te krijgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb afgelopen week met zaakgelastigde van NL in Suriname gesproken en die zag wel mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |