Wat zijn de rollen van Nieve en Anton ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel komt met een prachtige ploeg.
Samuel Sanchez
Igor Antón
Jorge Azanza
Mikel Landa
Egoi Martinez
Mikel Nieve
Juan José Oroz
Pablo Urtasun
Gorka Verdugo
Waarschijnlijk de laatste grote ronde voor de ploeg, maar het kan zomaar een ontzettend mooie worden.
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bmc gaat dus met Pinotti als kopman de strijd in
Voor het klassement niemand. Als het bergop gaat kunnen Santaromita en Nerz hun eigen gang gaan.quote:
Mijn adoptierenner in de Tour rijdt gewoon nog een ronde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel komt met een prachtige ploeg.
Samuel Sanchez
Igor Antón
Jorge Azanza
Mikel Landa
Egoi Martinez
Mikel Nieve
Juan José Oroz
Pablo Urtasun
Gorka Verdugo
Waarschijnlijk de laatste grote ronde voor de ploeg, maar het kan zomaar een ontzettend mooie worden.
Sanchez is de kopman, maar neem aan dat Nieve en Anton redelijk vrije rollen zullen hebben. Net als Landa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat zijn de rollen van Nieve en Anton ?
Niet echt boeiend, behalve Sky.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
De ploegenpresentatie is om 19.30 live op Eurosport.
Rik de Saedeleer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:27 schreef mincemeat het volgende:
Wie zorgen voor commentaar bij Sporza?
NOS heeft een zakelijke stream.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:20 schreef chufi het volgende:
Pracht etappes ... Dat wordt genieten.... Eens kijken hoe veel daar live van wordt uitgezonden en waar en hoe ik dat kan volgen ...
Belkinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Brown is idd niet zo dik.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, we kennen je voorliefde onderhand.
Niet zo janken!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, we kennen je voorliefde onderhand.
Zijn al die aankomsten 's avonds of wordt er ook wel 's middags gereden zoals in De Tour? Ik kon trouwens op de site van de Vuelta niks vinden over die tijden; net pas bekend gemaakt of zo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
18:48 Team Netapp-Endura
18:52 Orica-GreenEDGE
18:56 Team Argos-Shimano
19:00 BMC Racing Team
19:04 Caja Rural-Seguros RGA
19:08 Cofidis, Solutions Credits
19:12 Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team
19:16 Omega Pharma-QuickStep
19:20 Lampre-Merida
19:24 AG2R La Mondiale
19:28 Team Saxo-Tinkoff
19:32 Lotto Belisol
19:36 FDJ.fr
19:40 SKY Procycling
19:44 Cannondale Pro Cycling
19:48 Garmin-Sharp
19:52 Euskaltel-Euskadi
19:56 Belkin-Pro Cycling Team
20:00 Radioshack Leopard
20:04 Katusha
20:08 Movistar Team
20:12 Astana Pro Team
Ik ga voor Movistar.
Beter zoeken dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet zo janken!
[..]
Zijn al die aankomsten 's avonds of wordt er ook wel 's middags gereden zoals in De Tour? Ik kon trouwens op de site van de Vuelta niks vinden over die tijden; net pas bekend gemaakt of zo?
Neem zelf geen nibali, majka. Dan maak je veel punten vrij, bijvoorbeeld voor een Meersman.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand nog een tip voor deze vuelta? Ik heb bij sportpools nu dit team, maar zoek eigenlijk nog een 0-punten sprinter.
Carlos Alberto Betancur Gomez 3 NEE 0 0 0 0 0
Vincenzo Nibali 5 NEE 0 0 0 --- 0
Ivan Santaromita 0 NEE 0 0 0 --- 0
David Arroyo Duran 1 NEE 0 0 0 --- 0
Adrien Petit 0 NEE 0 0 0 0 0
Samuel Sanchez Gonzalez 2 NEE 0 0 0 --- 0
Daniel Martin 1 NEE 0 0 0 --- 0
Daniel Moreno 2 NEE 0 0 0 --- 0
Joaquin Rodriguez Oliver 5 NEE 0 0 0 --- 0
Tyler Farrar 1 NEE 0 0 0 --- 0
Jerome Coppel 0 NEE 0 0 0 --- 0
Dario Cataldo 0 NEE 0 0 0 --- 0
Rafal Majka 2 NEE
Oververmoeidheid ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Bos start nietHij heeft 'low cortisol levels'
![]()
Nou ja, volgens de UCI mag je dan gewoon starten, dus dat klinkt niet als verdachte waarden ofzo..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Bos start nietHij heeft 'low cortisol levels'
![]()
Betancur is wel een veel beter renner natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:29 schreef Sasman het volgende:
Kijken wat Betancur'tje weer kan doen...Samen met Pozzovivo toch een leuk duo.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Typisch Bos. Altijd wel iets aan de hand als hij een keer kans maakt om wat resultaten te boeken.
Wagner kan in dit veld nog best kort sprinten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Zit Belkin mooi opgescheept met Brown en Wagner in de ploegMogen nog wel een vervanger voor Bos inbrengen neem ik aan?
Er wordt geen vervanger opgeroepen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie vervangt hem? Of gewoon niemand..
Idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef Drebbelman het volgende:
Was die hele rel rondom Rolland in de Dauphiné niet ook vanwege te lage cortisol levels?
Toen schreeuwde ook iedereen doping.
Mag volgens mij zo laat ook niet meer. Was destijds ook met Operation Puertes de dag voor de tour.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt geen vervanger opgeroepen.
Jammer voor Van Winden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt geen vervanger opgeroepen.
Ik vond dit, weet niets over de betrouwbaarheid maar het klinkt aannemelijk:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik heb nog steeds niks concreets gezien waaruit blijkt dat lage cortisol levels betekenen dat doping gebruikt wordt.
Volgens mij was toen trouwens de eerste interpretatie dat zijn levels te hoog waren, wat al snel werd gecorrigeerd in de berichtgeving.
quote:When someone starts taking big doses of cortisone, perhaps via injection, the body stops producing the natural cortisol.
The Health Check
The MPCC “health check” sees riders on member teams tested for their cortisol levels. Like an anti-doping test this is random, there’s little warning and the tests could occur at any race. Low cortisol levels are indicative of cortisone doping or a health problem, perhaps a disease or a concern with the adrenal glands so it’s good to stop them in any case. If the rider were to, say, crash then the body would respond by producing cortisol for the inflammation but a rider with low levels would not and therefore the body’s natural ability to recover is endangered.
Haha. Die wou ik net ook postenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik vond dit, weet niets over de betrouwbaarheid maar het klinkt aannemelijk:
http://inrng.com/2013/06/mpcc-cortisol-test/
[..]
quote:The team’s doctor explained that Rolland had been taking a cortisone for medical reasons
Zoiets zullen ze bij Belkin ook wel gaan roepen straks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
Iets verderop in dat artikel staat trouwens
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
Iets verderop in dat artikel staat trouwens
[..]
Maar Pozzovivo gaat voor het klassement bij Ag2rquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:22 schreef Momo... het volgende:
Ik verwacht deze Vuelta veel van Majka en Betancur.
Niemand.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie vervangt hem? Of gewoon niemand..
Betancur gaat zich hier dan ook voorbereiden op het WK, verwacht dat hij daar echt wereldkampioen gaat worden eigenlijk, die vent is zo sterkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Pozzovivo gaat voor het klassement bij Ag2r
Gaan ze niet doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoop toch dat ze nog iemand kunnen overvliegen.
Mag dat dat eigenlijk wel? Ik vermoed dat er ook wel een deadline is voor wijzigingen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoop toch dat ze nog iemand kunnen overvliegen.
Volgens mij mag dat niet meer op de laatste dag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mag dat dat eigenlijk wel? Ik vermoed dat er ook wel een deadline is voor wijzigingen.
Plugge zegt net op Radio 1 dat dat nooit aan de orde is geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Je zou zeggen dat je op de laatste dag nog wel kunt wisselen ivm blessure/ziekte...
Was dat niet Wim Vansevenant?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef FredWielergek het volgende:
ik herinner me nog dat bij lotto of was dat bij cofidis een renner was opgeroepen op het allerlaatste moment bij de tour (geloof Luik of Luxemburg) tijdens de proloog. het kan dus wel op het laatste moment.
Als Belg (het was inderdaad Farazijn) naar Luik te rijden is wat makkelijker dan even van Nederland naar Spanje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef FredWielergek het volgende:
ik herinner me nog dat bij lotto of was dat bij cofidis een renner was opgeroepen op het allerlaatste moment bij de tour (geloof Luik of Luxemburg) tijdens de proloog. het kan dus wel op het laatste moment.
Roger de Vlaeminckquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dit jaar bij Sporza al eens een andere cocommentator geweest dan De Cauwer?
http://www.wielerflits.nl(...)rit-vuelta-2013.htmlquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zijn er ergens starttijden te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |