Misschien helpt het als je bedenkt dat ze in de wereld waarin de film zich afspeelt niet altijd letterlijk aan het zingen zijn, maar dat het een manier is om het dramatische effect te vergroten. Voorbeeldje:quote:Op zondag 13 januari 2013 04:30 schreef Soempie het volgende:
Ja, hoi! Ik kon niet meer slapen.![]()
Ik ben nog nooit naar een musical geweest, maar bij de stukjes op tv zit ik altijd met kromme tenen als ze gaan zingen. In films kan ik er ook alleen maar tegen als het gaat om kinderfilms.
Ik kan er wel inkomen, met sommige genres heb je gewoon niet zoveel. Ik kan genieten van actiefilms, andere mensen niet, en ook daar gaat het argument op dat er genoeg verschillende zijn en dat er ook zeker meuk tussen zit. Ik ben het wel met je eens dat je niet een heel genre moet afschrijven op een enkele slechte ervaring.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd soemp!![]()
Les Mis is sowieso in zijn geheel gezongen, daardoor is het misschien ook wat minder onnatuurlijk![]()
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen niet van musicals houden, er zijn namelijk zoveel verschillende!
Maar actiefilms zijn weer een genre films, dus je moet het vergelijken met mensen die zeggen niet van films te houdenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen, met sommige genres heb je gewoon niet zoveel. Ik kan genieten van actiefilms, andere mensen niet, en ook daar gaat het argument op dat er genoeg verschillende zijn en dat er ook zeker meuk tussen zit. Ik ben het wel met je eens dat je niet een heel genre moet afschrijven op een enkele slechte ervaring.
Dat.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M., gefeliciteerd met je verjaardag! Maak maar een grote kolerezooi met je taart, nu vindt je moeder dat nog schattig
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M., gefeliciteerd met je verjaardag! Maak maar een grote kolerezooi met je taart, nu vindt je moeder dat nog schattig
Nee dat moet niet! Ik weet gewoon nu al dat ik ontzettend slecht zou zijn in alleen wonenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Etcie, niet dat ik het je toewens en ik ga het ook afkloppen, maar wat nou als de relatie uitgaat?![]()
![]()
Jij hebt vast niet op je 14de meegewerkt aan het creeeren van RSS-feeds. En je bent vast ook wel iets ouder dan 26quote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Internetactivist hangt zich op
Ik leef nog
32 en neequote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Jij hebt vast niet op je 14de meegewerkt aan het creeeren van RSS-feeds. En je bent vast ook wel iets ouder dan 26
Eigen zaak of...?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef Lotusss het volgende:
Pfff alle zakelijke administratie van 2012 is afgehandeld. Totaal bijna 10 uur mee bezig geweest.
UKfood.nlquote:
Ik hou niet van de manier van zingen... dus nee ik hou niet van musicals. Ook niet van de hele goeie.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen niet van musicals houden, er zijn namelijk zoveel verschillende!
Is dat van jou?quote:
Dank voor de tip!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou niet van de manier van zingen... dus nee ik hou niet van musicals. Ook niet van de hele goeie.
Snap je nou niet dat je niet over meningen hoeft te discussiėren? En dat je zo'n reactie over een dt-spelfout wel een beetje kunt verwachten als je er ineens een post ingooit waarin je mensen verbetert over Drenthe?
Ik weet dat barstende koppijn héél vervelend is, maar hou je dan gewoon even in met dit soort dingen, dan krijg je ook niets vervelends terug.
Geen aanval dit, maar een tipsterkte met de hoofdpijn!
En je nummer is/wordt?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nieuwe telefoon besteld!!
![]()
Het wordt de Sony Xperia P: telefoon met goeie camera, en kon ik bij Telfort voor een prima prijs (met aanbieding) krijgen
Een forum is er toch om te discussiėren over dingen? Ik zeg dat ik het niet snap, niet dat ik het stom vind ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou niet van de manier van zingen... dus nee ik hou niet van musicals. Ook niet van de hele goeie.
Snap je nou niet dat je niet over meningen hoeft te discussiėren? En dat je zo'n reactie over een dt-spelfout wel een beetje kunt verwachten als je er ineens een post ingooit waarin je mensen verbetert over Drenthe?
Ik weet dat barstende koppijn héél vervelend is, maar hou je dan gewoon even in met dit soort dingen, dan krijg je ook niets vervelends terug.
Geen aanval dit, maar een tipsterkte met de hoofdpijn!
Je komt idd best fel over als het gaat om dingen waar jij enthousiast over bent (politiek, musical, bandjes), en daarom geef ik ook aan: als je even niet lekker in je vel zit / chagrijnig bent / hoofdpijn hebt, laat het dan even gaan en bedenk later nog eens of je het de moeite van het posten waard vindt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef MaJo het volgende:
Ik kom blijkbaar op fok veel feller over dan in het dagelijkse leven, waar menigeen over me heen walst. Misschien bijt ik daarom ook wel wat meer van me af op fok omdat ik dat een beetje zat benMaar het is niet de bedoeling dat mensen me al te serieus nemen, het lijkt wel alsof alleen ik hierop aangevallen word en ik snap echt niet wat ik dan verkeerd doe
![]()
Ik durf op Fok wel wat beter van me af te bijten, in het dagelijks leven doe ik dat bijna nooit. Al probeer ik het wel meer te doen want ik ga er soms echt aan onderdoor. Maar mijn reacties worden vaak wel te serieus genomen. Als ik zeg "Arcade Fire is de beste band ter wereld" betekent dat niet dat ik andere meningen niet kan waarderen ofzo. Ik kan heel stellig zijn maar ik sta altijd open voor meningen van anderen en discussieer graag dus het is niet zo dat ik niet opensta voor andermans mening, verre van zelfs! Door te discussieren leer je ook andermans standpunten en daar leer je juist weer vanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je komt idd best fel over als het gaat om dingen waar jij enthousiast over bent (politiek, musical, bandjes), en daarom geef ik ook aan: als je even niet lekker in je vel zit / chagrijnig bent / hoofdpijn hebt, laat het dan even gaan en bedenk later nog eens of je het de moeite van het posten waard vindt.
Het is natuurlijk niet zo dat men jou aanvalt, maar je lijkt op fok niet heel goed tegen weerwoord te kunnen. Je trekt het je iig persoonlijk aan (lijkt het) en dat is zo zonde... In het dagelijks leven is van je afbijten zelfs handiger omdat je dan intonatie enzo kunt gebruiken om mensen in te schatten, op een forum zie je alleen de tekst en als je geluk hebt wat verduidelijkende smileys.
Discusseren is prima, maar laat ruimte voor een ander. Als jij stevig stelling neemt, doet een ander dat ook. Bal kaatsen en zo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door te discussieren leer je ook andermans standpunten en daar leer je juist weer van
Ik heb gewoon het gevoel dat altijd als ik eens iets zeg dat er dan meteen fel tegenin wordt gegaan, maar ik zal dan wel iets doen waardoor dat komtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Discusseren is prima, maar laat ruimte voor een ander. Als jij stevig stelling neemt, doet een ander dat ook. Bal kaatsen en zo.
En ja, die spiegel heb ik soms zelf ook nodig...
Tenslotte, kan jou het wat schelen als iemand anders Drente of Drenthe schrijft. Mij niet, heb dat woord al zo'n 30 jaar niet meer geschreven...
Als je iets over Drent(h)e hier post, is het toch logisch dat je een reactie krijgt (zeker als je in die zelfde zin zelf een typo maakt)? Ik begrijp de reactie van wyccie daarom wel en zelf moest ik toch een antwoord op je stelling geven. Ook dat is discussie.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat altijd als ik eens iets zeg dat er dan meteen fel tegenin wordt gegaan, maar ik zal dan wel iets doen waardoor dat komtIk ben bijvoorbeeld verre van een taalnazi, zeg ik er een keer iets van dan wordt daar meteen op gereageerd, terwijl ik echt zelden mensen hun taal verbeter
Dat vind ik opvallend!
En stevig stelling nemen betekent bij mij niet dat ik geen ruimte laat voor anderen, misschien is mijn stijl van discussieren wat a-typisch maar zo ben ik gewoon
Oh het is al lang goed hoor, no hard feelingsquote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je iets over Drent(h)e hier post, is het toch logisch dat je een reactie krijgt (zeker als je in die zelfde zin zelf een typo maakt)? Ik begrijp de reactie van wyccie daarom wel en zelf moest ik toch een antwoord op je stelling geven. Ook dat is discussie.
Maar ik denk dat LB het goed omschreven heeft in haar reacties en zoals gezegd, ik ben zelf soms ook een olifant in een porseleinkast, dus haar reactie geldt ook voor mij soms.
Klaar, kusje er op en we gaan weer verder. OK?
Als freelance tekstschrijverquote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor sollicitatiegesprek?
Succes in elk geval!!
Veeg me opquote:(...) zit een beetje stress in
Nee! Ik had je toch meer girl power toegekend.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat moet niet! Ik weet gewoon nu al dat ik ontzettend slecht zou zijn in alleen wonen![]()
Mijn flauwe reactie was dan ook maar een flauw grapje dat jij weer serieus neemt. Leek me toch wel duidelijk, maar ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Maar mijn reacties worden vaak wel te serieus genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |