quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
Ronduit kut.
Vanmiddag meer dan 4 uur aan een praktische opdracht gewerkt wat enorm veel werk is door de vele verschillende bronnen en het brede onderwerp, maar ik was bijna klaar. Dus het even opgeslagen (op school computers) zodat ik later verder kon, is in de tussentijd het systeem gecrasht. Alles. Is. Weg. Nu dus opnieuw beginnen want het moet morgen uitgeprint worden ingeleverd. En dan moet ik ook nog 2 schoolexamens leren voor morgen. Mijn god ik ga echt janken zo, dit gaat een lange nacht worden. 2 extra ritalin er in en gaan dan maar.
Aka kapot, rug wilde vanmiddag op het werk niets meer doen. Kon alleen nog maar zitten. Klote want normaal loop ik een marathon op werkquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
In veel stukjes aka puzzel?
OT: Ik voel me uitgerust
Ik weet het zo net nog niet.quote:
Bedankt allebei in ieder geval.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef ArnosL het volgende:
Hopen dat het goed komt. Succes![]()
OT: Moe. Hopen dat morgen de postbezorger met twee pakketjes voor me komt, dan word ik heul blij
Apart, bij mij ook na een paar dagen beterschapquote:
Ik voel met je mee, heb al 2 jaar hetzelfde probleem,heeeel vermoeiendquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef David Letterman het volgende:
Heb het gevoel dat ik geen minuut rust krijg...vrijwel constant last van allerlei klachten, en pijn, soms veel pijn...als het ene over gaat, komt het volgende weer om de hoek kijken...een constant gevecht...
Een dag pijnvrij...is dat echt teveel gevraagd?
Ik mis je onderschrift eigenlijk best welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, heb al 2 jaar hetzelfde probleem,heeeel vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |