Het rapport dat we presenteerden was niet volledig goed. 2 van de 4 invalshoeken moeten verbeterd worden. Bovendien was mijn verdediging (want ik hoefde niet te presenteren) niet goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]Dat is shit..
Wat moet je nu gaan doen dan?
Balen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het rapport dat we presenteerden was niet volledig goed. 2 van de 4 invalshoeken moeten verbeterd worden. Bovendien was mijn verdediging (want ik hoefde niet te presenteren) niet goedGelukkig kan ik dat punt compenseren, maar die 2 invalshoeken moeten hoe dan ook verbeterd worden. Daarnaast heb ik nog een individuele opdracht die ik moet afmaken en 4 tentamens die ik volgende week moet doen.
Ik ben eventjes heel zielig
Nope, je mag al presenteren als je het rapport hebt ingeleverd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Balen..
Ik dacht dat het rapport eerst goedgekeurd zou worden voordat je mag presenteren en verdedigen.
Moet ik bij ons eens navragen dan hoe dat zit. Want ik dacht al dat ik ong. binnen zou zijn als ik überhaupt mag presenteren.
Wil je spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, of spijt hebben dat je het niet gedaan hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik twijfel zo, wel of niet solliciteren
In veel stukjes aka puzzel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef AppleMartini het volgende:
In heel veel stukjes. Verdomme.
Dat is wel echt klote idd.. Ik ben daar ook altijd bang voor dat dat me gebeurt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
Ronduit kut.
Vanmiddag meer dan 4 uur aan een praktische opdracht gewerkt wat enorm veel werk is door de vele verschillende bronnen en het brede onderwerp, maar ik was bijna klaar. Dus het even opgeslagen (op school computers) zodat ik later verder kon, is in de tussentijd het systeem gecrasht. Alles. Is. Weg. Nu dus opnieuw beginnen want het moet morgen uitgeprint worden ingeleverd. En dan moet ik ook nog 2 schoolexamens leren voor morgen. Mijn god ik ga echt janken zo, dit gaat een lange nacht worden. 2 extra ritalin er in en gaan dan maar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
Ronduit kut.
Vanmiddag meer dan 4 uur aan een praktische opdracht gewerkt wat enorm veel werk is door de vele verschillende bronnen en het brede onderwerp, maar ik was bijna klaar. Dus het even opgeslagen (op school computers) zodat ik later verder kon, is in de tussentijd het systeem gecrasht. Alles. Is. Weg. Nu dus opnieuw beginnen want het moet morgen uitgeprint worden ingeleverd. En dan moet ik ook nog 2 schoolexamens leren voor morgen. Mijn god ik ga echt janken zo, dit gaat een lange nacht worden. 2 extra ritalin er in en gaan dan maar.
Aka kapot, rug wilde vanmiddag op het werk niets meer doen. Kon alleen nog maar zitten. Klote want normaal loop ik een marathon op werkquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
In veel stukjes aka puzzel?
OT: Ik voel me uitgerust
Ik weet het zo net nog niet.quote:
Bedankt allebei in ieder geval.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef ArnosL het volgende:
Hopen dat het goed komt. Succes![]()
OT: Moe. Hopen dat morgen de postbezorger met twee pakketjes voor me komt, dan word ik heul blij
Apart, bij mij ook na een paar dagen beterschapquote:
Ik voel met je mee, heb al 2 jaar hetzelfde probleem,heeeel vermoeiendquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef David Letterman het volgende:
Heb het gevoel dat ik geen minuut rust krijg...vrijwel constant last van allerlei klachten, en pijn, soms veel pijn...als het ene over gaat, komt het volgende weer om de hoek kijken...een constant gevecht...
Een dag pijnvrij...is dat echt teveel gevraagd?
Ik mis je onderschrift eigenlijk best welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, heb al 2 jaar hetzelfde probleem,heeeel vermoeiend
Haha helemaal vergeten, een ex had toen 'ingebroken' op mijn account en vanalles veranderdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik mis je onderschrift eigenlijk best wel"mijn doos is niet zwart"
![]()
OT.. Blij dat ik naar mijn bed toe mag![]()
Welterusten wereld!
Toch gegaan, gewoon midden op de wegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
Te glad hier om hard te lopen ...dus beetje teleurgesteld, maar verder buitengewoon prima, ondanks het tijdstip!
Gefeliciteerdquote:
Verkeerde volgorde, en te weinig dronken voor de koppijnquote:
meer drinken dan, ik ben bezigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde, en te weinig dronken voor de koppijn![]()
OT, Goed! Maar nog steeds nieuwsgierig!
Ik mag niet drinken vanavond, en was een opmerking over uw drinkgedragquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef worstenvrouw het volgende:
[..]
meer drinken dan, ik ben bezig
Ook al jaren aan het sukkelen? Het is idd heel vermoeiend, het put je uit...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, heb al 2 jaar hetzelfde probleem,heeeel vermoeiend
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Haha helemaal vergeten, een ex had toen 'ingebroken' op mijn account en vanalles veranderdEn dat zinnetje dus ook weggehaald. Ik zet hem weer terug
Wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
Stuk, te ver over m'n grenzen gegaan vandaag
Interne verhuizing op m'n werk, veel gesleept met dossierkasten en bureausquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan?![]()
OT: goed, lekker weekend
Nu gaat dat in principe voor iedereen opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
meh... nou toch ff paar uurtjes goed gevoeld, nu voel ik me alsof ik elk moment dood neer kan vallen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
meh... nou toch ff paar uurtjes goed gevoeld, nu voel ik me alsof ik elk moment dood neer kan vallen
daar heb ik ook weer last vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:51 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]![]()
Begin steeds wakkerder te wordenwilde vroeg slapen
7u straks is ook vroegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:51 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]![]()
Begin steeds wakkerder te wordenwilde vroeg slapen
Dat ik je wakker houdt of dat je vroeg wilde slapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
daar heb ik ook weer last van
allebeiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat ik je wakker houdt of dat je vroeg wilde slapen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
zou jij wel willen, heb je wat aanspraak
Daarvoor moet ik mijn nr uit handen geven, en dat doen ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
Maak een groeps-WhatsApp aan met elkaar!
MSN dan, ook goed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik mijn nr uit handen geven, en dat doen ik niet
Mogen we jou ook toevoegen dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
Maak een groeps-WhatsApp aan met elkaar!
Neu, ik vermaak me prima zonder!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:08 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Mogen we jou ook toevoegen dan?
ok mamaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik vermaak me prima zonder!![]()
En nu ontopic, zoals het hoort
Dat is niet heetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ok mama
OT: bloedheet verwarming staat blijkbaar al heel de avond op 22
Bij mijn oma is het veel kouderquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is niet heetDat is mooie temperatuur. Bij mijn oma staat die altijd warmer
doet mijn ma ook altijd, das verdomde warmquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ok mama
OT: bloedheet verwarming staat blijkbaar al heel de avond op 22
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:18 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Bij mijn oma is het veel koudervorst aan de grond enzo
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh nu snap ik hem pas
OT: voel me steeds beter eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:51 schreef candygirl het volgende:
Weet niet goed wat ik met een vriendschap aanmoet! Ene kant zoiets van , val in de gut...stik erin.....en de andere kant...... we hebben al jarenlange vriendschap....en ieder mens is anders....toch?
Laat ik nu niet op het moment dat ik dit post , een leuk appje van haar krijgen. De eerste leuke in weken! Vanavond maar naar feestje van haar man gaan en zie dan wel of we de draad kunnen oppakkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:51 schreef candygirl het volgende:
Weet niet goed wat ik met een vriendschap aanmoet! Ene kant zoiets van , val in de gut...stik erin.....en de andere kant...... we hebben al jarenlange vriendschap....en ieder mens is anders....toch?
hm.......ik geloof wel in vriendschappen..........met zwarte doos hier op forum is wel zo'n vriendschap die dat bewezen heeft dat als je blijft investeren en kwaad kunt of mag zijn op elkaar je elkaar de ruimte geeft een bijzondere hechte vriendschap kan ontstaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm.......ik geloof wel in vriendschappen..........met zwarte doos hier op forum is wel zo'n vriendschap die dat bewezen heeft dat als je blijft investeren en kwaad kunt of mag zijn op elkaar je elkaar de ruimte geeft een bijzondere hechte vriendschap kan ontstaan.
En ben gelukkig ook niet vlug met opgeven in andere vriendschappen
Tof om te horen (lezen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
Goed, dips lijken steeds minder lang te duren en zijn minder heftig. Blij mee
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof om te horen (lezen eigenlijk)
ohhh. herken ik niet zo bij je! Naja ligt eraan wat je onder vloekgedrag verstaat!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:39 schreef scrub_nurse het volgende:
aangesporken door 2 collega's over mijn vloekgedragze hebben gelijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |