Misschien helpt het als je bedenkt dat ze in de wereld waarin de film zich afspeelt niet altijd letterlijk aan het zingen zijn, maar dat het een manier is om het dramatische effect te vergroten. Voorbeeldje:quote:Op zondag 13 januari 2013 04:30 schreef Soempie het volgende:
Ja, hoi! Ik kon niet meer slapen.![]()
Ik ben nog nooit naar een musical geweest, maar bij de stukjes op tv zit ik altijd met kromme tenen als ze gaan zingen. In films kan ik er ook alleen maar tegen als het gaat om kinderfilms.
Ik kan er wel inkomen, met sommige genres heb je gewoon niet zoveel. Ik kan genieten van actiefilms, andere mensen niet, en ook daar gaat het argument op dat er genoeg verschillende zijn en dat er ook zeker meuk tussen zit. Ik ben het wel met je eens dat je niet een heel genre moet afschrijven op een enkele slechte ervaring.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd soemp!![]()
Les Mis is sowieso in zijn geheel gezongen, daardoor is het misschien ook wat minder onnatuurlijk![]()
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen niet van musicals houden, er zijn namelijk zoveel verschillende!
Maar actiefilms zijn weer een genre films, dus je moet het vergelijken met mensen die zeggen niet van films te houdenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen, met sommige genres heb je gewoon niet zoveel. Ik kan genieten van actiefilms, andere mensen niet, en ook daar gaat het argument op dat er genoeg verschillende zijn en dat er ook zeker meuk tussen zit. Ik ben het wel met je eens dat je niet een heel genre moet afschrijven op een enkele slechte ervaring.
Dat.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M., gefeliciteerd met je verjaardag! Maak maar een grote kolerezooi met je taart, nu vindt je moeder dat nog schattig
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M., gefeliciteerd met je verjaardag! Maak maar een grote kolerezooi met je taart, nu vindt je moeder dat nog schattig
Nee dat moet niet! Ik weet gewoon nu al dat ik ontzettend slecht zou zijn in alleen wonenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Etcie, niet dat ik het je toewens en ik ga het ook afkloppen, maar wat nou als de relatie uitgaat?![]()
![]()
Jij hebt vast niet op je 14de meegewerkt aan het creeeren van RSS-feeds. En je bent vast ook wel iets ouder dan 26quote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Internetactivist hangt zich op
Ik leef nog
32 en neequote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Jij hebt vast niet op je 14de meegewerkt aan het creeeren van RSS-feeds. En je bent vast ook wel iets ouder dan 26
Eigen zaak of...?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef Lotusss het volgende:
Pfff alle zakelijke administratie van 2012 is afgehandeld. Totaal bijna 10 uur mee bezig geweest.
UKfood.nlquote:
Ik hou niet van de manier van zingen... dus nee ik hou niet van musicals. Ook niet van de hele goeie.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen niet van musicals houden, er zijn namelijk zoveel verschillende!
Is dat van jou?quote:
Dank voor de tip!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou niet van de manier van zingen... dus nee ik hou niet van musicals. Ook niet van de hele goeie.
Snap je nou niet dat je niet over meningen hoeft te discussiëren? En dat je zo'n reactie over een dt-spelfout wel een beetje kunt verwachten als je er ineens een post ingooit waarin je mensen verbetert over Drenthe?
Ik weet dat barstende koppijn héél vervelend is, maar hou je dan gewoon even in met dit soort dingen, dan krijg je ook niets vervelends terug.
Geen aanval dit, maar een tipsterkte met de hoofdpijn!
En je nummer is/wordt?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nieuwe telefoon besteld!!
![]()
Het wordt de Sony Xperia P: telefoon met goeie camera, en kon ik bij Telfort voor een prima prijs (met aanbieding) krijgen
Een forum is er toch om te discussiëren over dingen? Ik zeg dat ik het niet snap, niet dat ik het stom vind ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou niet van de manier van zingen... dus nee ik hou niet van musicals. Ook niet van de hele goeie.
Snap je nou niet dat je niet over meningen hoeft te discussiëren? En dat je zo'n reactie over een dt-spelfout wel een beetje kunt verwachten als je er ineens een post ingooit waarin je mensen verbetert over Drenthe?
Ik weet dat barstende koppijn héél vervelend is, maar hou je dan gewoon even in met dit soort dingen, dan krijg je ook niets vervelends terug.
Geen aanval dit, maar een tipsterkte met de hoofdpijn!
Je komt idd best fel over als het gaat om dingen waar jij enthousiast over bent (politiek, musical, bandjes), en daarom geef ik ook aan: als je even niet lekker in je vel zit / chagrijnig bent / hoofdpijn hebt, laat het dan even gaan en bedenk later nog eens of je het de moeite van het posten waard vindt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef MaJo het volgende:
Ik kom blijkbaar op fok veel feller over dan in het dagelijkse leven, waar menigeen over me heen walst. Misschien bijt ik daarom ook wel wat meer van me af op fok omdat ik dat een beetje zat benMaar het is niet de bedoeling dat mensen me al te serieus nemen, het lijkt wel alsof alleen ik hierop aangevallen word en ik snap echt niet wat ik dan verkeerd doe
![]()
Ik durf op Fok wel wat beter van me af te bijten, in het dagelijks leven doe ik dat bijna nooit. Al probeer ik het wel meer te doen want ik ga er soms echt aan onderdoor. Maar mijn reacties worden vaak wel te serieus genomen. Als ik zeg "Arcade Fire is de beste band ter wereld" betekent dat niet dat ik andere meningen niet kan waarderen ofzo. Ik kan heel stellig zijn maar ik sta altijd open voor meningen van anderen en discussieer graag dus het is niet zo dat ik niet opensta voor andermans mening, verre van zelfs! Door te discussieren leer je ook andermans standpunten en daar leer je juist weer vanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je komt idd best fel over als het gaat om dingen waar jij enthousiast over bent (politiek, musical, bandjes), en daarom geef ik ook aan: als je even niet lekker in je vel zit / chagrijnig bent / hoofdpijn hebt, laat het dan even gaan en bedenk later nog eens of je het de moeite van het posten waard vindt.
Het is natuurlijk niet zo dat men jou aanvalt, maar je lijkt op fok niet heel goed tegen weerwoord te kunnen. Je trekt het je iig persoonlijk aan (lijkt het) en dat is zo zonde... In het dagelijks leven is van je afbijten zelfs handiger omdat je dan intonatie enzo kunt gebruiken om mensen in te schatten, op een forum zie je alleen de tekst en als je geluk hebt wat verduidelijkende smileys.
Discusseren is prima, maar laat ruimte voor een ander. Als jij stevig stelling neemt, doet een ander dat ook. Bal kaatsen en zo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door te discussieren leer je ook andermans standpunten en daar leer je juist weer van
Ik heb gewoon het gevoel dat altijd als ik eens iets zeg dat er dan meteen fel tegenin wordt gegaan, maar ik zal dan wel iets doen waardoor dat komtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Discusseren is prima, maar laat ruimte voor een ander. Als jij stevig stelling neemt, doet een ander dat ook. Bal kaatsen en zo.
En ja, die spiegel heb ik soms zelf ook nodig...
Tenslotte, kan jou het wat schelen als iemand anders Drente of Drenthe schrijft. Mij niet, heb dat woord al zo'n 30 jaar niet meer geschreven...
Als je iets over Drent(h)e hier post, is het toch logisch dat je een reactie krijgt (zeker als je in die zelfde zin zelf een typo maakt)? Ik begrijp de reactie van wyccie daarom wel en zelf moest ik toch een antwoord op je stelling geven. Ook dat is discussie.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat altijd als ik eens iets zeg dat er dan meteen fel tegenin wordt gegaan, maar ik zal dan wel iets doen waardoor dat komtIk ben bijvoorbeeld verre van een taalnazi, zeg ik er een keer iets van dan wordt daar meteen op gereageerd, terwijl ik echt zelden mensen hun taal verbeter
Dat vind ik opvallend!
En stevig stelling nemen betekent bij mij niet dat ik geen ruimte laat voor anderen, misschien is mijn stijl van discussieren wat a-typisch maar zo ben ik gewoon
Oh het is al lang goed hoor, no hard feelingsquote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je iets over Drent(h)e hier post, is het toch logisch dat je een reactie krijgt (zeker als je in die zelfde zin zelf een typo maakt)? Ik begrijp de reactie van wyccie daarom wel en zelf moest ik toch een antwoord op je stelling geven. Ook dat is discussie.
Maar ik denk dat LB het goed omschreven heeft in haar reacties en zoals gezegd, ik ben zelf soms ook een olifant in een porseleinkast, dus haar reactie geldt ook voor mij soms.
Klaar, kusje er op en we gaan weer verder. OK?
Als freelance tekstschrijverquote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor sollicitatiegesprek?
Succes in elk geval!!
Veeg me opquote:(...) zit een beetje stress in
Nee! Ik had je toch meer girl power toegekend.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat moet niet! Ik weet gewoon nu al dat ik ontzettend slecht zou zijn in alleen wonen![]()
Mijn flauwe reactie was dan ook maar een flauw grapje dat jij weer serieus neemt. Leek me toch wel duidelijk, maar ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Maar mijn reacties worden vaak wel te serieus genomen.
Avond.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben nog net op tijd om goedenavond te zeggen
Nee, net thuis.quote:
Ik maar een deel.quote:
Ik zie musicals ook als een genre films, met als belangrijkste verschil dat een film niet puur musical kan zijn omdat de term eigenlijk alleen duidt op het feit dat er in gezongen wordt. Voor mij is op dezelfde manie 'stomme film' geen apart genre, of 'zwart-wit films'.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar actiefilms zijn weer een genre films, dus je moet het vergelijken met mensen die zeggen niet van films te houdenmaar volgens mij zijn we het best met elkaar eens
Bosje bloemen, bioscoopje en je avondmaal is zo boos niet meerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Het nadeel van een eigen appartement met aparte kamers: het eten brandt makkelijker aan.
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bosje bloemen, bioscoopje en je avondmaal is zo boos niet meer
Jij ook!quote:
Uitslapen.quote:
De bouw van het nieuwe Nationaal Militair Museum (een samenvoeging van het Legermuseum en het Militaire Luchtvaartmuseum) op de voormalige vliegbasis Soesterberg begint zo ongeveer nu. De hoofduitvoerder woont vlak naast me. Het wordt gebouwd door Heijmans, en Heijmans heeft ook een contract voor de exploitatie voor 25 jaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitslapen.
En ik was eigenlijk van plan naar het Legermuseum te gaan. Maar dat is tot eind '14 gesloten.
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe museum. De beloftes klinken mooi. Nu de uitvoering nog.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De bouw van het nieuwe Nationaal Militair Museum (een samenvoeging van het Legermuseum en het Militaire Luchtvaartmuseum) op de voormalige vliegbasis Soesterberg begint zo ongeveer nu. De hoofduitvoerder woont vlak naast me. Het wordt gebouwd door Heijmans, en Heijmans heeft ook een contract voor de exploitatie voor 25 jaar.
En een mooie locatie. De Bakermat van de Luchtmacht.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:23 schreef Nico_S. het volgende:
Het klinkt zeker veelbelovend. Twee grote collecties die samengevoegd worden. Een gebouw van 50.000m2 en een buitenterrein dat nog vele malen groter is. Kan zeker mooi worden.
Mogguh!quote:
Had je mijn post op de vorige pagina gezien?quote:
Het staat niet op haar site.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je mijn post op de vorige pagina gezien?
Verkoop je bijv. ook haggis (niet uit blik) en black pudding?
Maar dat staat hier ook gewoon in de Jumboquote:Op maandag 14 januari 2013 10:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het staat niet op haar site.
Wel lemon curd
Kun je niet wat minder lang blijven als je die 2,5 uur te lang vindt?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Er is straks een nieuwjaarslunch en ik sta in dubio of ik moet gaan. Het duurt 2,5 uur () en over minder dan een maand werk ik hier toch al niet meer.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat staat hier ook gewoon in de Jumbo![]()
Misschien maar ik ben dan weer bang dat dat ontzettend opvalt. Dat ik dan beter helemaal niet kan gaan, zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kun je niet wat minder lang blijven als je die 2,5 uur te lang vindt?
Tja, ik denk dat dat best afhankelijk is van het soort bedrijf waar je zit, dus dat je dat zelf het beste in kunt schattenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien maar ik ben dan weer bang dat dat ontzettend opvalt. Dat ik dan beter helemaal niet kan gaan, zeg maar.
Die twijfelen ookquote:Op maandag 14 januari 2013 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat dat best afhankelijk is van het soort bedrijf waar je zit, dus dat je dat zelf het beste in kunt schatten![]()
Wel jammer, kun je niet even met een collega overleggen?
Heb ik gezien, maar ze geven aan dat er ook andere zaken besteld/geleverd kunnen worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het staat niet op haar site.
Wel lemon curd
Nee, maar wel op Wiebel.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Op die laatste foto ziet M. er nog redelijk christelijk uit.
Geen slagroom aan het plafond?
Kijk, zo hoort het.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar wel op Wiebel.Iets later zat M. wat meer onder (handjes en slabbetje) en toen draaide hij zich om om Wiebel een dikke knuffel te geven.
Wat leuk!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.We hebben een erg leuke dag gehad! M. heeft de hele dag door gewezen naar alle versiering, gespeeld met z'n nichtje en vriendinnetje en hij is gruwelijk verwend door iedereen.
's morgens bij ons in bed cadeautjes uitpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is gek op wielties.
[ afbeelding ]
's Morgens nog even met de trein spelen. Zelf elke keer op het knopje drukken.![]()
En natuurlijk een taartje eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben een dreumes.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar wel op Wiebel.Iets later zat M. wat meer onder (handjes en slabbetje) en toen draaide hij zich om om Wiebel een dikke knuffel te geven.
Goeie, die vergat ik nogquote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een schatje. En eindelijk de taart! Mooi.
[..]
Onzin, B. Maar dat weet je wel.
Ik ben 3 kilo aangekomen en die wil ik er weer af. Dat ik nog lang niet obees ben, wil niet zeggen dat ik tot die tijd onbeperkt mag aankomen. En nu doe ik even rigoureus over ongezonde dingen, juist omdat ik die normaal gesproken nooit kan laten staan. Ik ben niet goed in minderen dus moet ik even nietsen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een schatje. En eindelijk de taart! Mooi.
[..]
Onzin, B. Maar dat weet je wel.
Wat een leuke foto'squote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.We hebben een erg leuke dag gehad! M. heeft de hele dag door gewezen naar alle versiering, gespeeld met z'n nichtje en vriendinnetje en hij is gruwelijk verwend door iedereen.
's morgens bij ons in bed cadeautjes uitpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is gek op wielties.
[ afbeelding ]
's Morgens nog even met de trein spelen. Zelf elke keer op het knopje drukken.![]()
En natuurlijk een taartje eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben een dreumes.
Zolang je gewoon goed eet is dat een prima planquote:Op maandag 14 januari 2013 12:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben 3 kilo aangekomen en die wil ik er weer af. Dat ik nog lang niet obees ben, wil niet zeggen dat ik tot die tijd onbeperkt mag aankomen. En nu doe ik even rigoureus over ongezonde dingen, juist omdat ik die normaal gesproken nooit kan laten staan. Ik ben niet goed in minderen dus moet ik even nietsen.
Ik heb vandaag twee boterhammen op, 1 peer, 2 mandarijntjes, 1 zak sla met wortels, komkommer en 1 ei en een beker hele dikke smoothie (mango, appel, sinaasappel, melk, havermout, zemelen en gember). Is dat braaf?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang je gewoon goed eet is dat een prima plan
Bijna de helft is water.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
Het klinkt zo eigenlijk als superveel eten
Sporten ben ik minder gaan doen, ik ben daar gewoon te moe voor. Ik heb het echt geprobeerd maar met mijn huidige tijden lukt het me niet. Ik ben wel van plan om dat straks te veranderen (over een maand een nieuwe opdracht) maar uitstellen is ook een risico.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij zie je er net zo goed uit, of zelfs beter, met drie kilo extra, B. Je kunt niet tot je 80e op het zelfde gewicht blijven.
Zelf zou ik eerder even wat meer gaan sporten, dan dat ik lekker eten laat staan. Mezelf pijnigen door te diëten is zo ongeveer het ergste wat ik kan doen. Maar ik doe het momenteel allebei niet.
Dat ís ook veel etenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee boterhammen op, 1 peer, 2 mandarijntjes, 1 zak sla met wortels, komkommer en 1 ei en een beker hele dikke smoothie (mango, appel, sinaasappel, melk, havermout, zemelen en gember). Is dat braaf?
Ja, daarom heb ik nog wat melk extra toegevoegdquote:Op maandag 14 januari 2013 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna de helft is water.
Maar een smoothie met havermout en zemelen?Daarin staat je lepel toch rechtop?
Zo at ik mijn Brinta wel eens.
Lijkt mij primaquote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee boterhammen op, 1 peer, 2 mandarijntjes, 1 zak sla met wortels, komkommer en 1 ei en een beker hele dikke smoothie (mango, appel, sinaasappel, melk, havermout, zemelen en gember). Is dat braaf?
Buiten de melk en de appel zou ik het ook weggewerkt kunnen hebben, ik ben een konijnquote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, anders had ik nu al 8 boterhammen op en had ik de snoeppot geplunderdquote:
Ja dat magquote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik weer thuis ziek zijn?
Vragen van links en rechts en onder en boven en alles en iedereen over zus, zo, dit, dat, en de rest. Ik voel hoofdpijn opkomen
Dat mag. Als je nog niet fit bent, kun je beter nog even rustig aan doenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Vragen van links en rechts en onder en boven en alles en iedereen over zus, zo, dit, dat, en de rest. Ik voel hoofdpijn opkomen
Ik ben dus de afgelopen tijd ziek geweest, mijn Hb is ook nog eens iets te laag. Bij 1 trap omhoog moet ik al pauzeren. Dus ik heb ook niks aan sport gedaan. Mijn zusje vraagt wel of ik weer meedoe met de Marikenloop. Misschien is dat wel een goede stok achter de deur. Gewoon gaan inschrijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:38 schreef B.ertha het volgende:
Sporten ben ik minder gaan doen, ik ben daar gewoon te moe voor. Ik heb het echt geprobeerd maar met mijn huidige tijden lukt het me niet. Ik ben wel van plan om dat straks te veranderen (over een maand een nieuwe opdracht) maar uitstellen is ook een risico.
Herkenbaar. Ik kan 10 kilo afvallen, en dan zie ik er van boven uit als een anorexiapatiënt, maar die benen en kuiten blijven van een tientonner (ietwat overdrevenquote:En die drie kilo zit allemaal op dezelfde plek, dus ik vind het niet mooi.
Veel? Op wat voor hongerdieet leef jij dan?quote:
Ze hebben je in ieder geval nodigquote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is Etcie al wel fitter, maar wordt ze gewoon gek van haar collega's.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef B.ertha het volgende:
Dat mag. Als je nog niet fit bent, kun je beter nog even rustig aan doen
Ik zit er in elk geval sterk aan te denken om eerder naar huis te gaan. Skip mijn boodschappen half uurtje ook al om nog wat te regelen.quote:
Och, qua fitheid gaat het wel redelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat mag. Als je nog niet fit bent, kun je beter nog even rustig aan doen
Gewoon doenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dus de afgelopen tijd ziek geweest, mijn Hb is ook nog eens iets te laag. Bij 1 trap omhoog moet ik al pauzeren. Dus ik heb ook niks aan sport gedaan. Mijn zusje vraagt wel of ik weer meedoe met de Marikenloop. Misschien is dat wel een goede stok achter de deur. Gewoon gaan inschrijven.
Ik heb slanke armen, kleine borsten en als ik me uitrek kun je mijn ribben tellen. Maar mijn billen en benen trekken het gemiddelde aardig omhoog. Ik kan vast goed baren, zeg ik altijd maarquote:[..]
Herkenbaar. Ik kan 10 kilo afvallen, en dan zie ik er van boven uit als een anorexiapatiënt, maar die benen en kuiten blijven van een tientonner (ietwat overdreven) Dat is mijn bouw helaas, daar kan alleen een vetzuigslang wat aan doen.
Jup. En ook een beetje van mezelf.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is Etcie al wel fitter, maar wordt ze gewoon gek van haar collega's.
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt benen, en twee armen voor het evenwicht.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:46 schreef B.ertha het volgende:
Gewoon doenIk zou willen dat ik kon hardlopen!
Peren zijn gezonder dan appels.quote:Ik heb slanke armen, kleine borsten en als ik me uitrek kun je mijn ribben tellen. Maar mijn billen en benen trekken het gemiddelde aardig omhoog. Ik kan vast goed baren, zeg ik altijd maar
Daar doe ik 2 dagen over...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, anders had ik nu al 8 boterhammen op...
Waarschijnlijk door mijn slechte doorbloeding kan ik niet tegen trillingen en wrijving. Iedere keer dat ik probeer te rennen, worden vooral mijn benen en billen roodgloeiend en ga ik kapot van de jeuk. Ik wil het ooit nog proberen met echt strakke kleding maar die ademt dan weer echt heel slecht.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt benen, en twee armen voor het evenwicht.
[..]
Peren zijn gezonder dan appels.
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon doenIk zou willen dat ik kon hardlopen!
[..]
Ik heb slanke armen, kleine borsten en als ik me uitrek kun je mijn ribben tellen. Maar mijn billen en benen trekken het gemiddelde aardig omhoog. Ik kan vast goed baren, zeg ik altijd maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de gezondheid varieert nogal. Bananen zijn niet bijzonder gezond bijvoorbeeld. En praktisch alle soorten fruit zijn slecth voor je gebit door de suikers.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, elk soort fruit is gezond...
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zijn bananen niet gezond?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de gezondheid varieert nogal. Bananen zijn niet bijzonder gezond bijvoorbeeld. En praktisch alle soorten fruit zijn slecth voor je gebit door de suikers.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je dan ook uitslag en rode plakkaten (galbulten)? Dan kan het zijn dat je een soort van allergische reactie krijgt door mechanische wrijving (beweging, hitte). Allergieilletjes kunnen helepen tegen de jeuk. En goede, strakke hardloopkleding is juist ademend.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef B.ertha het volgende:
Waarschijnlijk door mijn slechte doorbloeding kan ik niet tegen trillingen en wrijving. Iedere keer dat ik probeer te rennen, worden vooral mijn benen en billen roodgloeiend en ga ik kapot van de jeuk. Ik wil het ooit nog proberen met echt strakke kleding maar die ademt dan weer echt heel slecht.
Krijg ik ook aan mijn armen bij fietsen over hele ruwe paden. Als ik ooit ga mountainbiken, zijn daar gelukkig wel handschoentjes voor
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Mijn mama is niet ingeknipt en was drie keer met 5-10 uur klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* B.ertha duimt dat baren erfelijk is![]()
In bananen zit niet zoveel vitamine C als in citrusvruchten, maar bevat wel meer kalium. En een goede stopper voor als je dunne ontlasting hebt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar de gezondheid varieert nogal. Bananen zijn niet bijzonder gezond bijvoorbeeld. En praktisch alle soorten fruit zijn slecth voor je gebit door de suikers.
Nee en ja. Tenminste, geen blijvende uitslag. Wel dikke, harde huid die tot een paar uur aanblijft. En als ik lang douche, heb ik ook vaak minibultjes dus dat zou best kunnen. Maar is het handig om pillen in te nemen als ik het ook gewoon kan voorkomenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uitslag en rode plakkaten (galbulten)? Dan kan het zijn dat je een soort van allergische reactie krijgt door mechanische wrijving (beweging, hitte). Allergieilletjes kunnen helepen tegen de jeuk. En goede, strakke hardloopkleding is juist ademend.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn contract lag trouwens zaterdag op de mat
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
SorryMaar het viel me achteraf echt wel mee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar maakt dat een banaan minder gezond dan een mandarijn? Kalium heb je uiteindelijk ook nodig.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
In bananen zit niet zoveel vitamine C als in citrusvruchten, maar bevat wel meer kalium. En een goede stopper voor als je dunne ontlasting hebt.
Afhankelijk van de ernst kun je best wel eens wat allergiepillen proberen (in overleg met je huisarts uiteraard!).quote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef B.ertha het volgende:
Nee en ja. Tenminste, geen blijvende uitslag. Wel dikke, harde huid die tot een paar uur aanblijft. En als ik lang douche, heb ik ook vaak minibultjes dus dat zou best kunnen. Maar is het handig om pillen in te nemen als ik het ook gewoon kan voorkomen
Ik heb goede hardloopkleding gepast en toen wat op en neer gehupst maar ik durfde het toch niet aan om te kopen.
Dat bedoel ik. Ik zeg ook niet dat een banaan ongezond is.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar maakt dat een banaan minder gezond dan een mandarijn? Kalium heb je uiteindelijk ook nodig.
Dat zuigt, ik wist ten minste ruim van te voren wat ik kon verwachten. Theoretisch mogen ze bij een tijdelijk contract toch op de laatste dag zeggen dat ze niet verlengen?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat fijn!
Mijn deelcontract loopt 3 februari af en ik heb nog niks gehoord over het volgende... begin ik m stiekem toch wel een beetje te knijpenGa zo maar even mailen wanneer ik daar iets over moet horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wel, maar dat is onmenselijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Theoretisch mogen ze bij een tijdelijk contract toch op de laatste dag zeggen dat ze niet verlengen?
Ik denk dat het iets anders is, de jeuk komt echt van binnenuit.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
B, zelf krijg ik ook jeuk en pijn bij hardlopen in de winter, maar dat is omdat ik een droge huid heb. Ik smeer me dan in met vaseline, en douche niet te heet. Weet alleen niet of vaseline wat voor jou doet en of het niet juist erger wordt.
[..]
Helaas wel, maar dat is onmenselijk.![]()
Wel mooi dat jij het nu al weet. Wanneer moet je weer?
Nee, ik denk ook niet dat het bij jou een droge huid is, maar misschien verlicht vaseline ook wel iets.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat het iets anders is, de jeuk komt echt van binnenuit.
Sorry, ik ga weer verder met studeren.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dr. Wyccie heeft weer spreekuur...
[ afbeelding ]
Voor mij hoef je niet, moet alleen wel een beetje lachen om al die dameskwalen hier...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik ga weer verder met studeren.
Jeuk is geen dameskwaal, vraag maar aan Red.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Voor mij hoef je niet, moet alleen wel een beetje lachen om al die dameskwalen hier...
I know, ik heb zelf allergie voor kattenkrabben.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeuk is geen dameskwaal, vraag maar aan Red.![]()
Jeuk is echt heel kut, dan kun je nog beter pijn hebben.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet, moet alleen wel een beetje lachen om al die dameskwalen hier...
Dat je dat zegt over het diëten, oke. Maar je hebt geen recht van spreken over andermans medische toestand.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, ik heb zelf allergie voor kattenkrabben.
Daar zwellen mijn handen van op met enorme jeuk als gevolg...
Maar het was net zo'n lekker dameskransje hier. Vandaar 'dameskwalen'...
WTF? Wie zegt dat je vóór dit bericht aan het zeuren was?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]Alsof ik zeur. Ik noem het als uitleg waarom ik niet ren en ik kan er prima mee leven. Het is zelfs maar een klein onderdeel van mijn totale doorbloedingsproblemen en nog wel het minst lastige. Wyccie ging erop in en daarom weid ik nog even uit maar daar blijft het bij.
Maar kom jij nog maar eens terug als je jarenlang in ziekenhuizen en bij huisartsen komt en ze uiteindelijk concluderen dat ze niet weten wat er met je scheelt, waarom je niet gewoon kunt meesporten met de rest als het warm is of waarom je spontaan kneuzingen krijgt waardoor je van de pijn niet kunt lopen.
[..]
Dat je dat zegt over het diëten, oke. Maar je hebt geen recht van spreken over andermans medische toestand.
Dameskwalen is denigrerend. Het insinueert in één woord dat je de klacht niet serieus neemt en dat je vrouwen niet serieus neemt. En als je moet lachen om 'al die dameskwalen', dan insinueer je dat we vaak praten over niet noemenswaardige klachten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
WTF? Wie zegt dat je vóór dit bericht aan het zeuren was?
Jij wilt soms dingen lezen die er niet zijn, geloof ik, ik oordeel over niemand medische situatie...
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:43 schreef B.ertha het volgende:
Dameskwalen is denigrerend. Het insinueert in één woord dat je de klacht niet serieus neemt en dat je vrouwen niet serieus neemt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het was net zo'n lekker dameskransje hier. Vandaar 'dameskwalen'...
Ik snap het punt ook wel, het lachen. Maar het kwam niet leuk over omdat hij jou citeert en jij alleen met mij aan het 'dokteren' was. Daarom zeg ik ook dat MM op zijn woordkeuze moet letten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:48 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij doelt MM ook op de luiers en het uitscheuren met de dameskwalen. Daarin moet ik hem dan wel gelijk geven.
Ik vond het niet vervelend overkomen, maar kan me voorstellen dat B. dat zich aantrekt, want het is ook wel frustrerend en het is zoveel meer dan alleen maar die jeuk.
En dan vergeet je Etcie nog die nog niet helemaal fit was en naar huis wilde...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:48 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij doelt MM ook op de luiers en het uitscheuren met de dameskwalen. Daarin moet ik hem dan wel gelijk geven.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef wyccie het volgende:
Yep, en nu gaan we het over MM's herenkwalen hebben.
NierstenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgescheurde kniebanden
Schedelbreuk
Diverse littekens wegens 'gescheurde' huid
Licht vergane rug
Iridocyclitis
Hooikoorts
Lijkt me wel even genoeg...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Maar goed, excuses voor mijn blijkbaar overdreven reactie. Zand erover?![]()
![]()
Zelfs geen amandelen of buisjes in je oren?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Schedelbreuk?
Wat een nare dingen hebben jullieik bof maar met geen enkele allergie!
Heb verder ook niet echt dingen waar een dokter een label op kan plakken behalve (te) soepele gewrichten, prikkelbare darmen en een droge huid![]()
Nooit in het ziekenhuis gelegen ook, het traject om zwanger te worden was het eerste dat echt officieel niet goed was in mijn lichaam.
Ik heb bronchitis gehad als baby, maar verder niks van de standaarddingen neequote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zelfs geen amandelen of buisjes in je oren?
Ik heb even diep gegraven en dit was alles waar ik op kon komenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb bronchitis gehad als baby, maar verder niks van de standaarddingen nee
Striae, tel je dat ook mee?Dan mag die ook bij mij op het lijstje
(so far nog niks op mn buik though)
Nou, het borstkankergenoomonderzoek was niet zo leuk. Hoewel ik nooit echt dacht dat ik het gemuteerde gen zou hebben, heeft het toch behoorlijk impact.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zijn best fijne dingen ja![]()
Interessant wel he, om dat soort dingen over jezelf te weten?
quote:
ik herken dit en wat B zegt wel. Volgens mij heb ik hier ook last van...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
B, zelf krijg ik ook jeuk en pijn bij hardlopen in de winter, maar dat is omdat ik een droge huid heb. Ik smeer me dan in met vaseline, en douche niet te heet. Weet alleen niet of vaseline wat voor jou doet en of het niet juist erger wordt.
[..]
Ja, 3.quote:
Hij is de eerste maanden inderdaad steeds blonder geworden, maar de laatste tijd is de kleur volgens mij hetzelfde.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Wat leuk!
Hij wordt wel steeds blonder, of niet?
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Een Duplotrein...volgens mij zie ik dubbele belangen in dat cadeau
Voor wie is die trein nu écht gekocht?
Wat fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier ook!quote:
quote:
Door vijandelijk vuur. Eén wond door een ricochet in mijn rechter dij en twee door schampschoten (linker knie en, ja wel.quote:
Angola? Wat moesten 'we' daar doen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door vijandelijk vuur. Eén wond door een ricochet in mijn rechter dij en twee door schampschoten (linker knie en, ja wel., onderkant van mijn zak). Angola. Beetje bloederig.
Hulpgoederen brengen begin jaren '90. Alleen waren de rebellen daar niet zo blij mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angola? Wat moesten 'we' daar doen?
quote:Fatal error: could not copy [programmanaam.exe]
Dan kan er kennelijk iets niet gekopieerd worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gaat er precies mis als ik een programmaatje wil installeren en mijn computer geeft de volgende melding:
[..]
Tijdens de actie heb ik er weinig van gemerkt. Pas na het opstijgen voor de terugvlucht had ik het echt door.quote:
Het is echt iets simpels namelijk; ik maakte op mijn oude laptop altijd gebruik van de Van Basco midiplayer. Die heb ik nu gedownload, maar hij wil m dus niet installeren. Mij volledig onduidelijk wat het probleem moet zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan er kennelijk iets niet gekopieerd worden.
Kan van alles zijn, afhankelijk van het programma en de te gebruiken schijven/SD kaart e.d...
Jeuk is heel naarquote:Op maandag 14 januari 2013 13:33 schreef wyccie het volgende:
Jeuk is geen dameskwaal, vraag maar aan Red.![]()
Jeuk is echt heel kut, dan kun je nog beter pijn hebben.
De shakesquote:Op maandag 14 januari 2013 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
Tijdens de actie heb ik er weinig van gemerkt. Pas na het opstijgen voor de terugvlucht had ik het echt door.
Nou ja "al", ik heb van juni tot kerst in onzekerheid gezeten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas wel, maar dat is onmenselijk.![]()
Wel mooi dat jij het nu al weet. Wanneer moet je weer?
En jeuk aan den doosch is beidenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jeuk is heel naar
Kut is een dameszaak
Oeiquote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou ja "al", ik heb van juni tot kerst in onzekerheid gezeten.Ik moet de eerste weer....
Ik scoor zojuist 39.5 op de oorthermometer, en die zit altijd zo'n halve graad te laag
Taterataaaa!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is echt iets simpels namelijk; ik maakte op mijn oude laptop altijd gebruik van de Van Basco midiplayer. Die heb ik nu gedownload, maar hij wil m dus niet installeren. Mij volledig onduidelijk wat het probleem moet zijn![]()
Nouja, en nou heb ik gezegd dat ie m op mn desktop moet zetten en nou doet ie het wel!
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En jeuk aan den doosch is beiden
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door vijandelijk vuur. Eén wond door een ricochet in mijn rechter dij en twee door schampschoten (linker knie en, ja wel., onderkant van mijn zak). Angola. Beetje bloederig.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En jeuk aan den doosch is beiden
Ja, geluk heeft toen wel een flinke rol gespeeld. Eigenlijk had ik die broek moeten bewaren. Zag er wel apart uit met al die gaten.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]Ben je goed vanaf gekomen dan.
Kan me er totaal geen voorstelling bij maken, werken in zo'n gebied. Doodeng.
Mooie route. Dat gaan jullie zeker mooi vinden.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk zelf ook wel.
Voelt net alsof ik Indiaantje ga spelen...
[ afbeelding ]
Het rondje zo ongeveer, van Vancouver naar Galgary en omgeving...
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk zelf ook wel.
Voelt net alsof ik Indiaantje ga spelen...
[ afbeelding ]
Het rondje zo ongeveer, van Vancouver naar Galgary en omgeving...
Absoluut! Wordt misschien wel de mooiste trip tot nu toe.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie route. Dat gaan jullie zeker mooi vinden.
Ruime bak die camper.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut! Wordt misschien wel de mooiste trip tot nu toe.
Is nog best lastig om de meest complete trip voor zo min mogelijke kosten te vinden, mw. MM is er gisteren en vandaag bijna de hele dag mee bezig geweest.
Qua campers is er ook enorm veel verschil. In de nu gekozen camper (type C25) heb ik zaterdag op de vakantiebeurs gestaan en de ruimte verbaasde me...
Nu nog even 8 maanden wachten...
Hebben we het inderdaad afgelopen zaterdag ook over gehad...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ruime bak die camper.En er zijn heel wat mooie plekken beschikbaar om 's nachts te staan. Compleet met vaste bbq's en plekken voor een open vuur.
Oh, tip: Kijk goed naar de tijden mbt de veerboten van/naar Vancouver Island. En of je eventueel moet reserveren mbt de camper.
Probeerde je het te installeren op de C-schijf onder Windows Vista of nieuwer?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is echt iets simpels namelijk; ik maakte op mijn oude laptop altijd gebruik van de Van Basco midiplayer. Die heb ik nu gedownload, maar hij wil m dus niet installeren. Mij volledig onduidelijk wat het probleem moet zijn![]()
Nouja, en nou heb ik gezegd dat ie m op mn desktop moet zetten en nou doet ie het wel!
Wij zoeken nog een penningmaster...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Even een klein schouderklopje voor mezelf - sinds 2008 maak ik de jaarrekening op voor een kleine stichting waar ik penningmeester ben. De eerste keer heb ik best wat tijd gestoken in een eenvoudige setup die ik nu elk jaar gebruik, dus de jaarrekeningen 2007-2012 zijn daarmee goed te vergelijken. Elk jaar heb ik de jaarrekening eind januari of begin februari weer af - dit jaar een record, al op 14 januari
/schouderklopje
En nu: tijd voor een glaasje lekkers, en dan naar bed
Geen Red Label trouwens...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat bedoel ik
(ik probeer het aanlokkelijk voor Red te maken...)
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bruichladdich Redder Still
Longrow Red
Redbreast
Bourbon "Red State"
Maker's Mark Red Top
Nikka Pure Malt Red
Jim Beam Red Stag
Linkwood "Red Wine Cask"
Redemption Rye
Moet lukken
Niet zeuren. Je kinderen worden al ouder. Gaat dus wel lukken.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef iamredleader het volgende:
maar nee bedankt, ik sta juist op het punt twee andere penningmeesterschappen af te stoten wegens gebrek aan tijd
dat is idd link. en ik hoor net van een collega dat de snelweg hier ook vast staat nu. Die is om 6 uur van huis gegaan, zodat hij normaal gesproken om 7 uur in a'dam is. Maar die staat nu pas halverwegequote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:26 schreef Nembrionic het volgende:
Hier ligt wel een aardig pakje. Gisteren onderweg naar huis was link. Het had geijzeld en daarna sneeuw erop. Ik moest dus "schaatsend" naar huis lopen. Echt heel link.
Daar zie ik veel facebookmeldingen van ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is idd link. en ik hoor net van een collega dat de snelweg hier ook vast staat nu. Die is om 6 uur van huis gegaan, zodat hij normaal gesproken om 7 uur in a'dam is. Maar die staat nu pas halverwege
ik had zo ongeveer 10 cm op de auto. Ben ook 10 minuten bezig geweest om de sneeuw er af te krijgen. Reed wel redelijk door en ik vond het eigenlijk wel weer leuk om weer door de sneeuw te rijden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
hier valt t erg mee met de sneeuw
een met een sneeuwschuiverquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie dag om een nieuwe auto uit te proberenWat voor auto is het?
Hij kan lang genieten van z'n eerste ritje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie dag om een nieuwe auto uit te proberenWat voor auto is het?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt geen idee wat voor auto het is.Het is in elk geval een station en hij is zwart.
Het schijnt dat die beren in september richting het water trekken om de zalmen er uit te vissen en dan zijn ze makkelijk te spotten. Orka's trekken dan ook richting de oceaan en die komen dan ook veel boven water.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:11 schreef Soempie het volgende:
MM, wat gaaf! Zijn die beren makkelijk te vinden/ spotten? Of moet je flink wat geluk hebben? En het is wel luxe kamperen zo.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt dat die beren in september richting het water trekken om de zalmen er uit te vissen en dan zijn ze makkelijk te spotten. Orka's trekken dan ook richting de oceaan en die komen dan ook veel boven water.
Ik heb een hekel aan kamperen met een tent of zo. Het idee dat ik naar een gebouw moet voor een toiletbezoek of douchen staat me absoluut niet aan. Maar met de hedendaagse campers is dat een minder groot issue, dus heb ik mijn bezwaren opzij gezet.
Als dit een succes wordt, dan heb ik nog wat meer trips op het programma staan. Argentinië en Chili met de camper dan bijvoorbeeld, hebben vrienden ook gedaan en dat ziet er schitterend uit. Wakker worden met de robben en pinguins (kan ik pinguinslingeren zoals Tim laats opperde) naast je camper lijkt me wel wat...
Helemaal vergeten te vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:43 schreef wyccie het volgende:
En hoe ging je sollicitatie gisteren dan?
Ik heb ze met Sinterklaas gekregen en heb ze nog niet gebruikt omdat het sindsdien niet meer heeft gesneeuwd. Maar ik heb ze bij me dus ga ze zo onder doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef wyccie het volgende:
Heb je die antislipdingen en werken ze goed?
Gaaf! En waar gaat het over?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef MaJo het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen![]()
ja ging goed, heb de opdracht binnen
Mijn eerste freelance klus
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te vertellen![]()
ja ging goed, heb de opdracht binnen
Mijn eerste freelance klus
Als tekstschrijver voor een bedrijf dat nieuwe websites pitcht. Als het klikt dan is het voor de langere termijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaaf! En waar gaat het over?
En je hebt toch wel eerder freelance gewerkt voor 3voor12, of tel je dat niet mee omdat het onbetaald is?
Ik vond het een goede investering, ben er blij meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik overweeg een e-reader te kopen. Vooral omdat het kanMaar hopelijk vind ik dan ook wat vaker sleetse momenten om te lezen. Heel wat makkelijker om zo'n e-reader mee te nemen dan een zwaar boek.
Welke heb je? Sheep heeft uitzoekwerk gedaan en kwam op Sony PRS-T2 of Kobo Glo. Ik zat zelf ook al naar de Sony te kijken maar die Kobo is ook mooi.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik vond het een goede investering, ben er blij mee
heb de Sony.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke heb je? Sheep heeft uitzoekwerk gedaan en kwam op Sony PRS-T2 of Kobo Glo. Ik zat zelf ook al naar de Sony te kijken maar die Kobo is ook mooi.
Wat zijn de grootste voor- en nadelen?quote:
Jij? Torrents?quote:Weet ook nog een hele goede e-book leverancier
Daar hadden we het al een keer eerder over gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet ook nog een hele goede e-book leverancier
Sinds ik mijn tablet heb, heb ik er zo'n 30 eBooks opgezet en ik heb er welgeteld... 0 gelezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik overweeg een e-reader te kopen. Vooral omdat het kanMaar hopelijk vind ik dan ook wat vaker sleetse momenten om te lezen. Heel wat makkelijker om zo'n e-reader mee te nemen dan een zwaar boek.
Maar een tabletscherm leest heel anders dan een e-reader toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik mijn tablet heb, heb ik er zo'n 30 eBooks opgezet en ik heb er welgeteld... 0 gelezen.
Ik vind het helemaal niets om vanaf een scherm te lezen, ik hou het wel bij gewone boeken.
Misschien heeft 'ie zelf een bevroren leiding...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zou de loodgieter nog komen? Hij zou hier twee en een half uur geleden zijn
Het idee erachter is goed (minder gewicht op reis), maar ik heb hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het helemaal niets om vanaf een scherm te lezen, ik hou het wel bij gewone boeken.
Kan zijn, maar ik heb geen specifieke eReader en die ga ik niet aanschaffen ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar een tabletscherm leest heel anders dan een e-reader toch?
Dattiedaneffebeltja!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie zelf een bevroren leiding...
ik vind het evrschil tussen eent ablet en zo'n reader (e-ink) erg groot, in het voordeel van de e-ink. Leest hetzelfde als papier, ook bij veel licht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik mijn tablet heb, heb ik er zo'n 30 eBooks opgezet en ik heb er welgeteld... 0 gelezen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar een tabletscherm leest heel anders dan een e-reader toch?
Ja, dat wel:quote:
Dat gaat digitaal niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wat ik zelf bij boeken ook fijn vind is dat ik kan anticiperen op wat komen gaat (einde hoofdstuk, bijna het boek uit).
e-ink?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vind het evrschil tussen eent ablet en zo'n reader (e-ink) erg groot, in het voordeel van de e-ink. Leest hetzelfde als papier, ook bij veel licht.
Ook goedemorgen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik echt heel, heel slecht vind: e-books kosten vaak evenveel als 'fysieke' boeken. Gaat nergens over
Maar hij belde gisteren voor die afspraak, toen wist hij best dat het vandaag ging sneeuwen ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel:
Mevrouwtje, we komme d'r an, maar 't kan effe dure...
Denk dat half Nederland vandaag weinig van z'n planning terecht ziet komen.
Maar ik ben het wel met je eens...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik echt heel, heel slecht vind: e-books kosten vaak evenveel als 'fysieke' boeken. Gaat nergens over
Kobo Glo heeft zijn eigen ingebouwde licht toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat zijn de grootste voor- en nadelen?
[..]
Jij? Torrents?
Ik wist gisteren ook dat het zou sneeuwen, maar ik had toen gedacht nu op mijn werk te zitten en nu zit ik toch thuis...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar hij belde gisteren voor die afspraak, toen wist hij best dat het vandaag ging sneeuwen ...
Ach, het zal mij enigszins worst wezen, ik kruip zometeen gewoon weer in bed ze krijgen pas betaald als de hele klus af is.
dat is ronduit belachelijk. En ik weet dat men claimt dat druk en distributie maar een klein deel van de prijs is. Ik twijfel daar een beetje aan, zeker als je de kosten van een boekwinkel hier ook in meeneemtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Inderdaad, het maakt mij wel heel benieuwd welk percentage van de kosten van een boek nou eigenlijk drukkosten zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Als je zo'n ding in handen hebt, kun je niet aan de dikte zien hoe ver je met het verhaal bent. Even doorbladeren kan wel, maar ik vind dat anders dan een gewoon boek.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat gaat digitaal niet?
Ik heb dus nog nooit zo'n ding in mijn handen gehad
Tablet heeft een LCD scherm met daarachter een lamp (geeft dus licht, is niet prettig voor je ogen om lange tijd naar te kijken)quote:
En dat heb je vast even laten weten toch? Ik vind het prima als hij toch niet komt, maar dan wil ik dat wel graag even wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist gisteren ook dat het zou sneeuwen, maar ik had toen gedacht nu op mijn werk te zitten en nu zit ik toch thuis...
Toch wel flink wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Inderdaad, het maakt mij wel heel benieuwd welk percentage van de kosten van een boek nou eigenlijk drukkosten zijn.
Er moet natuurlijk ook nog gewoon aan verdiend worden. Het gaat slecht met de boekenbranche, heel veel boekwinkels zijn failliet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Inderdaad, het maakt mij wel heel benieuwd welk percentage van de kosten van een boek nou eigenlijk drukkosten zijn.
Kijk, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tablet heeft een LCD scherm met daarachter een lamp (geeft dus licht, is niet prettig voor je ogen om lange tijd naar te kijken)
E-ink is een soort elektronisch papier. Kan je niet op lezen in het donker want het geeft zelf geen licht. Batterij duur wordt ook niet aangegeven in uren gebruikstijd, maar in aantal pagina's (hij gebruikt alleen stroom als je pagina wisselt, daarna blijven de letters gewoon staan).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |