quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:51 schreef candygirl het volgende:
Weet niet goed wat ik met een vriendschap aanmoet! Ene kant zoiets van , val in de gut...stik erin.....en de andere kant...... we hebben al jarenlange vriendschap....en ieder mens is anders....toch?
Laat ik nu niet op het moment dat ik dit post , een leuk appje van haar krijgen. De eerste leuke in weken! Vanavond maar naar feestje van haar man gaan en zie dan wel of we de draad kunnen oppakkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:51 schreef candygirl het volgende:
Weet niet goed wat ik met een vriendschap aanmoet! Ene kant zoiets van , val in de gut...stik erin.....en de andere kant...... we hebben al jarenlange vriendschap....en ieder mens is anders....toch?
hm.......ik geloof wel in vriendschappen..........met zwarte doos hier op forum is wel zo'n vriendschap die dat bewezen heeft dat als je blijft investeren en kwaad kunt of mag zijn op elkaar je elkaar de ruimte geeft een bijzondere hechte vriendschap kan ontstaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm.......ik geloof wel in vriendschappen..........met zwarte doos hier op forum is wel zo'n vriendschap die dat bewezen heeft dat als je blijft investeren en kwaad kunt of mag zijn op elkaar je elkaar de ruimte geeft een bijzondere hechte vriendschap kan ontstaan.
En ben gelukkig ook niet vlug met opgeven in andere vriendschappen
Tof om te horen (lezen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
Goed, dips lijken steeds minder lang te duren en zijn minder heftig. Blij mee
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof om te horen (lezen eigenlijk)
ohhh. herken ik niet zo bij je! Naja ligt eraan wat je onder vloekgedrag verstaat!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:39 schreef scrub_nurse het volgende:
aangesporken door 2 collega's over mijn vloekgedragze hebben gelijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |