quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bruichladdich Redder Still
Longrow Red
Redbreast
Bourbon "Red State"
Maker's Mark Red Top
Nikka Pure Malt Red
Jim Beam Red Stag
Linkwood "Red Wine Cask"
Redemption Rye
Moet lukken
Niet zeuren. Je kinderen worden al ouder. Gaat dus wel lukken.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef iamredleader het volgende:
maar nee bedankt, ik sta juist op het punt twee andere penningmeesterschappen af te stoten wegens gebrek aan tijd
dat is idd link. en ik hoor net van een collega dat de snelweg hier ook vast staat nu. Die is om 6 uur van huis gegaan, zodat hij normaal gesproken om 7 uur in a'dam is. Maar die staat nu pas halverwegequote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:26 schreef Nembrionic het volgende:
Hier ligt wel een aardig pakje. Gisteren onderweg naar huis was link. Het had geijzeld en daarna sneeuw erop. Ik moest dus "schaatsend" naar huis lopen. Echt heel link.
Daar zie ik veel facebookmeldingen van ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is idd link. en ik hoor net van een collega dat de snelweg hier ook vast staat nu. Die is om 6 uur van huis gegaan, zodat hij normaal gesproken om 7 uur in a'dam is. Maar die staat nu pas halverwege
ik had zo ongeveer 10 cm op de auto. Ben ook 10 minuten bezig geweest om de sneeuw er af te krijgen. Reed wel redelijk door en ik vond het eigenlijk wel weer leuk om weer door de sneeuw te rijden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
hier valt t erg mee met de sneeuw
een met een sneeuwschuiverquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie dag om een nieuwe auto uit te proberenWat voor auto is het?
Hij kan lang genieten van z'n eerste ritje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie dag om een nieuwe auto uit te proberenWat voor auto is het?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt geen idee wat voor auto het is.Het is in elk geval een station en hij is zwart.
Het schijnt dat die beren in september richting het water trekken om de zalmen er uit te vissen en dan zijn ze makkelijk te spotten. Orka's trekken dan ook richting de oceaan en die komen dan ook veel boven water.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:11 schreef Soempie het volgende:
MM, wat gaaf! Zijn die beren makkelijk te vinden/ spotten? Of moet je flink wat geluk hebben? En het is wel luxe kamperen zo.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt dat die beren in september richting het water trekken om de zalmen er uit te vissen en dan zijn ze makkelijk te spotten. Orka's trekken dan ook richting de oceaan en die komen dan ook veel boven water.
Ik heb een hekel aan kamperen met een tent of zo. Het idee dat ik naar een gebouw moet voor een toiletbezoek of douchen staat me absoluut niet aan. Maar met de hedendaagse campers is dat een minder groot issue, dus heb ik mijn bezwaren opzij gezet.
Als dit een succes wordt, dan heb ik nog wat meer trips op het programma staan. Argentinië en Chili met de camper dan bijvoorbeeld, hebben vrienden ook gedaan en dat ziet er schitterend uit. Wakker worden met de robben en pinguins (kan ik pinguinslingeren zoals Tim laats opperde) naast je camper lijkt me wel wat...
Helemaal vergeten te vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:43 schreef wyccie het volgende:
En hoe ging je sollicitatie gisteren dan?
Ik heb ze met Sinterklaas gekregen en heb ze nog niet gebruikt omdat het sindsdien niet meer heeft gesneeuwd. Maar ik heb ze bij me dus ga ze zo onder doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef wyccie het volgende:
Heb je die antislipdingen en werken ze goed?
Gaaf! En waar gaat het over?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef MaJo het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen![]()
ja ging goed, heb de opdracht binnen
Mijn eerste freelance klus
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te vertellen![]()
ja ging goed, heb de opdracht binnen
Mijn eerste freelance klus
Als tekstschrijver voor een bedrijf dat nieuwe websites pitcht. Als het klikt dan is het voor de langere termijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaaf! En waar gaat het over?
En je hebt toch wel eerder freelance gewerkt voor 3voor12, of tel je dat niet mee omdat het onbetaald is?
Ik vond het een goede investering, ben er blij meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik overweeg een e-reader te kopen. Vooral omdat het kanMaar hopelijk vind ik dan ook wat vaker sleetse momenten om te lezen. Heel wat makkelijker om zo'n e-reader mee te nemen dan een zwaar boek.
Welke heb je? Sheep heeft uitzoekwerk gedaan en kwam op Sony PRS-T2 of Kobo Glo. Ik zat zelf ook al naar de Sony te kijken maar die Kobo is ook mooi.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik vond het een goede investering, ben er blij mee
heb de Sony.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke heb je? Sheep heeft uitzoekwerk gedaan en kwam op Sony PRS-T2 of Kobo Glo. Ik zat zelf ook al naar de Sony te kijken maar die Kobo is ook mooi.
Wat zijn de grootste voor- en nadelen?quote:
Jij? Torrents?quote:Weet ook nog een hele goede e-book leverancier
Daar hadden we het al een keer eerder over gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet ook nog een hele goede e-book leverancier
Sinds ik mijn tablet heb, heb ik er zo'n 30 eBooks opgezet en ik heb er welgeteld... 0 gelezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik overweeg een e-reader te kopen. Vooral omdat het kanMaar hopelijk vind ik dan ook wat vaker sleetse momenten om te lezen. Heel wat makkelijker om zo'n e-reader mee te nemen dan een zwaar boek.
Maar een tabletscherm leest heel anders dan een e-reader toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik mijn tablet heb, heb ik er zo'n 30 eBooks opgezet en ik heb er welgeteld... 0 gelezen.
Ik vind het helemaal niets om vanaf een scherm te lezen, ik hou het wel bij gewone boeken.
Misschien heeft 'ie zelf een bevroren leiding...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zou de loodgieter nog komen? Hij zou hier twee en een half uur geleden zijn
Het idee erachter is goed (minder gewicht op reis), maar ik heb hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het helemaal niets om vanaf een scherm te lezen, ik hou het wel bij gewone boeken.
Kan zijn, maar ik heb geen specifieke eReader en die ga ik niet aanschaffen ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar een tabletscherm leest heel anders dan een e-reader toch?
Dattiedaneffebeltja!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie zelf een bevroren leiding...
ik vind het evrschil tussen eent ablet en zo'n reader (e-ink) erg groot, in het voordeel van de e-ink. Leest hetzelfde als papier, ook bij veel licht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik mijn tablet heb, heb ik er zo'n 30 eBooks opgezet en ik heb er welgeteld... 0 gelezen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar een tabletscherm leest heel anders dan een e-reader toch?
Ja, dat wel:quote:
Dat gaat digitaal niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wat ik zelf bij boeken ook fijn vind is dat ik kan anticiperen op wat komen gaat (einde hoofdstuk, bijna het boek uit).
e-ink?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vind het evrschil tussen eent ablet en zo'n reader (e-ink) erg groot, in het voordeel van de e-ink. Leest hetzelfde als papier, ook bij veel licht.
Ook goedemorgen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik echt heel, heel slecht vind: e-books kosten vaak evenveel als 'fysieke' boeken. Gaat nergens over
Maar hij belde gisteren voor die afspraak, toen wist hij best dat het vandaag ging sneeuwen ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel:
Mevrouwtje, we komme d'r an, maar 't kan effe dure...
Denk dat half Nederland vandaag weinig van z'n planning terecht ziet komen.
Maar ik ben het wel met je eens...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik echt heel, heel slecht vind: e-books kosten vaak evenveel als 'fysieke' boeken. Gaat nergens over
Kobo Glo heeft zijn eigen ingebouwde licht toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat zijn de grootste voor- en nadelen?
[..]
Jij? Torrents?
Ik wist gisteren ook dat het zou sneeuwen, maar ik had toen gedacht nu op mijn werk te zitten en nu zit ik toch thuis...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar hij belde gisteren voor die afspraak, toen wist hij best dat het vandaag ging sneeuwen ...
Ach, het zal mij enigszins worst wezen, ik kruip zometeen gewoon weer in bed ze krijgen pas betaald als de hele klus af is.
dat is ronduit belachelijk. En ik weet dat men claimt dat druk en distributie maar een klein deel van de prijs is. Ik twijfel daar een beetje aan, zeker als je de kosten van een boekwinkel hier ook in meeneemtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Inderdaad, het maakt mij wel heel benieuwd welk percentage van de kosten van een boek nou eigenlijk drukkosten zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Als je zo'n ding in handen hebt, kun je niet aan de dikte zien hoe ver je met het verhaal bent. Even doorbladeren kan wel, maar ik vind dat anders dan een gewoon boek.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat gaat digitaal niet?
Ik heb dus nog nooit zo'n ding in mijn handen gehad
Tablet heeft een LCD scherm met daarachter een lamp (geeft dus licht, is niet prettig voor je ogen om lange tijd naar te kijken)quote:
En dat heb je vast even laten weten toch? Ik vind het prima als hij toch niet komt, maar dan wil ik dat wel graag even wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist gisteren ook dat het zou sneeuwen, maar ik had toen gedacht nu op mijn werk te zitten en nu zit ik toch thuis...
Toch wel flink wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Inderdaad, het maakt mij wel heel benieuwd welk percentage van de kosten van een boek nou eigenlijk drukkosten zijn.
Er moet natuurlijk ook nog gewoon aan verdiend worden. Het gaat slecht met de boekenbranche, heel veel boekwinkels zijn failliet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Inderdaad, het maakt mij wel heel benieuwd welk percentage van de kosten van een boek nou eigenlijk drukkosten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |