Done.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef Wombcat het volgende:
Niet onder het wielerfilter gezet, ik maakte 'm toch vanuit dat subforum
Ja, goed idee. Is gebeurd.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef Montagui het volgende:
Thanks. Kan je er misschien ook nog een overzichtskaartje van Spanje bij doen waarop alle etappes staan?
Ik heb het rechtstreeks van de site van de Vuelta gehaald.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:57 schreef Montagui het volgende:
Ehm.....volgens mij klopt je ettapeschema niet. Ze beginnen niet met een ploegentijdrit in Pamplona.
zaterdag 24 augustus 2013 1/ Vilanova de Arousa > Sanxenxo (TTT) 27 km
Topquote:Op zondag 13 januari 2013 17:16 schreef Wombcat het volgende:
GVD. Komt omdat die idioten op de site van de Vuelta de engelstalige edite niet goed hebben geüpdate
Nou moet het goed zijn
was mij ook al opgevallen.. bijzonder weinig finishplaatsen, zijn de volgende dag ook weer startplaats..twitter:grahamwatson10 twitterde op zondag 13-01-2013 om 02:59:56Just did my maths on the 2013 Vuelta route - 3,319kms in-race, but transfers of 3,013kms..! reageer retweet
Dat maakt het misschien nog wel het zwaarste. Een verplaatsing voor of na een etappe van een uur is nog wel goed te doen, maar als het langer wordt, wordt het toch vervelend en is het niet bevordelijk voor het herstel. Zeker als het elke dag gebeurd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef the_critic het volgende:
was mij ook al opgevallen.. bijzonder weinig finishplaatsen, zijn de volgende dag ook weer startplaats..twitter:grahamwatson10 twitterde op zondag 13-01-2013 om 02:59:56Just did my maths on the 2013 Vuelta route - 3,319kms in-race, but transfers of 3,013kms..! reageer retweet
Beetje dubbelzinnig geformuleerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:28 schreef the_critic het volgende:
benieuwd wie deze ronde gaat pakken.
Zou mooi zijn ja, krijgt ook genoeg kansen daarvoor als hij niet voor het klassement gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Bauke hier zijn 1e grote etappe zege gaat pakken
Je kan je afvragen wie het dan allemaal bij elkaar moet gaan houden. Als men al een sprinter meeneemt, dan is die meestal omringd door een bende klimmers die echt geen gat gaan dichtrijden. Ik zie weinig ploegen die dat gaan doen, hoogstens een paar die willen bijspringen, maar niemand die het initiatief gaat nemen of het volle gewicht gaat dragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Marcoss het volgende:
En ook al zijn er heel weinig sprintkansen hoop ik dat Bos ook start. Het sprintveld is hier een stuk minder dan in een andere grote rondes (geen Kittel, Cavendish, Greipel, Sagan, Demare en Kristoff bijvoorbeeld) en dan moet 1 zege toch wel mogelijk. Denk ook dat dat belangrijk is voor de rest van zijn carrière.
Daar dacht ik ook aan, maar als er geen enkele topsprinter is dan ruiken ze misschien wel allemaal hun kans. Dan is allemaal natuurlijk overdreven, maar dan denk ik toch bijvoorbeeld aan Ag2r (Hutarovich), Orica (Kruopis/Davis), Vacansoleil (Markus). Daar zitten ook wel teams tussen die geen kopman hebben die een rol van betekenis gaat spelen. Ik zie gezien de waarschijnlijke samenstellingen teams als Lotto en Argos zelfs ook nog wel meewerken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wie het dan allemaal bij elkaar moet gaan houden. Als men al een sprinter meeneemt, dan is die meestal omringd door een bende klimmers die echt geen gat gaan dichtrijden. Ik zie weinig ploegen die dat gaan doen, hoogstens een paar die willen bijspringen, maar niemand die het initiatief gaat nemen of het volle gewicht gaat dragen.
quote:Slagader houdt Kruijswijk uit Vuelta
Blessureleed houdt Steven Kruijswijk uit de komende Ronde van Spanje. Op 24 september ondergaat de Brabander van Belkin een operatie aan de liesslagader.
Een knik in het bloedvat en een vernauwing van de ader zorgen al langer voor zoveel problemen dat topprestaties leveren – zeker in een koers van drie weken – onmogelijk is.
„Het is niet leuk, maar ik was opgelucht toen het onderzoek onlangs uitwees dat dit probleem de reden is voor de mindere resultaten”, zegt Kruijswijk, die tot de ingreep gewoon blijft koersen.
"Vijf jaar geleden ben ik ook al onder het mes geweest. Destijds betrof het een kleine operatie, waarbij de knik in de ader werd verholpen door ’m los te maken. Nu wordt het wel iets anders. Er zijn meer risico’s aan verbonden, maar ik ben zoveel topsporter dat ik niet twijfel. Tot twee jaar geleden kon ik in de Giro met de beste tien bergop meekomen. Dit jaar lukte me dat niet meer. Ik wil gewoon de kans die laatste tien, vijftien procent die er toen ontbraken om de stap naar de wereldtop te maken, weer krijgen. Met deze belemmering gaat dat sowieso niet. Dus wordt de keuze makkelijker”, aldus de 26-jarige Nuenenaar.
Degenkolb weer met een dominantie ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja, krijgt ook genoeg kansen daarvoor als hij niet voor het klassement gaat.
En ook al zijn er heel weinig sprintkansen hoop ik dat Bos ook start. Het sprintveld is hier een stuk minder dan in een andere grote rondes (geen Kittel, Cavendish, Greipel, Sagan, Demare en Kristoff bijvoorbeeld) en dan moet 1 zege toch wel mogelijk. Denk ook dat dat belangrijk is voor de rest van zijn carrière.
Die start nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Degenkolb weer met een dominantie ?
Henao en Uran ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nibali, Valverde, Rodríguez, Sánchez, Henao, Urán enz.
Ja, want Sky. En Urán was al 2e in de Giro hè. Geen krabber.quote:
Ik doel meer op dat ze beide kopman zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, want Sky. En Urán was al 2e in de Giro hè. Geen krabber.
Henao is nog even afwachten in een Grote Ronde. Dus geen favoriet waarschijnlijk.
Geen idee, even afwachten hoe de ronde verloopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik doel meer op dat ze beide kopman zijn.
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 19:17:57Goed nieuws. Vuelta a Espana wordt LIVE gestreamd op NOS.nl. In de weekenden live op NL1. reageer retweet
Dan gaat Mollema dus winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Marcoss het volgende:
Alle favorieten zijn zich inmiddels aan het indekken, Nibali zegt dat het WK het belangrijkste doel en hij wel ziet waar hij uitkomt in de Vuelta, terwijl Rodriguez en Valverde "nog niet zo goed hersteld zijn van de Tour als ze verwacht hadden"..
Zou het al erg mooi vinden als Bokkema hier een rit gaat pakken.quote:
Zag dit antwoord en moest toch wel een beetje lachenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 19:17:57Goed nieuws. Vuelta a Espana wordt LIVE gestreamd op NOS.nl. In de weekenden live op NL1. reageer retweet
Breukinktwitter:WimSchilthuizen twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 22:51:01@hendriksmj Helemaal geen goed nieuws die stream kijkt geen hond naar.Goed nieuws is alles live uitzenden en Ducrot vervangen door Breukink. reageer retweet
Dat is best welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zag dit antwoord en moest toch wel een beetje lachenBreukinktwitter:WimSchilthuizen twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 22:51:01@hendriksmj Helemaal geen goed nieuws die stream kijkt geen hond naar.Goed nieuws is alles live uitzenden en Ducrot vervangen door Breukink. reageer retweet
Zijn er andere koersen tijdens de Vuelta dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:15 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Kenny gaat verrassen deze Vuelta, ik voel het
Hij mag van mij best verrassen in de Vattenfall Cyclassicsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zijn er andere koersen tijdens de Vuelta dan?
....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Mein Gott, die slotklim op 14 september:
[ afbeelding ]
"Die slotklim" heeft gewoon een naam, en niet de minste: Alto del Angliruquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
Daar rijdt Sky iedereen aan strontquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
Coboquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar rijdt Sky iedereen aan stront![]()
Je kent de Angliru toch wel?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:30 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
Ahja, de world ports classic moet ie wel wat leuks kunnen laten zien ja. Moet nog een contractje voor volgend jaar regelen nl.quote:
Ik doe wel meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog animo voor een subleague op Tourcoach?
twitter:WPCcycling twitterde op woensdag 14-08-2013 om 12:25:55Een bezoek aan de @EnecoTour leert ons dat @theo_bos zal ontbreken in de WPC. De ritwinnaar van vorig jaar start voor @TeamBelkin in Vuelta. reageer retweet
Betalen voor een extra renner, dingen op facebook moeten doen voor extra punten. Nee, laat maar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:29 schreef Momo... het volgende:
https://wielerspel.telesport.nl/swf/#
Spel weer van de telegraaf
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naam: FOK!
Wachtwoord: fokvuelta2013
Tegelijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:10 schreef Pino112 het volgende:
Commentaar bij stream NOS:
Vd Berg, Lippens en Timmerman.
Volgens Tijntje wel ja.quote:
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:45:57Commentaar bij de Vuelta-streams zal worden verzorgd door Van den Berg, Lippens en Timmerman. In de weekenden Smeets/Dijkstra+Ducrot. reageer retweet
Mag wat kosten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens Tijntje wel ja.twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:45:57Commentaar bij de Vuelta-streams zal worden verzorgd door Van den Berg, Lippens en Timmerman. In de weekenden Smeets/Dijkstra+Ducrot. reageer retweet
Leuk, ik doe mee. Ik zal even een team om Francis de Greef smeden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naam: FOK!
Wachtwoord: fokvuelta2013
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zijn geen vage Spaanse teams meer over.
Wat zijn de rollen van Nieve en Anton ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel komt met een prachtige ploeg.
Samuel Sanchez
Igor Antón
Jorge Azanza
Mikel Landa
Egoi Martinez
Mikel Nieve
Juan José Oroz
Pablo Urtasun
Gorka Verdugo
Waarschijnlijk de laatste grote ronde voor de ploeg, maar het kan zomaar een ontzettend mooie worden.
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bmc gaat dus met Pinotti als kopman de strijd in
Voor het klassement niemand. Als het bergop gaat kunnen Santaromita en Nerz hun eigen gang gaan.quote:
Mijn adoptierenner in de Tour rijdt gewoon nog een ronde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel komt met een prachtige ploeg.
Samuel Sanchez
Igor Antón
Jorge Azanza
Mikel Landa
Egoi Martinez
Mikel Nieve
Juan José Oroz
Pablo Urtasun
Gorka Verdugo
Waarschijnlijk de laatste grote ronde voor de ploeg, maar het kan zomaar een ontzettend mooie worden.
Sanchez is de kopman, maar neem aan dat Nieve en Anton redelijk vrije rollen zullen hebben. Net als Landa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat zijn de rollen van Nieve en Anton ?
Niet echt boeiend, behalve Sky.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
De ploegenpresentatie is om 19.30 live op Eurosport.
Rik de Saedeleer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:27 schreef mincemeat het volgende:
Wie zorgen voor commentaar bij Sporza?
NOS heeft een zakelijke stream.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:20 schreef chufi het volgende:
Pracht etappes ... Dat wordt genieten.... Eens kijken hoe veel daar live van wordt uitgezonden en waar en hoe ik dat kan volgen ...
Belkinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Brown is idd niet zo dik.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, we kennen je voorliefde onderhand.
Niet zo janken!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, we kennen je voorliefde onderhand.
Zijn al die aankomsten 's avonds of wordt er ook wel 's middags gereden zoals in De Tour? Ik kon trouwens op de site van de Vuelta niks vinden over die tijden; net pas bekend gemaakt of zo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
18:48 Team Netapp-Endura
18:52 Orica-GreenEDGE
18:56 Team Argos-Shimano
19:00 BMC Racing Team
19:04 Caja Rural-Seguros RGA
19:08 Cofidis, Solutions Credits
19:12 Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team
19:16 Omega Pharma-QuickStep
19:20 Lampre-Merida
19:24 AG2R La Mondiale
19:28 Team Saxo-Tinkoff
19:32 Lotto Belisol
19:36 FDJ.fr
19:40 SKY Procycling
19:44 Cannondale Pro Cycling
19:48 Garmin-Sharp
19:52 Euskaltel-Euskadi
19:56 Belkin-Pro Cycling Team
20:00 Radioshack Leopard
20:04 Katusha
20:08 Movistar Team
20:12 Astana Pro Team
Ik ga voor Movistar.
Beter zoeken dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet zo janken!
[..]
Zijn al die aankomsten 's avonds of wordt er ook wel 's middags gereden zoals in De Tour? Ik kon trouwens op de site van de Vuelta niks vinden over die tijden; net pas bekend gemaakt of zo?
Neem zelf geen nibali, majka. Dan maak je veel punten vrij, bijvoorbeeld voor een Meersman.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand nog een tip voor deze vuelta? Ik heb bij sportpools nu dit team, maar zoek eigenlijk nog een 0-punten sprinter.
Carlos Alberto Betancur Gomez 3 NEE 0 0 0 0 0
Vincenzo Nibali 5 NEE 0 0 0 --- 0
Ivan Santaromita 0 NEE 0 0 0 --- 0
David Arroyo Duran 1 NEE 0 0 0 --- 0
Adrien Petit 0 NEE 0 0 0 0 0
Samuel Sanchez Gonzalez 2 NEE 0 0 0 --- 0
Daniel Martin 1 NEE 0 0 0 --- 0
Daniel Moreno 2 NEE 0 0 0 --- 0
Joaquin Rodriguez Oliver 5 NEE 0 0 0 --- 0
Tyler Farrar 1 NEE 0 0 0 --- 0
Jerome Coppel 0 NEE 0 0 0 --- 0
Dario Cataldo 0 NEE 0 0 0 --- 0
Rafal Majka 2 NEE
Oververmoeidheid ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Bos start nietHij heeft 'low cortisol levels'
![]()
Nou ja, volgens de UCI mag je dan gewoon starten, dus dat klinkt niet als verdachte waarden ofzo..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Bos start nietHij heeft 'low cortisol levels'
![]()
Betancur is wel een veel beter renner natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:29 schreef Sasman het volgende:
Kijken wat Betancur'tje weer kan doen...Samen met Pozzovivo toch een leuk duo.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Typisch Bos. Altijd wel iets aan de hand als hij een keer kans maakt om wat resultaten te boeken.
Wagner kan in dit veld nog best kort sprinten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Zit Belkin mooi opgescheept met Brown en Wagner in de ploegMogen nog wel een vervanger voor Bos inbrengen neem ik aan?
Er wordt geen vervanger opgeroepen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie vervangt hem? Of gewoon niemand..
Idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef Drebbelman het volgende:
Was die hele rel rondom Rolland in de Dauphiné niet ook vanwege te lage cortisol levels?
Toen schreeuwde ook iedereen doping.
Mag volgens mij zo laat ook niet meer. Was destijds ook met Operation Puertes de dag voor de tour.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt geen vervanger opgeroepen.
Jammer voor Van Winden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt geen vervanger opgeroepen.
Ik vond dit, weet niets over de betrouwbaarheid maar het klinkt aannemelijk:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik heb nog steeds niks concreets gezien waaruit blijkt dat lage cortisol levels betekenen dat doping gebruikt wordt.
Volgens mij was toen trouwens de eerste interpretatie dat zijn levels te hoog waren, wat al snel werd gecorrigeerd in de berichtgeving.
quote:When someone starts taking big doses of cortisone, perhaps via injection, the body stops producing the natural cortisol.
The Health Check
The MPCC “health check” sees riders on member teams tested for their cortisol levels. Like an anti-doping test this is random, there’s little warning and the tests could occur at any race. Low cortisol levels are indicative of cortisone doping or a health problem, perhaps a disease or a concern with the adrenal glands so it’s good to stop them in any case. If the rider were to, say, crash then the body would respond by producing cortisol for the inflammation but a rider with low levels would not and therefore the body’s natural ability to recover is endangered.
Haha. Die wou ik net ook postenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik vond dit, weet niets over de betrouwbaarheid maar het klinkt aannemelijk:
http://inrng.com/2013/06/mpcc-cortisol-test/
[..]
quote:The team’s doctor explained that Rolland had been taking a cortisone for medical reasons
Zoiets zullen ze bij Belkin ook wel gaan roepen straks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
Iets verderop in dat artikel staat trouwens
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
Iets verderop in dat artikel staat trouwens
[..]
Maar Pozzovivo gaat voor het klassement bij Ag2rquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:22 schreef Momo... het volgende:
Ik verwacht deze Vuelta veel van Majka en Betancur.
Niemand.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie vervangt hem? Of gewoon niemand..
Betancur gaat zich hier dan ook voorbereiden op het WK, verwacht dat hij daar echt wereldkampioen gaat worden eigenlijk, die vent is zo sterkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Pozzovivo gaat voor het klassement bij Ag2r
Gaan ze niet doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoop toch dat ze nog iemand kunnen overvliegen.
Mag dat dat eigenlijk wel? Ik vermoed dat er ook wel een deadline is voor wijzigingen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoop toch dat ze nog iemand kunnen overvliegen.
Volgens mij mag dat niet meer op de laatste dag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mag dat dat eigenlijk wel? Ik vermoed dat er ook wel een deadline is voor wijzigingen.
Plugge zegt net op Radio 1 dat dat nooit aan de orde is geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Je zou zeggen dat je op de laatste dag nog wel kunt wisselen ivm blessure/ziekte...
Was dat niet Wim Vansevenant?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef FredWielergek het volgende:
ik herinner me nog dat bij lotto of was dat bij cofidis een renner was opgeroepen op het allerlaatste moment bij de tour (geloof Luik of Luxemburg) tijdens de proloog. het kan dus wel op het laatste moment.
Als Belg (het was inderdaad Farazijn) naar Luik te rijden is wat makkelijker dan even van Nederland naar Spanje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef FredWielergek het volgende:
ik herinner me nog dat bij lotto of was dat bij cofidis een renner was opgeroepen op het allerlaatste moment bij de tour (geloof Luik of Luxemburg) tijdens de proloog. het kan dus wel op het laatste moment.
Roger de Vlaeminckquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dit jaar bij Sporza al eens een andere cocommentator geweest dan De Cauwer?
http://www.wielerflits.nl(...)rit-vuelta-2013.htmlquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zijn er ergens starttijden te vinden?
Daarom melde die zich af voor burgos?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Betancur gaat zich hier dan ook voorbereiden op het WK, verwacht dat hij daar echt wereldkampioen gaat worden eigenlijk, die vent is zo sterk
Het is gewoon grijs kutweer in NLquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan vind ik t nog bijzonder zonnig en helder.
Ze zitten natuurlijk wel helemaal in het westen van Spanje. Zeg maar direct boven Portugal en daar is het wel een uur vroegerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PR was toch Vannieuwkerke?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dit jaar bij Sporza al eens een andere cocommentator geweest dan De Cauwer?
Doe ik wel ffquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:09 schreef Chiappucci het volgende:
Wie kan Wuyts even vertellen dat het gewoon Majka is en niet Mashka.
Tijdens Parijs Roubaix wel dit jaar. In eerdere jaren ook nog weleens bij bijvoorbeeld Milaan SanRemoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zit daar toch nooit meer?
Je zit aan de westkust ... Wel het westelijkste puntje van Europa of zo op misschien iets in Ierland naquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is eind augustus, malloot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de stream toch ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zendt de NOS dit niet uit?
Met commentaar?quote:
Jij snapt het. Txurru gaat deze Vuelta een rit winnen.quote:
Betancur is flink ziek geweest (vandaar ook zijn niet-start in Burgos) en mikt vooral op de laatste week.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef danos het volgende:
[..]
Daarom melde die zich af voor burgos?
Oh, even zappen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Peppi en Kokki.
Dijkstra en Ducrot dus.
Het gouden koppel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Peppi en Kokki.
Dijkstra en Ducrot dus.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Greef.
Die gaat weer voor een mooie top 30 klassering.
Ooit nog 18e geworden toch?quote:
Daar is hij zo van geschrokken...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit nog 18e geworden toch?
Je bedoelt het aantal renners dat al een nieuw contract heeft voor volgend seizoen?quote:
Dat zijn er geloof ik nog minderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt het aantal renners dat al een nieuw contract heeft voor volgend seizoen?
Hebben hier gewoon een hele degelijke ploeg voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef Robs234 het volgende:
Team NetApp-Endura heeft echt een dijk van een tijdrit gereden...
Dit kunnen ze wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon een hele degelijke ploeg voor.
Maar dit verwachtte niemand, ze gaan niet winnen, lijkt me, maar het is op z'n minst verassend.quote:
Die heeft dit weekend toch nog niet veel te zoeken in de vuelta, dus doet t wsl rustig aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Marcoss het volgende:
Markus al 4 minuten verloren dus, werd daar ingehaald door OPQS
Die kan z'n Vuelta winst dus ook op z'n buik schrijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Marcoss het volgende:
Markus al 4 minuten verloren dus, werd daar ingehaald door OPQS
De enige die dat kan is Brownquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kan z'n Vuelta winst dus ook op z'n buik schrijven
Ik geef toch juist aan dat ze het naar verwachting doen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Maar dit verwachtte niemand, ze gaan niet winnen, lijkt me, maar het is op z'n minst verassend.
Niet zo boos doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef toch juist aan dat ze het naar verwachting doen?
Ik bedoel dat je er met een degelijke ploeg niet komt, het is gewoon een wereldprestatie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef toch juist aan dat ze het naar verwachting doen?
Ze gaan trappuhhhhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Quick Step.....binnuhhh..zou Frank Raes zeggen.
Dat ze van de eerste 7 ploegen de snelste waren is geen wereldprestatie, maar gewoon wat je ongeveer mag verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:44 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je er met een degelijke ploeg niet komt, het is gewoon een wereldprestatie.
AG2R heeft een meer dan degelijke ploeg, maar die zou ik nooit bovenin durven noemen.
Nee man, das mooiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat met die bootjes maar een beetje een schijtlollig gedoe.
Prima, misschien moet je dan de prestatie van Orica gewoon slecht noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ze van de eerste 7 ploegen de snelste waren is geen wereldprestatie, maar gewoon wat je ongeveer mag verwachten
Er moeten er nog een heleboel komen, eerst maar eens kijken wat die gaan doen en waar Netapp daarna staat.
De wie kan meeste braadworst eten wedstrijd op de Angliru is inderdaad iets voor hemquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef Momo... het volgende:
Brown gaat gewoon op de Angliru winnen
Helpt dat, pakken in het laatste stuk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog wel wat gepakt in dat laatste stuk.
Haha, dat was wel echt een enorme uitschieter ja, eendagsvliegen bestaan dus ook in het wielrennen :pquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:45 schreef Redefine het volgende:
Zaugg heeft wel laten zien dat hij die overwinning in Lombardije waard was
Bos pakt nog een biertje, denk ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Nou, even kijken wat Bos kan uitrichten.
Die ligt op de zeebodem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Nou, even kijken wat Bos kan uitrichten.
Ik denk dat hem een hoop teleurstelling bespaard is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bos pakt nog een biertje, denk ik
Je moet dit Orica ook niet vergelijken met die uit de Tourquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Prima, misschien moet je dan de prestatie van Orica gewoon slecht noemen
Is goed om je cortisol peil omhoog te brengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bos pakt nog een biertje, denk ik
Zou kunnen, maar een grotere kans op een ritzege (of zelfs meerdere) in een grote ronde gaat hij nooit meer krijgen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat hem een hoop teleurstelling bespaard is.
Nee, dit gehannes zouden de renners niet moeten accepteren. We zijn met topsport bezig, niet met een circus.quote:
Nou, op sommige van die etappes in de spaanse hoogvlakten kom je geen boom tegen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig zien we nog genoeg bossen de komende drie weken.
Weet ik, maar Orica ademt tijdrijden dus daar verwacht je wel wat vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet dit Orica ook niet vergelijken met die uit de Tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |