Tampon. Of komt je tante nooit meer op bezoek?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ging verschonen?
Dat zei-ie tenminste wel, ja.quote:
Jij bent ouder dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Tampon. Of komt je tante nooit meer op bezoek?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
Heb vaak het idee dat die Sticks geen reet van ritme begrijpt.
Zie je wel, zit gewoon in het publiek.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik dachtWat een ouderwetse uitdrukking.
Hier is het oma.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Tampon. Of komt je tante nooit meer op bezoek?
Ik mag het hopen voor hem, lijkt me wel chill beroep. Beetje chillen in het bos en de jeep van Staatsbosbeheer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
boswachter? is dat een betaald beroep? O.o
90% Subsidie I presume.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
Ja muts dat is het. Een nobel beroep ook. Ga maar eens met je brommert crossen in de bossen dan komen ze je vast wel achterna.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
Breng het hier maar heenquote:
Beetje ongegeneerd blowen de hele dag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor hem, lijkt me wel chill beroep. Beetje chillen in het bos en de jeep van Staatsbosbeheer.
Oh, 100 dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat geldt voor alle ambtenaren.
weet ik veel, dit is de enigste boswachter die ik kenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja muts dat is het. Een nobel beroep ook. Ga maar eens met je brommert crossen in de bossen dan komen ze je vast wel achterna.....
Kopje koffie en een puntje appeltaart, Ko?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet ik veel, dit is de enigste boswachter die ik ken
[ afbeelding ]
Ook hij werd betaald... En waar is Morrison trouwens gebleven met zijn Weeshuis van de Hits?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet ik veel, dit is de enigste boswachter die ik ken
[ afbeelding ]
Morrison is ondertussen ook al bijna bejaard.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook hij werd betaald... En waar is Morrison trouwens gebleven met zijn Weeshuis van de Hits?
Nou ja als Hank het doet...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel een figuur die 's ochtends zijn eigen urine drinkt.
En krokodillen vangtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel een figuur die 's ochtends zijn eigen urine drinkt.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook maken, maar toen zei Claudia het al
Iets met Trippen. Hij gebruikte in ieder geval een sample van Curtis Mayfield's nummer: Tripping Out (quote:
Op de radio is ook een stier. Op de radio is ook een stier.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Op de radio is ook een stier. Op de radio is ook een stier.
[..]
[..]
quote:
Dat is nou een voorbeeld van een programma wat beter bij de commerciëlen pastquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Gauw zappen, Bridget begeleidt biggers.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Valt tegen inderdaad.
[ afbeelding ]
10, nepbont. Gekocht in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Valt tegen inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:- Aanstaande vrijdag speecht de Britse premier David Cameron in Nederland, waarin hij zal uitwijden over hoe hij de rol van het Verenigd Koninkrijk binnen de EU in de toekomst ziet. Teun van de Keuken en Roland Duong (makers van De Slag om Brussel) over de grootste misverstanden die leven rond Brussel en de Europese Unie.
- De nieuwste Spielberg, Lincoln, gaat over de strijd van de in 1865 vermoorde Amerikaanse president Abraham Lincoln tegen de slavernij en het morele dilemma waar hij voor kwam te staan. Aan tafel: Twan Huys.
- Vrijdag 18 januari is het 50 jaar geleden dat de meest legendarische -want zwaarste- Elfstedentocht werd gereden: die van 1963. Andere Tijden Sport wijdt er vanavond een uitzending aan. Aan tafel: Reinier Paping, Jan Uitham, Jeen van den Berg en Tom Egbers.
- Muziek is er van The Horse Company, tafelheer is Giel Beelen.
quote:
Dit vind ik dan wel interessant, omdat het 50 jaar geleden is. De barre tocht...quote:
Mee eens, behalve als Wennemars weer gaat lopen jankenquote:
Toen was jij 20.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik dan wel interessant, omdat het 50 jaar geleden is. De barre tocht...
Toen waren mijn ouders nog niet eens geboren.quote:
Die zit er niet bij vanavond.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mee eens, behalve als Wennemars weer gaat lopen janken
Je mag toch hopen dat het weer heel snel een stuk warmer wordt, alleen al om van die kut hysterie rond de Elfstedentocht af te zijnquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef Breekfast het volgende:
Je mag toch hopen dat het weer heel snel een stuk warmer wordt, alleen al om van die kut hysterie rond de Elfstedentocht af te zijn
Dit heeft niks met koors te maken maar met de datum.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat het weer heel snel een stuk warmer wordt, alleen al om van die kut hysterie rond de Elfstedentocht af te zijn
Datquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit heeft niks met koors te maken maar met de datum.
Dat komt omdat het meestal rond deze periode koud is in Nederland.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
DatEigenlijk jammer dat het nu is, nu denkt iedereen dat het met de huidige "koorts" te maken heeft.
Ja nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat komt omdat het meestal rond deze periode koud is in Nederland.
Ze hadden het ook over de scheiding van Heleen van Royen kunnen hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit heeft niks met koors te maken maar met de datum.
De verzoening van Syl en RAF overheerst dit nieuws toch alweer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over de scheiding van Heleen van Royen kunnen hebben.
Dat doen ze ook. Heleen is niet zo moeilijk en Ton moet toch wat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Noem je dat een scheiding? Als ik het zo lees blijven ze bijna alles gewoon samen doenBehalve neuken dan misschien.
Ali B is nog op tv.quote:
Nietesquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon achter, gekke meid.
Ik sla ff over.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Die Mr Polski of hoe heet hij lijkt me wel grappig straks
Inderdaad altijd PRECIES 1 seconde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn internet-verbinding is altijd 1 seconde sneller.
Dat is volgens mij weer iets van de laatste tijd.quote:
I know.quote:
Yup, er ligt 2 dagen sneeuw. Volgende week is het weer 3 graden maargoed.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:33 schreef ddx het volgende:
Ojee gaan we het nu al over de tocht hebben ?
Bassie en Adriaanquote:
Ik heb het ook gemist niet gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Ah ik heb weer iets gemist een GTST hit
Neeee gaat over die van 50 jaar geledenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:33 schreef ddx het volgende:
Ojee gaan we het nu al over de tocht hebben ?
Maar maar maar Bing ist toth....quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeee gaat over die van 50 jaar geleden
En wat een kutmuziek
Hij ligt in coma hoor, is niet dood.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar maar maar Bing ist toth....(Ja ja mijn wijf kijkt die pulp...)
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar maar maar Bing is ist toth....(Ja ja mijn wijf kijkt die pulp...)
Dat is jong, hip en radio man.quote:
Is geen smaak, is puur pluggen for the money....quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Giel heeft een vage muzieksmaak
De schepper twijfelde: hazelip of niet.quote:
Lat niet te hoog leggen hè.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik zie alleen maar lelijke ouwe mannen.
Alleen is die Metropolis dude veel beterquote:
Doen ze ook in de slag om Nederland.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Kunnen ze niet hun thuisland gaan analyseren?
Beidenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
Zat die aziaat niet bi keuringsdienst van waren?
Op de radio ook een erg leuk item elke dagquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alleen is die Metropolis dude veel beter
Ja en Teun ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
Zat die aziaat niet bij keuringsdienst van waren?
Oh? Welke zender?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de radio ook een erg leuk item elke dag
Niet met hem. Maar wel elke dag een reportage uit een ander land. Radio 1 rond 10 over half 4. Duurt ongeveer 10 minuten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh? Welke zender?
Z'n kinderprogramma is ook geniaal
De enige die daar wat mag zeggen wil niet komen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk zou hier een PVV'er bij moeten zitten om tegenwicht te bieden.
Paaprikaquote:
Hier ook.quote:
Bij deze .quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Kunnen ze niet hun thuisland gaan analyseren?
quote:
Dé?quote:
Hij heeft een keer een bekentenis afgelegd tegenover nusport en toen het bandje van de opname laten verdwijnen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een bekentenis afgelegd tegenover nusport en toen het bandje van de opname laten verdwijnen.
idd. bv het verhaal simeoni, achteraf echt heel erg triest dat iemand die zo de waarheid vertelde redelijk kapot is gemaakt en dat iedereen het mooi vond.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
Op zich heeft hij wel gelijk. Het grote probleem met Lance is dan ook niet zijn dopegebruik, maar de intimidatie.
Mooi, hoef ik niet te kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Afgelopen weekend gezien. Schitterende film.
Ik heb een tijdje terug een Lincoln film gezien, maar dat was met zombies erbijquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Afgelopen weekend gezien. Schitterende film.
Hoe krijg je het verzonnen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug een Lincoln film gezien, maar dat was met zombies erbij
Abraham Lincoln vs. Zombies (Video 2012) - IMDb
Bazenfilm.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daniel Day Lewis in There Will Be Blood![]()
![]()
Wel hooggegrepen voor de basisschool. Die van mij ging over bijenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Mijn eerste werkstuk op de basisschool ging over Lincoln. Nog gewoon met de vulpen geschreven.
Lekker gewoon met een vulpen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Mijn eerste werkstuk op de basisschool ging over Lincoln. Nog gewoon met de vulpen geschreven.
Ik was dan ook heel slim.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel hooggegrepen voor de basisschool. Die van mij ging over bijen
Kijk nooit meer films van die makers. Soms kan slecht nog wel leuk zijn, maar Asylum films zijn zielloze gedrochten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Asylum he, die hebben altijd van dat soort films
Toen schreef ik gewoon boekjes over zonder bronvermelding en kreeg een goed cijfer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel hooggegrepen voor de basisschool. Die van mij ging over bijen
Remake van de ouwe Django? Met z'n Gatling in een doodskist?quote:
Ik vind ze heerlijk. Heb er nog eentje die ik moet kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk nooit meer films van die makers. Soms kan slecht nog wel leuk zijn, maar Asylum films zijn zielloze gedrochten.
Ughhh vulpen.... niet echt een succes met mijn linker schrijfhand....quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Amerika blijft toch een beetje onze koloniequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Twan Huys zit zo diep in de kont van Amerika. Landverrader
Hij is gek op Link'n en Obaaama.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Twan Huys zit zo diep in de kont van Amerika. Landverrader
Na WO2 zijn wij een kolonie van de USAquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Amerika blijft toch een beetje onze kolonie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |