Het rapport dat we presenteerden was niet volledig goed. 2 van de 4 invalshoeken moeten verbeterd worden. Bovendien was mijn verdediging (want ik hoefde niet te presenteren) niet goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]Dat is shit..
Wat moet je nu gaan doen dan?
Balen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het rapport dat we presenteerden was niet volledig goed. 2 van de 4 invalshoeken moeten verbeterd worden. Bovendien was mijn verdediging (want ik hoefde niet te presenteren) niet goedGelukkig kan ik dat punt compenseren, maar die 2 invalshoeken moeten hoe dan ook verbeterd worden. Daarnaast heb ik nog een individuele opdracht die ik moet afmaken en 4 tentamens die ik volgende week moet doen.
Ik ben eventjes heel zielig
Nope, je mag al presenteren als je het rapport hebt ingeleverd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Balen..
Ik dacht dat het rapport eerst goedgekeurd zou worden voordat je mag presenteren en verdedigen.
Moet ik bij ons eens navragen dan hoe dat zit. Want ik dacht al dat ik ong. binnen zou zijn als ik überhaupt mag presenteren.
Wil je spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, of spijt hebben dat je het niet gedaan hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik twijfel zo, wel of niet solliciteren
In veel stukjes aka puzzel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef AppleMartini het volgende:
In heel veel stukjes. Verdomme.
Dat is wel echt klote idd.. Ik ben daar ook altijd bang voor dat dat me gebeurt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
Ronduit kut.
Vanmiddag meer dan 4 uur aan een praktische opdracht gewerkt wat enorm veel werk is door de vele verschillende bronnen en het brede onderwerp, maar ik was bijna klaar. Dus het even opgeslagen (op school computers) zodat ik later verder kon, is in de tussentijd het systeem gecrasht. Alles. Is. Weg. Nu dus opnieuw beginnen want het moet morgen uitgeprint worden ingeleverd. En dan moet ik ook nog 2 schoolexamens leren voor morgen. Mijn god ik ga echt janken zo, dit gaat een lange nacht worden. 2 extra ritalin er in en gaan dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |