Avond.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben nog net op tijd om goedenavond te zeggen
Nee, net thuis.quote:
Ik maar een deel.quote:
Ik zie musicals ook als een genre films, met als belangrijkste verschil dat een film niet puur musical kan zijn omdat de term eigenlijk alleen duidt op het feit dat er in gezongen wordt. Voor mij is op dezelfde manie 'stomme film' geen apart genre, of 'zwart-wit films'.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar actiefilms zijn weer een genre films, dus je moet het vergelijken met mensen die zeggen niet van films te houdenmaar volgens mij zijn we het best met elkaar eens
Bosje bloemen, bioscoopje en je avondmaal is zo boos niet meerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Het nadeel van een eigen appartement met aparte kamers: het eten brandt makkelijker aan.
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bosje bloemen, bioscoopje en je avondmaal is zo boos niet meer
Jij ook!quote:
Uitslapen.quote:
De bouw van het nieuwe Nationaal Militair Museum (een samenvoeging van het Legermuseum en het Militaire Luchtvaartmuseum) op de voormalige vliegbasis Soesterberg begint zo ongeveer nu. De hoofduitvoerder woont vlak naast me. Het wordt gebouwd door Heijmans, en Heijmans heeft ook een contract voor de exploitatie voor 25 jaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitslapen.
En ik was eigenlijk van plan naar het Legermuseum te gaan. Maar dat is tot eind '14 gesloten.
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe museum. De beloftes klinken mooi. Nu de uitvoering nog.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De bouw van het nieuwe Nationaal Militair Museum (een samenvoeging van het Legermuseum en het Militaire Luchtvaartmuseum) op de voormalige vliegbasis Soesterberg begint zo ongeveer nu. De hoofduitvoerder woont vlak naast me. Het wordt gebouwd door Heijmans, en Heijmans heeft ook een contract voor de exploitatie voor 25 jaar.
En een mooie locatie. De Bakermat van de Luchtmacht.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:23 schreef Nico_S. het volgende:
Het klinkt zeker veelbelovend. Twee grote collecties die samengevoegd worden. Een gebouw van 50.000m2 en een buitenterrein dat nog vele malen groter is. Kan zeker mooi worden.
Mogguh!quote:
Had je mijn post op de vorige pagina gezien?quote:
Het staat niet op haar site.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je mijn post op de vorige pagina gezien?
Verkoop je bijv. ook haggis (niet uit blik) en black pudding?
Maar dat staat hier ook gewoon in de Jumboquote:Op maandag 14 januari 2013 10:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het staat niet op haar site.
Wel lemon curd
Kun je niet wat minder lang blijven als je die 2,5 uur te lang vindt?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Er is straks een nieuwjaarslunch en ik sta in dubio of ik moet gaan. Het duurt 2,5 uur () en over minder dan een maand werk ik hier toch al niet meer.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat staat hier ook gewoon in de Jumbo![]()
Misschien maar ik ben dan weer bang dat dat ontzettend opvalt. Dat ik dan beter helemaal niet kan gaan, zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kun je niet wat minder lang blijven als je die 2,5 uur te lang vindt?
Tja, ik denk dat dat best afhankelijk is van het soort bedrijf waar je zit, dus dat je dat zelf het beste in kunt schattenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien maar ik ben dan weer bang dat dat ontzettend opvalt. Dat ik dan beter helemaal niet kan gaan, zeg maar.
Die twijfelen ookquote:Op maandag 14 januari 2013 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat dat best afhankelijk is van het soort bedrijf waar je zit, dus dat je dat zelf het beste in kunt schatten![]()
Wel jammer, kun je niet even met een collega overleggen?
Heb ik gezien, maar ze geven aan dat er ook andere zaken besteld/geleverd kunnen worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het staat niet op haar site.
Wel lemon curd
Nee, maar wel op Wiebel.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Op die laatste foto ziet M. er nog redelijk christelijk uit.
Geen slagroom aan het plafond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |