Hebben hier gewoon een hele degelijke ploeg voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef Robs234 het volgende:
Team NetApp-Endura heeft echt een dijk van een tijdrit gereden...
Dit kunnen ze wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon een hele degelijke ploeg voor.
Maar dit verwachtte niemand, ze gaan niet winnen, lijkt me, maar het is op z'n minst verassend.quote:
Die heeft dit weekend toch nog niet veel te zoeken in de vuelta, dus doet t wsl rustig aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Marcoss het volgende:
Markus al 4 minuten verloren dus, werd daar ingehaald door OPQS
Die kan z'n Vuelta winst dus ook op z'n buik schrijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Marcoss het volgende:
Markus al 4 minuten verloren dus, werd daar ingehaald door OPQS
De enige die dat kan is Brownquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kan z'n Vuelta winst dus ook op z'n buik schrijven
Ik geef toch juist aan dat ze het naar verwachting doen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Maar dit verwachtte niemand, ze gaan niet winnen, lijkt me, maar het is op z'n minst verassend.
Niet zo boos doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef toch juist aan dat ze het naar verwachting doen?
Ik bedoel dat je er met een degelijke ploeg niet komt, het is gewoon een wereldprestatie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef toch juist aan dat ze het naar verwachting doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |