Helaas wel, maar dat is onmenselijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Theoretisch mogen ze bij een tijdelijk contract toch op de laatste dag zeggen dat ze niet verlengen?
Ik denk dat het iets anders is, de jeuk komt echt van binnenuit.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
B, zelf krijg ik ook jeuk en pijn bij hardlopen in de winter, maar dat is omdat ik een droge huid heb. Ik smeer me dan in met vaseline, en douche niet te heet. Weet alleen niet of vaseline wat voor jou doet en of het niet juist erger wordt.
[..]
Helaas wel, maar dat is onmenselijk.![]()
Wel mooi dat jij het nu al weet. Wanneer moet je weer?
Nee, ik denk ook niet dat het bij jou een droge huid is, maar misschien verlicht vaseline ook wel iets.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat het iets anders is, de jeuk komt echt van binnenuit.
Sorry, ik ga weer verder met studeren.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dr. Wyccie heeft weer spreekuur...
[ afbeelding ]
Voor mij hoef je niet, moet alleen wel een beetje lachen om al die dameskwalen hier...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik ga weer verder met studeren.
Jeuk is geen dameskwaal, vraag maar aan Red.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Voor mij hoef je niet, moet alleen wel een beetje lachen om al die dameskwalen hier...
I know, ik heb zelf allergie voor kattenkrabben.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeuk is geen dameskwaal, vraag maar aan Red.![]()
Jeuk is echt heel kut, dan kun je nog beter pijn hebben.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet, moet alleen wel een beetje lachen om al die dameskwalen hier...
Dat je dat zegt over het diëten, oke. Maar je hebt geen recht van spreken over andermans medische toestand.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, ik heb zelf allergie voor kattenkrabben.
Daar zwellen mijn handen van op met enorme jeuk als gevolg...
Maar het was net zo'n lekker dameskransje hier. Vandaar 'dameskwalen'...
WTF? Wie zegt dat je vóór dit bericht aan het zeuren was?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]Alsof ik zeur. Ik noem het als uitleg waarom ik niet ren en ik kan er prima mee leven. Het is zelfs maar een klein onderdeel van mijn totale doorbloedingsproblemen en nog wel het minst lastige. Wyccie ging erop in en daarom weid ik nog even uit maar daar blijft het bij.
Maar kom jij nog maar eens terug als je jarenlang in ziekenhuizen en bij huisartsen komt en ze uiteindelijk concluderen dat ze niet weten wat er met je scheelt, waarom je niet gewoon kunt meesporten met de rest als het warm is of waarom je spontaan kneuzingen krijgt waardoor je van de pijn niet kunt lopen.
[..]
Dat je dat zegt over het diëten, oke. Maar je hebt geen recht van spreken over andermans medische toestand.
Dameskwalen is denigrerend. Het insinueert in één woord dat je de klacht niet serieus neemt en dat je vrouwen niet serieus neemt. En als je moet lachen om 'al die dameskwalen', dan insinueer je dat we vaak praten over niet noemenswaardige klachten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
WTF? Wie zegt dat je vóór dit bericht aan het zeuren was?
Jij wilt soms dingen lezen die er niet zijn, geloof ik, ik oordeel over niemand medische situatie...
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:43 schreef B.ertha het volgende:
Dameskwalen is denigrerend. Het insinueert in één woord dat je de klacht niet serieus neemt en dat je vrouwen niet serieus neemt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het was net zo'n lekker dameskransje hier. Vandaar 'dameskwalen'...
Ik snap het punt ook wel, het lachen. Maar het kwam niet leuk over omdat hij jou citeert en jij alleen met mij aan het 'dokteren' was. Daarom zeg ik ook dat MM op zijn woordkeuze moet letten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:48 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij doelt MM ook op de luiers en het uitscheuren met de dameskwalen. Daarin moet ik hem dan wel gelijk geven.
Ik vond het niet vervelend overkomen, maar kan me voorstellen dat B. dat zich aantrekt, want het is ook wel frustrerend en het is zoveel meer dan alleen maar die jeuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vergeet je Etcie nog die nog niet helemaal fit was en naar huis wilde...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:48 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij doelt MM ook op de luiers en het uitscheuren met de dameskwalen. Daarin moet ik hem dan wel gelijk geven.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef wyccie het volgende:
Yep, en nu gaan we het over MM's herenkwalen hebben.
NierstenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgescheurde kniebanden
Schedelbreuk
Diverse littekens wegens 'gescheurde' huid
Licht vergane rug
Iridocyclitis
Hooikoorts
Lijkt me wel even genoeg...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Maar goed, excuses voor mijn blijkbaar overdreven reactie. Zand erover?![]()
![]()
Zelfs geen amandelen of buisjes in je oren?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Schedelbreuk?
Wat een nare dingen hebben jullieik bof maar met geen enkele allergie!
Heb verder ook niet echt dingen waar een dokter een label op kan plakken behalve (te) soepele gewrichten, prikkelbare darmen en een droge huid![]()
Nooit in het ziekenhuis gelegen ook, het traject om zwanger te worden was het eerste dat echt officieel niet goed was in mijn lichaam.
Ik heb bronchitis gehad als baby, maar verder niks van de standaarddingen neequote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zelfs geen amandelen of buisjes in je oren?
Ik heb even diep gegraven en dit was alles waar ik op kon komenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb bronchitis gehad als baby, maar verder niks van de standaarddingen nee
Striae, tel je dat ook mee?Dan mag die ook bij mij op het lijstje
(so far nog niks op mn buik though)
Nou, het borstkankergenoomonderzoek was niet zo leuk. Hoewel ik nooit echt dacht dat ik het gemuteerde gen zou hebben, heeft het toch behoorlijk impact.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zijn best fijne dingen ja![]()
Interessant wel he, om dat soort dingen over jezelf te weten?
quote:
ik herken dit en wat B zegt wel. Volgens mij heb ik hier ook last van...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
B, zelf krijg ik ook jeuk en pijn bij hardlopen in de winter, maar dat is omdat ik een droge huid heb. Ik smeer me dan in met vaseline, en douche niet te heet. Weet alleen niet of vaseline wat voor jou doet en of het niet juist erger wordt.
[..]
Ja, 3.quote:
Hij is de eerste maanden inderdaad steeds blonder geworden, maar de laatste tijd is de kleur volgens mij hetzelfde.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Wat leuk!
Hij wordt wel steeds blonder, of niet?
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Een Duplotrein...volgens mij zie ik dubbele belangen in dat cadeau
Voor wie is die trein nu écht gekocht?
Wat fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn contract lag trouwens zaterdag op de mat
Hier ook!quote:
quote:
Door vijandelijk vuur. Eén wond door een ricochet in mijn rechter dij en twee door schampschoten (linker knie en, ja wel.quote:
Angola? Wat moesten 'we' daar doen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door vijandelijk vuur. Eén wond door een ricochet in mijn rechter dij en twee door schampschoten (linker knie en, ja wel., onderkant van mijn zak). Angola. Beetje bloederig.
Hulpgoederen brengen begin jaren '90. Alleen waren de rebellen daar niet zo blij mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angola? Wat moesten 'we' daar doen?
quote:Fatal error: could not copy [programmanaam.exe]
Dan kan er kennelijk iets niet gekopieerd worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gaat er precies mis als ik een programmaatje wil installeren en mijn computer geeft de volgende melding:
[..]
Tijdens de actie heb ik er weinig van gemerkt. Pas na het opstijgen voor de terugvlucht had ik het echt door.quote:
Het is echt iets simpels namelijk; ik maakte op mijn oude laptop altijd gebruik van de Van Basco midiplayer. Die heb ik nu gedownload, maar hij wil m dus niet installeren. Mij volledig onduidelijk wat het probleem moet zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan er kennelijk iets niet gekopieerd worden.
Kan van alles zijn, afhankelijk van het programma en de te gebruiken schijven/SD kaart e.d...
Jeuk is heel naarquote:Op maandag 14 januari 2013 13:33 schreef wyccie het volgende:
Jeuk is geen dameskwaal, vraag maar aan Red.![]()
Jeuk is echt heel kut, dan kun je nog beter pijn hebben.
De shakesquote:Op maandag 14 januari 2013 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
Tijdens de actie heb ik er weinig van gemerkt. Pas na het opstijgen voor de terugvlucht had ik het echt door.
Nou ja "al", ik heb van juni tot kerst in onzekerheid gezeten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas wel, maar dat is onmenselijk.![]()
Wel mooi dat jij het nu al weet. Wanneer moet je weer?
En jeuk aan den doosch is beidenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jeuk is heel naar
Kut is een dameszaak
Oeiquote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou ja "al", ik heb van juni tot kerst in onzekerheid gezeten.Ik moet de eerste weer....
Ik scoor zojuist 39.5 op de oorthermometer, en die zit altijd zo'n halve graad te laag
Taterataaaa!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is echt iets simpels namelijk; ik maakte op mijn oude laptop altijd gebruik van de Van Basco midiplayer. Die heb ik nu gedownload, maar hij wil m dus niet installeren. Mij volledig onduidelijk wat het probleem moet zijn![]()
Nouja, en nou heb ik gezegd dat ie m op mn desktop moet zetten en nou doet ie het wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |