Done.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef Wombcat het volgende:
Niet onder het wielerfilter gezet, ik maakte 'm toch vanuit dat subforum
Ja, goed idee. Is gebeurd.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef Montagui het volgende:
Thanks. Kan je er misschien ook nog een overzichtskaartje van Spanje bij doen waarop alle etappes staan?
Ik heb het rechtstreeks van de site van de Vuelta gehaald.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:57 schreef Montagui het volgende:
Ehm.....volgens mij klopt je ettapeschema niet. Ze beginnen niet met een ploegentijdrit in Pamplona.
zaterdag 24 augustus 2013 1/ Vilanova de Arousa > Sanxenxo (TTT) 27 km
Topquote:Op zondag 13 januari 2013 17:16 schreef Wombcat het volgende:
GVD. Komt omdat die idioten op de site van de Vuelta de engelstalige edite niet goed hebben geüpdate
Nou moet het goed zijn
was mij ook al opgevallen.. bijzonder weinig finishplaatsen, zijn de volgende dag ook weer startplaats..twitter:grahamwatson10 twitterde op zondag 13-01-2013 om 02:59:56Just did my maths on the 2013 Vuelta route - 3,319kms in-race, but transfers of 3,013kms..! reageer retweet
Dat maakt het misschien nog wel het zwaarste. Een verplaatsing voor of na een etappe van een uur is nog wel goed te doen, maar als het langer wordt, wordt het toch vervelend en is het niet bevordelijk voor het herstel. Zeker als het elke dag gebeurd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef the_critic het volgende:
was mij ook al opgevallen.. bijzonder weinig finishplaatsen, zijn de volgende dag ook weer startplaats..twitter:grahamwatson10 twitterde op zondag 13-01-2013 om 02:59:56Just did my maths on the 2013 Vuelta route - 3,319kms in-race, but transfers of 3,013kms..! reageer retweet
Beetje dubbelzinnig geformuleerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:28 schreef the_critic het volgende:
benieuwd wie deze ronde gaat pakken.
Zou mooi zijn ja, krijgt ook genoeg kansen daarvoor als hij niet voor het klassement gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Bauke hier zijn 1e grote etappe zege gaat pakken
Je kan je afvragen wie het dan allemaal bij elkaar moet gaan houden. Als men al een sprinter meeneemt, dan is die meestal omringd door een bende klimmers die echt geen gat gaan dichtrijden. Ik zie weinig ploegen die dat gaan doen, hoogstens een paar die willen bijspringen, maar niemand die het initiatief gaat nemen of het volle gewicht gaat dragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Marcoss het volgende:
En ook al zijn er heel weinig sprintkansen hoop ik dat Bos ook start. Het sprintveld is hier een stuk minder dan in een andere grote rondes (geen Kittel, Cavendish, Greipel, Sagan, Demare en Kristoff bijvoorbeeld) en dan moet 1 zege toch wel mogelijk. Denk ook dat dat belangrijk is voor de rest van zijn carrière.
Daar dacht ik ook aan, maar als er geen enkele topsprinter is dan ruiken ze misschien wel allemaal hun kans. Dan is allemaal natuurlijk overdreven, maar dan denk ik toch bijvoorbeeld aan Ag2r (Hutarovich), Orica (Kruopis/Davis), Vacansoleil (Markus). Daar zitten ook wel teams tussen die geen kopman hebben die een rol van betekenis gaat spelen. Ik zie gezien de waarschijnlijke samenstellingen teams als Lotto en Argos zelfs ook nog wel meewerken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wie het dan allemaal bij elkaar moet gaan houden. Als men al een sprinter meeneemt, dan is die meestal omringd door een bende klimmers die echt geen gat gaan dichtrijden. Ik zie weinig ploegen die dat gaan doen, hoogstens een paar die willen bijspringen, maar niemand die het initiatief gaat nemen of het volle gewicht gaat dragen.
quote:Slagader houdt Kruijswijk uit Vuelta
Blessureleed houdt Steven Kruijswijk uit de komende Ronde van Spanje. Op 24 september ondergaat de Brabander van Belkin een operatie aan de liesslagader.
Een knik in het bloedvat en een vernauwing van de ader zorgen al langer voor zoveel problemen dat topprestaties leveren – zeker in een koers van drie weken – onmogelijk is.
„Het is niet leuk, maar ik was opgelucht toen het onderzoek onlangs uitwees dat dit probleem de reden is voor de mindere resultaten”, zegt Kruijswijk, die tot de ingreep gewoon blijft koersen.
"Vijf jaar geleden ben ik ook al onder het mes geweest. Destijds betrof het een kleine operatie, waarbij de knik in de ader werd verholpen door ’m los te maken. Nu wordt het wel iets anders. Er zijn meer risico’s aan verbonden, maar ik ben zoveel topsporter dat ik niet twijfel. Tot twee jaar geleden kon ik in de Giro met de beste tien bergop meekomen. Dit jaar lukte me dat niet meer. Ik wil gewoon de kans die laatste tien, vijftien procent die er toen ontbraken om de stap naar de wereldtop te maken, weer krijgen. Met deze belemmering gaat dat sowieso niet. Dus wordt de keuze makkelijker”, aldus de 26-jarige Nuenenaar.
Degenkolb weer met een dominantie ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja, krijgt ook genoeg kansen daarvoor als hij niet voor het klassement gaat.
En ook al zijn er heel weinig sprintkansen hoop ik dat Bos ook start. Het sprintveld is hier een stuk minder dan in een andere grote rondes (geen Kittel, Cavendish, Greipel, Sagan, Demare en Kristoff bijvoorbeeld) en dan moet 1 zege toch wel mogelijk. Denk ook dat dat belangrijk is voor de rest van zijn carrière.
Die start nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Degenkolb weer met een dominantie ?
Henao en Uran ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nibali, Valverde, Rodríguez, Sánchez, Henao, Urán enz.
Ja, want Sky. En Urán was al 2e in de Giro hè. Geen krabber.quote:
Ik doel meer op dat ze beide kopman zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, want Sky. En Urán was al 2e in de Giro hè. Geen krabber.
Henao is nog even afwachten in een Grote Ronde. Dus geen favoriet waarschijnlijk.
Geen idee, even afwachten hoe de ronde verloopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik doel meer op dat ze beide kopman zijn.
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 19:17:57Goed nieuws. Vuelta a Espana wordt LIVE gestreamd op NOS.nl. In de weekenden live op NL1. reageer retweet
Dan gaat Mollema dus winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Marcoss het volgende:
Alle favorieten zijn zich inmiddels aan het indekken, Nibali zegt dat het WK het belangrijkste doel en hij wel ziet waar hij uitkomt in de Vuelta, terwijl Rodriguez en Valverde "nog niet zo goed hersteld zijn van de Tour als ze verwacht hadden"..
Zou het al erg mooi vinden als Bokkema hier een rit gaat pakken.quote:
Zag dit antwoord en moest toch wel een beetje lachenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 19:17:57Goed nieuws. Vuelta a Espana wordt LIVE gestreamd op NOS.nl. In de weekenden live op NL1. reageer retweet
Breukinktwitter:WimSchilthuizen twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 22:51:01@hendriksmj Helemaal geen goed nieuws die stream kijkt geen hond naar.Goed nieuws is alles live uitzenden en Ducrot vervangen door Breukink. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |