Tampon. Of komt je tante nooit meer op bezoek?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ging verschonen?
Dat zei-ie tenminste wel, ja.quote:
Jij bent ouder dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Tampon. Of komt je tante nooit meer op bezoek?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
Heb vaak het idee dat die Sticks geen reet van ritme begrijpt.
Zie je wel, zit gewoon in het publiek.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik dachtWat een ouderwetse uitdrukking.
Hier is het oma.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Tampon. Of komt je tante nooit meer op bezoek?
Ik mag het hopen voor hem, lijkt me wel chill beroep. Beetje chillen in het bos en de jeep van Staatsbosbeheer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
boswachter? is dat een betaald beroep? O.o
90% Subsidie I presume.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
Ja muts dat is het. Een nobel beroep ook. Ga maar eens met je brommert crossen in de bossen dan komen ze je vast wel achterna.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
Breng het hier maar heenquote:
Beetje ongegeneerd blowen de hele dag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor hem, lijkt me wel chill beroep. Beetje chillen in het bos en de jeep van Staatsbosbeheer.
Oh, 100 dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat geldt voor alle ambtenaren.
weet ik veel, dit is de enigste boswachter die ik kenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja muts dat is het. Een nobel beroep ook. Ga maar eens met je brommert crossen in de bossen dan komen ze je vast wel achterna.....
Kopje koffie en een puntje appeltaart, Ko?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet ik veel, dit is de enigste boswachter die ik ken
[ afbeelding ]
Ook hij werd betaald... En waar is Morrison trouwens gebleven met zijn Weeshuis van de Hits?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet ik veel, dit is de enigste boswachter die ik ken
[ afbeelding ]
Morrison is ondertussen ook al bijna bejaard.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook hij werd betaald... En waar is Morrison trouwens gebleven met zijn Weeshuis van de Hits?
Nou ja als Hank het doet...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel een figuur die 's ochtends zijn eigen urine drinkt.
En krokodillen vangtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel een figuur die 's ochtends zijn eigen urine drinkt.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook maken, maar toen zei Claudia het al
Iets met Trippen. Hij gebruikte in ieder geval een sample van Curtis Mayfield's nummer: Tripping Out (quote:
Op de radio is ook een stier. Op de radio is ook een stier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |