Daarom melde die zich af voor burgos?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Betancur gaat zich hier dan ook voorbereiden op het WK, verwacht dat hij daar echt wereldkampioen gaat worden eigenlijk, die vent is zo sterk
Het is gewoon grijs kutweer in NLquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan vind ik t nog bijzonder zonnig en helder.
Ze zitten natuurlijk wel helemaal in het westen van Spanje. Zeg maar direct boven Portugal en daar is het wel een uur vroegerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PR was toch Vannieuwkerke?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dit jaar bij Sporza al eens een andere cocommentator geweest dan De Cauwer?
Doe ik wel ffquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:09 schreef Chiappucci het volgende:
Wie kan Wuyts even vertellen dat het gewoon Majka is en niet Mashka.
Tijdens Parijs Roubaix wel dit jaar. In eerdere jaren ook nog weleens bij bijvoorbeeld Milaan SanRemoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zit daar toch nooit meer?
Je zit aan de westkust ... Wel het westelijkste puntje van Europa of zo op misschien iets in Ierland naquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is eind augustus, malloot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de stream toch ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zendt de NOS dit niet uit?
Met commentaar?quote:
Jij snapt het. Txurru gaat deze Vuelta een rit winnen.quote:
Betancur is flink ziek geweest (vandaar ook zijn niet-start in Burgos) en mikt vooral op de laatste week.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef danos het volgende:
[..]
Daarom melde die zich af voor burgos?
Oh, even zappen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Peppi en Kokki.
Dijkstra en Ducrot dus.
Het gouden koppel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Peppi en Kokki.
Dijkstra en Ducrot dus.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Greef.
Die gaat weer voor een mooie top 30 klassering.
Ooit nog 18e geworden toch?quote:
Daar is hij zo van geschrokken...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit nog 18e geworden toch?
Je bedoelt het aantal renners dat al een nieuw contract heeft voor volgend seizoen?quote:
Dat zijn er geloof ik nog minderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt het aantal renners dat al een nieuw contract heeft voor volgend seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |