zie je wel dat FOK! overal goed voor isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Het is dat ik dat kuikentje hier op FOK! ben tegengekomen, anders had ik er nog nooit van gehoord.
Heb ik met heel veel dingenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel dat FOK! overal goed voor is
En waar moet ik die van kennen?quote:
Dat is tot nu toe een terugkerend thema dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Tom Barman, die vindt zichzelf toch altijd zo geweldig?
Gelukkig is hij dat ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zijn de leukste (lees: irritantstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
De reactie van Jan en Matthijs.quote:
quote:De Natuur Draait Door:
Hoera, het sneeuwt! Daarom vandaag een nieuwe editie van De Natuur Draait Door. Ecoloog/filmmaker Ruben Smit (bekend van zijn film over de Oostvaardersplassen) en boswachter Arjan Postma schuiven aan.
Het Elfstedentocht gezwam voor dit jaar kan ook voorlopig in de koelkastquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
Hoi hoi hoi Ko de Boswachtershow![]()
Ik verwachtte eigenlijk wel een Elfstedenitempje.
Ik hoop het zo he... die Hulsebosch kan ik niet verdragen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Het Elfstedentocht gezwam voor dit jaar kan ook voorlopig in de koelkast
Wennemars mag ook wegblijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het zo he... die Hulsebosch kan ik niet verdragen.
En een huilende Wennemars.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het zo he... die Hulsebosch kan ik niet verdragen.
quote:
Als hij komt om te janken dan wil ik het wel zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
En een huilende Wennemars.
quote:
Is de favoriete zender van TS.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt wel ja, snap de tt ook niet zo.
Zanger van de beste band van de Benelux ooit.quote:
Oh?quote:
Of bedoelde je Magnus?quote:
Iemand die in de kroeg drankjes schenktquote:
Ah dEUS ken ik wel, wist alleen niet dat de zanger zo heette.quote:
Ik wilde het net zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
Iedereen krijgt een gratis fiets bij Oprah.
Die zijn bij iedereen verstopt onder het stoeltje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
Ik wacht wel op het interview met Ramussen. Krijg je tenminste nog een reis naar Mexico.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:35 schreef waxmask het volgende:
Waarom sneeuwt het in Januari? Omdat het winter is KUT!
Allemaal zakenman en een model als vrouw.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]Alle fokkers zijn rijk en hebben een lange piemel.
Ieuw!!! Heb jij een lange clit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef alors het volgende:
En die modellen zijn de vrouwelijke FOK!kers natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal zakenman en een model als vrouw.
Ja, maar ik kan em gewoon oprollen, dus dat is niet zo'n probleem hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef alors het volgende:
Hij zal vast ook wel een goed startkapitaal hebben gehadquote:
Beter dan die broer die zijn huis moest slopen omdat het 3 cm te hoog was.quote:
Ja ruikt naar oud stinkend geld...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Hij zal vast ook wel een goed startkapitaal hebben gehad
Dat blondje op de schouder van die ouwe is wel lekkah...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Die gozer met die bril is vast ook een FOK!ker.
Da's de vriendin van die FOK!ker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat blondje op de schouder van die ouwe is wel lekkah...
Volgens mij zit ze aan de crack.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat blondje op de schouder van die ouwe is wel lekkah...
Jortquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Hij kan zo door naar Jort, Hoe Heurt het.
Nou en?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ] De wijven jacht in het publiek ben ik wel zat eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:43 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die met die veren in haar oren achter Matthijs is ook wel lekker
Praten we over dezelfde?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, haha. Het lelijke zusje van Anne Frank
Ze zitten daar voor de aandachtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik ben vergeten waarom deze twee daar zitten.
Omdat familiebedrijven cool zijn, jwz.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Iets met een prijs voor zichzelf geloof ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
quote:
Meid wat een mooie sjaalquote:
Ik moest lachen.quote:
Dat zou mij niet verbazen iig, droeftoeter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Jivis het volgende:
Zou die Krol nou de hele tijd met zo'n sneeuwschep rondsjouwen in de hoop dat iemand het op camera vastlegt?
Hij zit er op als ie uitgeschept isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Jivis het volgende:
Zou die Krol nou de hele tijd met zo'n sneeuwschep rondsjouwen in de hoop dat iemand het op camera vastlegt?
Het is ook een zware post.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Opstelten is ook alleen maar minister omdat hij een zware stem heeft
Denk dat het Hexje is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Leek me wel wat voor jou, met dat pittige rode truitje.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij zit er op als ie uitgeschept is
Wie is dat, een Fokker?quote:
ICONISCH!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef alors het volgende:
Ze zouden ook naar Rotterdam kunnen gaan voor Het Bombardement.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef alors het volgende:
Of naar Terherne voor de Schippers van de Kameleonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef alors het volgende:
Ja ik dacht zelf ook nog aan De hel van 63, en dan de elf steden aandoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of Terherne voor de Schippers van de Kameleon
Of naar een computer voor Toy Story.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef alors het volgende:
Tenminste geen reeks van de grootste en meest bekende kassuccessen,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Best een leuk idee eigenlijk, en goede films.
Precies, allemaal die genoemd worden zijn prima films.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Best een leuk idee eigenlijk, en goede films.
Het blijft een Belg.quote:
Nova Zembla zal toch ook wel in deze reeks zitten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht zelf ook nog aan De hel van 63, en dan de elf steden aandoen.
Had ik met requiem for a dream.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Van Leaving Las Vegas werd ik niet vrolijk.
Daarom 5 minuten eerder.quote:
Is Typhoon die neger rapper?quote:
Niks. Hij is gewoon dol op het vertellen van leuke anekdotes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef hexje het volgende:
Wat is er mis met mensen die trots zijn op hun talenten en op wat ze bereikt hebben.
Dat nummer is live vetquote:
Alleen kon ik om deze nog lachen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is net een typetje van Remko Vrijdag
Ankedotes die beginnen met "Toen was je vader nog niet eens geboren"zijn nooit leuk....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Niks. Hij is gewoon dol op het vertellen van leuke anekdotes.
Jij kent ook alle rappers hè.quote:
sure.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef hexje het volgende:
Zie nu dat vrouwtje met rode trui. Nee Tem dat ben ik niet. Ben niet van je moeders leeftijd.
Ik snapte hem ook niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat was er leuk aan dat koffie schenken?
De vergadering was afgelopen en hij was nog niet eens klaar met de koffiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat was er leuk aan dat koffie schenken?
Zo, kan iemand mij even oprapen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De vergadering was afgelopen en hij was nog niet eens klaar met de koffie
Hij had net alles ingeschonken ofzo en toen was de vergadering afgelopen.quote:
Ja ik ging me ook even verschonen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, kan iemand mij even oprapen?
Man was nog druk met koffieschenken, was de vergadering al afgelopen. Ja, ik lach me suf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |