Verkeerde volgorde, en te weinig dronken voor de koppijnquote:
meer drinken dan, ik ben bezigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde, en te weinig dronken voor de koppijn![]()
OT, Goed! Maar nog steeds nieuwsgierig!
Ik mag niet drinken vanavond, en was een opmerking over uw drinkgedragquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef worstenvrouw het volgende:
[..]
meer drinken dan, ik ben bezig
Ook al jaren aan het sukkelen? Het is idd heel vermoeiend, het put je uit...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, heb al 2 jaar hetzelfde probleem,heeeel vermoeiend
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Haha helemaal vergeten, een ex had toen 'ingebroken' op mijn account en vanalles veranderdEn dat zinnetje dus ook weggehaald. Ik zet hem weer terug
Wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
Stuk, te ver over m'n grenzen gegaan vandaag
Interne verhuizing op m'n werk, veel gesleept met dossierkasten en bureausquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan?![]()
OT: goed, lekker weekend
Nu gaat dat in principe voor iedereen opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
meh... nou toch ff paar uurtjes goed gevoeld, nu voel ik me alsof ik elk moment dood neer kan vallen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
meh... nou toch ff paar uurtjes goed gevoeld, nu voel ik me alsof ik elk moment dood neer kan vallen
daar heb ik ook weer last vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:51 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]![]()
Begin steeds wakkerder te wordenwilde vroeg slapen
7u straks is ook vroegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:51 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]![]()
Begin steeds wakkerder te wordenwilde vroeg slapen
Dat ik je wakker houdt of dat je vroeg wilde slapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
daar heb ik ook weer last van
allebeiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat ik je wakker houdt of dat je vroeg wilde slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |