Leuk, ik doe mee. Ik zal even een team om Francis de Greef smeden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naam: FOK!
Wachtwoord: fokvuelta2013
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zijn geen vage Spaanse teams meer over.
Wat zijn de rollen van Nieve en Anton ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel komt met een prachtige ploeg.
Samuel Sanchez
Igor Antón
Jorge Azanza
Mikel Landa
Egoi Martinez
Mikel Nieve
Juan José Oroz
Pablo Urtasun
Gorka Verdugo
Waarschijnlijk de laatste grote ronde voor de ploeg, maar het kan zomaar een ontzettend mooie worden.
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bmc gaat dus met Pinotti als kopman de strijd in
Voor het klassement niemand. Als het bergop gaat kunnen Santaromita en Nerz hun eigen gang gaan.quote:
Mijn adoptierenner in de Tour rijdt gewoon nog een ronde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel komt met een prachtige ploeg.
Samuel Sanchez
Igor Antón
Jorge Azanza
Mikel Landa
Egoi Martinez
Mikel Nieve
Juan José Oroz
Pablo Urtasun
Gorka Verdugo
Waarschijnlijk de laatste grote ronde voor de ploeg, maar het kan zomaar een ontzettend mooie worden.
Sanchez is de kopman, maar neem aan dat Nieve en Anton redelijk vrije rollen zullen hebben. Net als Landa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat zijn de rollen van Nieve en Anton ?
Niet echt boeiend, behalve Sky.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
De ploegenpresentatie is om 19.30 live op Eurosport.
Rik de Saedeleer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:27 schreef mincemeat het volgende:
Wie zorgen voor commentaar bij Sporza?
NOS heeft een zakelijke stream.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:20 schreef chufi het volgende:
Pracht etappes ... Dat wordt genieten.... Eens kijken hoe veel daar live van wordt uitgezonden en waar en hoe ik dat kan volgen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |