Kijk, zo hoort het.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar wel op Wiebel.Iets later zat M. wat meer onder (handjes en slabbetje) en toen draaide hij zich om om Wiebel een dikke knuffel te geven.
Wat leuk!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.We hebben een erg leuke dag gehad! M. heeft de hele dag door gewezen naar alle versiering, gespeeld met z'n nichtje en vriendinnetje en hij is gruwelijk verwend door iedereen.
's morgens bij ons in bed cadeautjes uitpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is gek op wielties.
[ afbeelding ]
's Morgens nog even met de trein spelen. Zelf elke keer op het knopje drukken.![]()
En natuurlijk een taartje eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben een dreumes.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar wel op Wiebel.Iets later zat M. wat meer onder (handjes en slabbetje) en toen draaide hij zich om om Wiebel een dikke knuffel te geven.
Goeie, die vergat ik nogquote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een schatje. En eindelijk de taart! Mooi.
[..]
Onzin, B. Maar dat weet je wel.
Ik ben 3 kilo aangekomen en die wil ik er weer af. Dat ik nog lang niet obees ben, wil niet zeggen dat ik tot die tijd onbeperkt mag aankomen. En nu doe ik even rigoureus over ongezonde dingen, juist omdat ik die normaal gesproken nooit kan laten staan. Ik ben niet goed in minderen dus moet ik even nietsen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een schatje. En eindelijk de taart! Mooi.
[..]
Onzin, B. Maar dat weet je wel.
Wat een leuke foto'squote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.We hebben een erg leuke dag gehad! M. heeft de hele dag door gewezen naar alle versiering, gespeeld met z'n nichtje en vriendinnetje en hij is gruwelijk verwend door iedereen.
's morgens bij ons in bed cadeautjes uitpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is gek op wielties.
[ afbeelding ]
's Morgens nog even met de trein spelen. Zelf elke keer op het knopje drukken.![]()
En natuurlijk een taartje eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben een dreumes.
Zolang je gewoon goed eet is dat een prima planquote:Op maandag 14 januari 2013 12:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben 3 kilo aangekomen en die wil ik er weer af. Dat ik nog lang niet obees ben, wil niet zeggen dat ik tot die tijd onbeperkt mag aankomen. En nu doe ik even rigoureus over ongezonde dingen, juist omdat ik die normaal gesproken nooit kan laten staan. Ik ben niet goed in minderen dus moet ik even nietsen.
Ik heb vandaag twee boterhammen op, 1 peer, 2 mandarijntjes, 1 zak sla met wortels, komkommer en 1 ei en een beker hele dikke smoothie (mango, appel, sinaasappel, melk, havermout, zemelen en gember). Is dat braaf?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang je gewoon goed eet is dat een prima plan
Bijna de helft is water.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
Het klinkt zo eigenlijk als superveel eten
Sporten ben ik minder gaan doen, ik ben daar gewoon te moe voor. Ik heb het echt geprobeerd maar met mijn huidige tijden lukt het me niet. Ik ben wel van plan om dat straks te veranderen (over een maand een nieuwe opdracht) maar uitstellen is ook een risico.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij zie je er net zo goed uit, of zelfs beter, met drie kilo extra, B. Je kunt niet tot je 80e op het zelfde gewicht blijven.
Zelf zou ik eerder even wat meer gaan sporten, dan dat ik lekker eten laat staan. Mezelf pijnigen door te diëten is zo ongeveer het ergste wat ik kan doen. Maar ik doe het momenteel allebei niet.
Dat ís ook veel etenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee boterhammen op, 1 peer, 2 mandarijntjes, 1 zak sla met wortels, komkommer en 1 ei en een beker hele dikke smoothie (mango, appel, sinaasappel, melk, havermout, zemelen en gember). Is dat braaf?
Ja, daarom heb ik nog wat melk extra toegevoegdquote:Op maandag 14 januari 2013 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna de helft is water.
Maar een smoothie met havermout en zemelen?Daarin staat je lepel toch rechtop?
Zo at ik mijn Brinta wel eens.
Lijkt mij primaquote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee boterhammen op, 1 peer, 2 mandarijntjes, 1 zak sla met wortels, komkommer en 1 ei en een beker hele dikke smoothie (mango, appel, sinaasappel, melk, havermout, zemelen en gember). Is dat braaf?
Buiten de melk en de appel zou ik het ook weggewerkt kunnen hebben, ik ben een konijnquote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, anders had ik nu al 8 boterhammen op en had ik de snoeppot geplunderdquote:
Ja dat magquote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik weer thuis ziek zijn?
Vragen van links en rechts en onder en boven en alles en iedereen over zus, zo, dit, dat, en de rest. Ik voel hoofdpijn opkomen
Dat mag. Als je nog niet fit bent, kun je beter nog even rustig aan doenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Vragen van links en rechts en onder en boven en alles en iedereen over zus, zo, dit, dat, en de rest. Ik voel hoofdpijn opkomen
Ik ben dus de afgelopen tijd ziek geweest, mijn Hb is ook nog eens iets te laag. Bij 1 trap omhoog moet ik al pauzeren. Dus ik heb ook niks aan sport gedaan. Mijn zusje vraagt wel of ik weer meedoe met de Marikenloop. Misschien is dat wel een goede stok achter de deur. Gewoon gaan inschrijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:38 schreef B.ertha het volgende:
Sporten ben ik minder gaan doen, ik ben daar gewoon te moe voor. Ik heb het echt geprobeerd maar met mijn huidige tijden lukt het me niet. Ik ben wel van plan om dat straks te veranderen (over een maand een nieuwe opdracht) maar uitstellen is ook een risico.
Herkenbaar. Ik kan 10 kilo afvallen, en dan zie ik er van boven uit als een anorexiapatiënt, maar die benen en kuiten blijven van een tientonner (ietwat overdrevenquote:En die drie kilo zit allemaal op dezelfde plek, dus ik vind het niet mooi.
Veel? Op wat voor hongerdieet leef jij dan?quote:
Ze hebben je in ieder geval nodigquote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is Etcie al wel fitter, maar wordt ze gewoon gek van haar collega's.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef B.ertha het volgende:
Dat mag. Als je nog niet fit bent, kun je beter nog even rustig aan doen
Ik zit er in elk geval sterk aan te denken om eerder naar huis te gaan. Skip mijn boodschappen half uurtje ook al om nog wat te regelen.quote:
Och, qua fitheid gaat het wel redelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat mag. Als je nog niet fit bent, kun je beter nog even rustig aan doen
Gewoon doenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dus de afgelopen tijd ziek geweest, mijn Hb is ook nog eens iets te laag. Bij 1 trap omhoog moet ik al pauzeren. Dus ik heb ook niks aan sport gedaan. Mijn zusje vraagt wel of ik weer meedoe met de Marikenloop. Misschien is dat wel een goede stok achter de deur. Gewoon gaan inschrijven.
Ik heb slanke armen, kleine borsten en als ik me uitrek kun je mijn ribben tellen. Maar mijn billen en benen trekken het gemiddelde aardig omhoog. Ik kan vast goed baren, zeg ik altijd maarquote:[..]
Herkenbaar. Ik kan 10 kilo afvallen, en dan zie ik er van boven uit als een anorexiapatiënt, maar die benen en kuiten blijven van een tientonner (ietwat overdreven) Dat is mijn bouw helaas, daar kan alleen een vetzuigslang wat aan doen.
Jup. En ook een beetje van mezelf.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is Etcie al wel fitter, maar wordt ze gewoon gek van haar collega's.
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt benen, en twee armen voor het evenwicht.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:46 schreef B.ertha het volgende:
Gewoon doenIk zou willen dat ik kon hardlopen!
Peren zijn gezonder dan appels.quote:Ik heb slanke armen, kleine borsten en als ik me uitrek kun je mijn ribben tellen. Maar mijn billen en benen trekken het gemiddelde aardig omhoog. Ik kan vast goed baren, zeg ik altijd maar
Daar doe ik 2 dagen over...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, anders had ik nu al 8 boterhammen op...
Waarschijnlijk door mijn slechte doorbloeding kan ik niet tegen trillingen en wrijving. Iedere keer dat ik probeer te rennen, worden vooral mijn benen en billen roodgloeiend en ga ik kapot van de jeuk. Ik wil het ooit nog proberen met echt strakke kleding maar die ademt dan weer echt heel slecht.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt benen, en twee armen voor het evenwicht.
[..]
Peren zijn gezonder dan appels.
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon doenIk zou willen dat ik kon hardlopen!
[..]
Ik heb slanke armen, kleine borsten en als ik me uitrek kun je mijn ribben tellen. Maar mijn billen en benen trekken het gemiddelde aardig omhoog. Ik kan vast goed baren, zeg ik altijd maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de gezondheid varieert nogal. Bananen zijn niet bijzonder gezond bijvoorbeeld. En praktisch alle soorten fruit zijn slecth voor je gebit door de suikers.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, elk soort fruit is gezond...
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zijn bananen niet gezond?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de gezondheid varieert nogal. Bananen zijn niet bijzonder gezond bijvoorbeeld. En praktisch alle soorten fruit zijn slecth voor je gebit door de suikers.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je dan ook uitslag en rode plakkaten (galbulten)? Dan kan het zijn dat je een soort van allergische reactie krijgt door mechanische wrijving (beweging, hitte). Allergieilletjes kunnen helepen tegen de jeuk. En goede, strakke hardloopkleding is juist ademend.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef B.ertha het volgende:
Waarschijnlijk door mijn slechte doorbloeding kan ik niet tegen trillingen en wrijving. Iedere keer dat ik probeer te rennen, worden vooral mijn benen en billen roodgloeiend en ga ik kapot van de jeuk. Ik wil het ooit nog proberen met echt strakke kleding maar die ademt dan weer echt heel slecht.
Krijg ik ook aan mijn armen bij fietsen over hele ruwe paden. Als ik ooit ga mountainbiken, zijn daar gelukkig wel handschoentjes voor
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Mijn mama is niet ingeknipt en was drie keer met 5-10 uur klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* B.ertha duimt dat baren erfelijk is![]()
In bananen zit niet zoveel vitamine C als in citrusvruchten, maar bevat wel meer kalium. En een goede stopper voor als je dunne ontlasting hebt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar de gezondheid varieert nogal. Bananen zijn niet bijzonder gezond bijvoorbeeld. En praktisch alle soorten fruit zijn slecth voor je gebit door de suikers.
Nee en ja. Tenminste, geen blijvende uitslag. Wel dikke, harde huid die tot een paar uur aanblijft. En als ik lang douche, heb ik ook vaak minibultjes dus dat zou best kunnen. Maar is het handig om pillen in te nemen als ik het ook gewoon kan voorkomenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uitslag en rode plakkaten (galbulten)? Dan kan het zijn dat je een soort van allergische reactie krijgt door mechanische wrijving (beweging, hitte). Allergieilletjes kunnen helepen tegen de jeuk. En goede, strakke hardloopkleding is juist ademend.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn contract lag trouwens zaterdag op de mat
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
SorryMaar het viel me achteraf echt wel mee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn contract lag trouwens zaterdag op de mat
Maar maakt dat een banaan minder gezond dan een mandarijn? Kalium heb je uiteindelijk ook nodig.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
In bananen zit niet zoveel vitamine C als in citrusvruchten, maar bevat wel meer kalium. En een goede stopper voor als je dunne ontlasting hebt.
Afhankelijk van de ernst kun je best wel eens wat allergiepillen proberen (in overleg met je huisarts uiteraard!).quote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef B.ertha het volgende:
Nee en ja. Tenminste, geen blijvende uitslag. Wel dikke, harde huid die tot een paar uur aanblijft. En als ik lang douche, heb ik ook vaak minibultjes dus dat zou best kunnen. Maar is het handig om pillen in te nemen als ik het ook gewoon kan voorkomen
Ik heb goede hardloopkleding gepast en toen wat op en neer gehupst maar ik durfde het toch niet aan om te kopen.
Dat bedoel ik. Ik zeg ook niet dat een banaan ongezond is.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar maakt dat een banaan minder gezond dan een mandarijn? Kalium heb je uiteindelijk ook nodig.
Dat zuigt, ik wist ten minste ruim van te voren wat ik kon verwachten. Theoretisch mogen ze bij een tijdelijk contract toch op de laatste dag zeggen dat ze niet verlengen?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat fijn!
Mijn deelcontract loopt 3 februari af en ik heb nog niks gehoord over het volgende... begin ik m stiekem toch wel een beetje te knijpenGa zo maar even mailen wanneer ik daar iets over moet horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |