Avond.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben nog net op tijd om goedenavond te zeggen
Nee, net thuis.quote:
Ik maar een deel.quote:
Ik zie musicals ook als een genre films, met als belangrijkste verschil dat een film niet puur musical kan zijn omdat de term eigenlijk alleen duidt op het feit dat er in gezongen wordt. Voor mij is op dezelfde manie 'stomme film' geen apart genre, of 'zwart-wit films'.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar actiefilms zijn weer een genre films, dus je moet het vergelijken met mensen die zeggen niet van films te houdenmaar volgens mij zijn we het best met elkaar eens
Bosje bloemen, bioscoopje en je avondmaal is zo boos niet meerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Het nadeel van een eigen appartement met aparte kamers: het eten brandt makkelijker aan.
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bosje bloemen, bioscoopje en je avondmaal is zo boos niet meer
Jij ook!quote:
Uitslapen.quote:
De bouw van het nieuwe Nationaal Militair Museum (een samenvoeging van het Legermuseum en het Militaire Luchtvaartmuseum) op de voormalige vliegbasis Soesterberg begint zo ongeveer nu. De hoofduitvoerder woont vlak naast me. Het wordt gebouwd door Heijmans, en Heijmans heeft ook een contract voor de exploitatie voor 25 jaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitslapen.
En ik was eigenlijk van plan naar het Legermuseum te gaan. Maar dat is tot eind '14 gesloten.
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe museum. De beloftes klinken mooi. Nu de uitvoering nog.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De bouw van het nieuwe Nationaal Militair Museum (een samenvoeging van het Legermuseum en het Militaire Luchtvaartmuseum) op de voormalige vliegbasis Soesterberg begint zo ongeveer nu. De hoofduitvoerder woont vlak naast me. Het wordt gebouwd door Heijmans, en Heijmans heeft ook een contract voor de exploitatie voor 25 jaar.
En een mooie locatie. De Bakermat van de Luchtmacht.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:23 schreef Nico_S. het volgende:
Het klinkt zeker veelbelovend. Twee grote collecties die samengevoegd worden. Een gebouw van 50.000m2 en een buitenterrein dat nog vele malen groter is. Kan zeker mooi worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |