zie je wel dat FOK! overal goed voor isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Het is dat ik dat kuikentje hier op FOK! ben tegengekomen, anders had ik er nog nooit van gehoord.
Heb ik met heel veel dingenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel dat FOK! overal goed voor is
En waar moet ik die van kennen?quote:
Dat is tot nu toe een terugkerend thema dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Tom Barman, die vindt zichzelf toch altijd zo geweldig?
Gelukkig is hij dat ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zijn de leukste (lees: irritantstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
De reactie van Jan en Matthijs.quote:
quote:De Natuur Draait Door:
Hoera, het sneeuwt! Daarom vandaag een nieuwe editie van De Natuur Draait Door. Ecoloog/filmmaker Ruben Smit (bekend van zijn film over de Oostvaardersplassen) en boswachter Arjan Postma schuiven aan.
Het Elfstedentocht gezwam voor dit jaar kan ook voorlopig in de koelkastquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
Hoi hoi hoi Ko de Boswachtershow![]()
Ik verwachtte eigenlijk wel een Elfstedenitempje.
Ik hoop het zo he... die Hulsebosch kan ik niet verdragen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Het Elfstedentocht gezwam voor dit jaar kan ook voorlopig in de koelkast
Wennemars mag ook wegblijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het zo he... die Hulsebosch kan ik niet verdragen.
En een huilende Wennemars.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het zo he... die Hulsebosch kan ik niet verdragen.
quote:
Als hij komt om te janken dan wil ik het wel zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
En een huilende Wennemars.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |