Ze gaan trappuhhhhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Quick Step.....binnuhhh..zou Frank Raes zeggen.
Dat ze van de eerste 7 ploegen de snelste waren is geen wereldprestatie, maar gewoon wat je ongeveer mag verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:44 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je er met een degelijke ploeg niet komt, het is gewoon een wereldprestatie.
AG2R heeft een meer dan degelijke ploeg, maar die zou ik nooit bovenin durven noemen.
Nee man, das mooiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat met die bootjes maar een beetje een schijtlollig gedoe.
Prima, misschien moet je dan de prestatie van Orica gewoon slecht noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ze van de eerste 7 ploegen de snelste waren is geen wereldprestatie, maar gewoon wat je ongeveer mag verwachten
Er moeten er nog een heleboel komen, eerst maar eens kijken wat die gaan doen en waar Netapp daarna staat.
De wie kan meeste braadworst eten wedstrijd op de Angliru is inderdaad iets voor hemquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef Momo... het volgende:
Brown gaat gewoon op de Angliru winnen
Helpt dat, pakken in het laatste stuk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog wel wat gepakt in dat laatste stuk.
Haha, dat was wel echt een enorme uitschieter ja, eendagsvliegen bestaan dus ook in het wielrennen :pquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:45 schreef Redefine het volgende:
Zaugg heeft wel laten zien dat hij die overwinning in Lombardije waard was
Bos pakt nog een biertje, denk ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Nou, even kijken wat Bos kan uitrichten.
Die ligt op de zeebodem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Nou, even kijken wat Bos kan uitrichten.
Ik denk dat hem een hoop teleurstelling bespaard is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bos pakt nog een biertje, denk ik
Je moet dit Orica ook niet vergelijken met die uit de Tourquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Prima, misschien moet je dan de prestatie van Orica gewoon slecht noemen
Is goed om je cortisol peil omhoog te brengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bos pakt nog een biertje, denk ik
Zou kunnen, maar een grotere kans op een ritzege (of zelfs meerdere) in een grote ronde gaat hij nooit meer krijgen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat hem een hoop teleurstelling bespaard is.
Nee, dit gehannes zouden de renners niet moeten accepteren. We zijn met topsport bezig, niet met een circus.quote:
Nou, op sommige van die etappes in de spaanse hoogvlakten kom je geen boom tegen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig zien we nog genoeg bossen de komende drie weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |