Wandelt hij met hond of alleen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De combi van donker haar en blauwe ogen..
Gebeurt soms he, in een relatiequote:Op woensdag 16 januari 2013 15:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt een vriend maar je bent seksueel gefrustreerd....
Met zijn collega.. Kijkt mij wel aan. Heeft wel eens naar mij omgekeken volgens mijn collega'squote:Op woensdag 16 januari 2013 15:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wandelt hij met hond of alleen?
Misschien zwijmelt hij ook wel bij jou
Wat leuk!!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hélemaal blij. Man afgestudeerd, bank over de brug met de hypotheek na 2 maanden gesteggel en gezeukWe gaan een huis kopen, écht
we gaan verhuizen
écht en mogen ons eindelijk écht erop gaan verheugen!
Tof! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hélemaal blij. Man afgestudeerd, bank over de brug met de hypotheek na 2 maanden gesteggel en gezeukWe gaan een huis kopen, écht
we gaan verhuizen
écht en mogen ons eindelijk écht erop gaan verheugen!
Volgende keer beterquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
gezakt voor mijn ehbo examen, echt kut![]()
![]()
de rest ging wel goed volgens mij...
Blij met nachtdienstenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:44 schreef theKiD het volgende:
OkWeer paar extra nachtdiensten erbij gekregen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef pietkanarie het volgende:
Handig, ik heb waarschijnlijk net iemand achttien keer dezelfde mail gestuurd. Volgens hotmail kon het bericht namelijk niet verstuurd worden i.v.m. busy server. Helemaal niet gekeken of ze wel in de map 'verzonden' staan. Kijk net dus in mijn 'verzonden items' staat ie er achttien keer in!
Was ik maar blond, kon ik me nog ergens achter verschuilenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
Blond?![]()
OT: Ik voel me prima, lekker uitgerust
Het is inderdaad niet zo slim. 18 keer een mail versturen en daarna denken: laat ik maar eens naar een andere optie kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Was ik maar blond, kon ik me nog ergens achter verschuilen
Bruin haar, blonde acties.
Echt he, ik ben zo lekker oplossingsgericht af en toe. Gewoon stom blijven klikken en vervolgens eindelijk eens gaan nadenken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo slim. 18 keer een mail versturen en daarna denken: laat ik maar eens naar een andere optie kijken.![]()
Wees blij dat je uiteindelijk nog overstapt naar het 'nadenken', sommigen hebben dat niet en blijven maar doorgaan met mails sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Echt he, ik ben zo lekker oplossingsgericht af en toe. Gewoon stom blijven klikken en vervolgens eindelijk eens gaan nadenken.
Oh, als ik dat zo lees val ik nog best mee!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wees blij dat je uiteindelijk nog overstapt naar het 'nadenken', sommigen hebben dat niet en blijven maar doorgaan met mails sturen.
Spannend! Veel succes!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over anderhalf uur de lang gevreesde presentatie en verdediging
ik ook,koude handen koude voeten en ik zit gewoon binnen met de verwarming aanquote:
Presenteren ging redelijk, verdediging slechtquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Spannend! Veel succes!!
Als ik mijn scriptie op tijd had ingeleverd had, zou ik dat komende dinsdag hebben.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Presenteren ging redelijk, verdediging slechtdus we mogen weer aan de slag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |