Volgens mij mag dat niet meer op de laatste dag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mag dat dat eigenlijk wel? Ik vermoed dat er ook wel een deadline is voor wijzigingen.
Plugge zegt net op Radio 1 dat dat nooit aan de orde is geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Je zou zeggen dat je op de laatste dag nog wel kunt wisselen ivm blessure/ziekte...
Was dat niet Wim Vansevenant?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef FredWielergek het volgende:
ik herinner me nog dat bij lotto of was dat bij cofidis een renner was opgeroepen op het allerlaatste moment bij de tour (geloof Luik of Luxemburg) tijdens de proloog. het kan dus wel op het laatste moment.
Als Belg (het was inderdaad Farazijn) naar Luik te rijden is wat makkelijker dan even van Nederland naar Spanje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef FredWielergek het volgende:
ik herinner me nog dat bij lotto of was dat bij cofidis een renner was opgeroepen op het allerlaatste moment bij de tour (geloof Luik of Luxemburg) tijdens de proloog. het kan dus wel op het laatste moment.
Roger de Vlaeminckquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dit jaar bij Sporza al eens een andere cocommentator geweest dan De Cauwer?
http://www.wielerflits.nl(...)rit-vuelta-2013.htmlquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zijn er ergens starttijden te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |