quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niets mis met Sale inderdaad. Als ik binnenkort een paar Santoni's of C&J in de sale tegenkom, zijn ze van mij
Er zitten redelijke prijsverschillen tussen de schoenen zoals deze verkocht worden en verkocht zouden moeten worden. Veel 'ondernemers' zijn dan ook te vinden op marktplaats. Waar ze de schoenen vaak tientjes goedkoper op kunnen aanbieden dan in de winkel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Sale is toch ook prima? Ik heb zelf niets tegen marktplaats maar ik heb daar zelf niet zoveel mee, eerlijk gezegd. En wat bedoel je dan precies met zijn verhalen?
Nee dat nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut?Omdat ik effen zwarte schoenen en een zwarte pantalon aan moet?
Ik wist dat dat jou zou aanspreken. Mooie schoenen, maar soms iets te 'klassiek'. Ik ben meer van de Italiaanse punterigheid.quote:
Hahaha, koning!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in jullie. Ik deed een test, en iedereen is gefaald.
300 posts, het grootste gedeelte van een dag open geweest, veel verschillende posters waaronder twee (bijna) afgestudeerde mods en de meest ervaren users uit de reeks...
En niemand is opgevallen dat ik 'De Speer/Van der Meijde c.a.' gister bedacht heb?
Maar hoezo zouden ze die schoenen voor minder geld aanbieden op marktplaats? Neem aan dat ze dan winst mislopen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er zitten redelijke prijsverschillen tussen de schoenen zoals deze verkocht worden en verkocht zouden moeten worden. Veel 'ondernemers' zijn dan ook te vinden op marktplaats. Waar ze de schoenen vaak tientjes goedkoper op kunnen aanbieden dan in de winkel.
[..]
Nee dat nietmaar honden hebben een baas, mensen hebben veelal een werk-, opdrachtgever of een klant.
Ik had de TT niet eens gelezenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
300 posts, het grootste gedeelte van een dag open geweest, veel verschillende posters waaronder twee (bijna) afgestudeerde mods en de meest ervaren users uit de reeks...
En niemand is opgevallen dat ik 'De Speer/Van der Meijde c.a.' gister bedacht heb?
Ik was dan weer verbaasd dat ze jou aanspraken, ik had Santoni verwachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wist dat dat jou zou aanspreken. Mooie schoenen, maar soms iets te 'klassiek'. Ik ben meer van de Italiaanse punterigheid.
Below this line you'll find the amount of fucks I give.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een brede smaakquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was dan weer verbaasd dat ze jou aanspraken, ik had Santoni verwacht
Persoonlijk vind ik Santoni's , hoewel zeker mooie schoenen, voor mij iets te 'luid'.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Below this line you'll find the amount of fucks I give.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En we weten nu in ieder geval dat Tchock van zijn voornaam "Diederik"heet.
Ik snap deze grap nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En we weten nu in ieder geval dat Tchock van zijn voornaam "Diederik"heet.
Er blijken best veel mensen te zijn die de schoenenprijzen en lijnen goed in de gaten houden. Er bestaat een hele markt door schoenen niet via retailers aan te bieden, maar gewoon op marktplaats. Doordat winkels zo veel meer geld vragen kan je lekker concurrerend bezig zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar hoezo zouden ze die schoenen voor minder geld aanbieden op marktplaats? Neem aan dat ze dan winst mislopen?
Diederik Stapel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij je een bal en heten balletjes Diederik?
Allemaal, stuk voor stuk. Dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij je een bal en heten balletjes Diederik?
Ja stond er tussen maar ik bedoelde het van dat ik Santoni wèl bij je had verwacht en dat ook bevestigd werd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb een brede smaak.
Santoni stond er ook tussen toch?
Precies, jij snapt het. Sowieso zat jij ook bij het corps.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Allemaal, stuk voor stuk. Dat is algemeen bekend.
Ah, die had ik gemist.quote:
Ah oke, dat wist ik niet joh. Zal daar ook eens rondkijken dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er blijken best veel mensen te zijn die de schoenenprijzen en lijnen goed in de gaten houden. Er bestaat een hele markt door schoenen niet via retailers aan te bieden, maar gewoon op marktplaats. Doordat winkels zo veel meer geld vragen kan je lekker concurrerend bezig zijn.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:43 schreef Maharbal het volgende:
'U mag uw abonnement verlengen'. Eerste 9 maanden 30 p/m, daarna 60 p/m voor een fucking telefoon met internet?
Toch ben ik huiverig om meer dan € 300 EUR aan schoenen op MP uit te geven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er blijken best veel mensen te zijn die de schoenenprijzen en lijnen goed in de gaten houden. Er bestaat een hele markt door schoenen niet via retailers aan te bieden, maar gewoon op marktplaats. Doordat winkels zo veel meer geld vragen kan je lekker concurrerend bezig zijn.
Dat probleem heb ik nu ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:43 schreef Maharbal het volgende:
'U mag uw abonnement verlengen'. Eerste 9 maanden 30 p/m, daarna 60 p/m voor een fucking telefoon met internet?
Zoiets ja, schandalig. Misschien gewoon Sim-only dan maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook!
Ik heb een HTC desire II met onbeperkt internet (FUP van 3 GB per maand) en 500 belminuten voor 50 euro in de maand.
Nu heb ik de spetterende verlengaanbieding gekregen van 75 belminuten, 500 mb internet en een Galaxy III voor 55 euro per maand.
De tiefus
Dat is dan ook een redelijk forse bundelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb een HTC desire II met onbeperkt internet (FUP van 3 GB per maand) en 500 belminuten voor 50 euro in de maand.
Nu heb ik de spetterende verlengaanbieding gekregen van 75 belminuten, 500 mb internet en een Galaxy III voor 55 euro per maand. Toestel krijg ik niet eens, maar moet ik leasen!
De tiefus
Ik zit elke maand tussen de 1.5GB en 2GB.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dan ook een redelijk forse bundelIk heb 1 Gb en ik moet echt rare fratsen uithalen om in de problemen te komen aan het eind van de maand.
Viel mij paar maanden geleden toen ik ging verlengen ook al op dat je tegenwoordig voor hetzelfde geld echt veeeel minder krijgt dan 2 jaar geleden op dit gebied.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nu heb ik de spetterende verlengaanbieding gekregen van 75 belminuten, 500 mb internet en een Galaxy III voor 55 euro per maand. Toestel krijg ik niet eens, maar moet ik leasen!
De tiefus
Ik blijf onder de 1 Gb zolang ik geen grote updates uitvoer als ik niet op de thuiswifi zit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zit elke maand tussen de 1.5GB en 2GB.
Sowieso, twee jaar geleden bestond onbeperkt internet zonder of met een extreem hoge FUP nog. Allemaal weg nu.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Viel mij paar maanden geleden toen ik ging verlengen ook al op dat je tegenwoordig voor hetzelfde geld echt veeeel minder krijgt dan 2 jaar geleden op dit gebied.
Wacht, ik bedenk me net dat m'n werktelefoon onbeperkt internet heeft ofzo. Ga ik dat wel gebruikenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik blijf onder de 1 Gb zolang ik geen grote updates uitvoer als ik niet op de thuiswifi zit.
Watvoor een heb je van je werk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wacht, ik bedenk me net dat m'n werktelefoon onbeperkt internet heeft ofzo. Ga ik dat wel gebruiken
Ja, daar zit ik nu ook naar te kijken. Ik zit ook bij Hi en dat is nog redelijk te betalen. Om een telefoon te leasen betaal je tegenwoordig al snel 34 euro in de maand. Ben je meer kwijt dan als je hem zelf zou kopen bij de Media Markt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoiets ja, schandalig. Misschien gewoon Sim-only dan maar
Oh, ik haal het ook niet. 1 GB zou prima zijn. Mocht ik 's nachts ooit eens de neiging hebben om een film te downloaden via mijn telefoon dan wil ik de volgende dag niet wakker worden met een financiële kater.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dan ook een redelijk forse bundelIk heb 1 Gb en ik moet echt rare fratsen uithalen om in de problemen te komen aan het eind van de maand.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso, twee jaar geleden bestond onbeperkt internet zonder of met een extreem hoge FUP nog. Allemaal weg nu.
Joh, ik gebruik m'n alleen voor werk, zal me verder roesten. Kan onbeperkt internetten en bellen (prive)quote:
Plus de kosten van je iPhonequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef Letstalk het volgende:
Ik heb een sim only abonnement met een iPhone en dat vind ik echt ideaal. Betaal 26 euro in de maand voor onbeperkt internet, 600 belminuten of smsjes.
Ah bellen is dan wel prima te doen met dat ding. Internetten is wel heel kut. Maar ja, beter dan niets he.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh, ik gebruik m'n alleen voor werk, zal me verder roesten. Kan onbeperkt internetten en bellen (prive)
Ik zit inderdaad ook bij Hi, maar dan echt al sinds m'n 15e ofzo. Heb dus geloof ik aardig 'korting' (iPhone 5 met 2GB internet en 75 min/sms voor 35 p/m ofzo...eerste 9 maanden uiteraardquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nu ook naar te kijken. Ik zit ook bij Hi en dat is nog redelijk te betalen. Om een telefoon te leasen betaal je tegenwoordig al snel 34 euro in de maand. Ben je meer kwijt dan als je hem zelf zou kopen bij de Media Markt.
[..]
Oh, ik haal het ook niet. 1 GB zou prima zijn. Mocht ik 's nachts ooit eens de neiging hebben om een film te downloaden via mijn telefoon dan wil ik de volgende dag niet wakker worden met een financiële kater.
Gewoon 'browsen' doe ik met m'n eigen telefoon.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah bellen is dan wel prima te doen met dat ding. Internetten is wel heel kut. Maar ja, beter dan niets he.
Ik lees m'n werkmail erop en daarvoor werkt dat ding prima. Heb er nog niet echt mee zitten prutsen, heb zelf wel een privé telefoon.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die had ik bijna genomen.Is het wat?
Doe het niet. Alles aan dat ding is onlogisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die had ik bijna genomen.Is het wat?
Sowieso, BBquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe het niet. Alles aan dat ding is onlogisch.
Heb ik ook niet gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
NET ALS HET RECHTquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaanheb een iPhone gewoon.
quote:
Haha, keurig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaanheb een iPhone gewoon.
De zinsconstructie was niet ideaal misschien nee als je dat bedoelt?quote:
Mijn moeder heeft er een, om te janken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoor ook weleens dit soort verhalen van mensen die een werk-BB hebben inderdaad
Heb ook een paar blackberries gehad, en het is echt 3x niets. Zakelijke kant van de telefoon is opzich prima, zoals mailfunctie. Het is fijn dat je een hardware toetsenbord hebt maar voor de rest..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoor ook weleens dit soort verhalen van mensen die een werk-BB hebben inderdaad
Nee, maar dat een iPhone de standaard is blijkbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De zinsconstructie was niet ideaal misschien nee als je dat bedoelt?
Ben ook aan het studeren tegelijkertijd.
Dat gaat vast goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De zinsconstructie was niet ideaal misschien nee als je dat bedoelt?
Ben ook aan het studeren tegelijkertijd.
Ik zit ook al sinds die leeftijd bij HI. Daardoor krijg ik een wooping 2.50 euro vaste klant korting samen met mijn 5 euro studentenkorting.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad ook bij Hi, maar dan echt al sinds m'n 15e ofzo. Heb dus geloof ik aardig 'korting' (iPhone 5 met 2GB internet en 75 min/sms voor 35 p/m ofzo...eerste 9 maanden uiteraard)
Is toch ook zo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat een iPhone de standaard is blijkbaar
Ik heb er een om sommige dingen te kunnen testen, met daarnaast een iPhone 4 voor zakelijk gebruik. Ze staan alletwee zelden aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een klantenbinding. Ik krijg die studentenkorting niet eens meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zit ook al sinds die leeftijd bij HI. Daardoor krijg ik een wooping 2.50 euro vaste klant korting samen met mijn 5 euro studentenkorting.
Voor een Iphone ben ik dan als nog 75 euro in de maand. Eerste negen maanden idd maar 35.
Ooh zo. Ja nouja praktisch iedereen in mijn sociale omgeving heeft een iPhone of iets vergelijkbaars dus blijkbaar is het redelijk standaard geworden dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat een iPhone de standaard is blijkbaar
Ben je mal. Mijn bieren dronk ik louter bij de lokale Leger des heils vereniging. Kan je tussen het bier drinken ook nog een beetje over de bijbel lullen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:43 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het. Sowieso zat jij ook bij het corps.
Ja, kan echt een boel geld schelen. Mits je weet waar je op zoek naar moet gaan.quote:Ah oke, dat wist ik niet joh. Zal daar ook eens rondkijken dan.
Ik vind die S3 echt een van de lelijkste telefoons van het moment, maar het is wel een van de beste (zo niet de beste) android-telefoon op de markt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een klantenbinding. Ik krijg die studentenkorting niet eens meer
Kijken wat die Samsung S3 doet.
En vooral dat laatste vind ik fijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind die S3 echt een van de lelijkste telefoons van het moment, maar het is wel een van de beste (zo niet de beste) android-telefoon op de markt.
iPhone vind je ook niet fijn dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er een om sommige dingen te kunnen testen, met daarnaast een iPhone 4 voor zakelijk gebruik. Ze staan alletwee zelden aan.
Ik heb nog zo'n S1!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Van de zomer gaat de S2 er uit; dan kijken voor de Note.
Je moet gewoon alles van Microsoft nemen, jwz toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En vooral dat laatste vind ik fijn.
Mmmmh. Ik mis de extra knoppen van mijn S2, en IOS is gewoon een stap terug vergeleken met Android. Dat is mijn mening he, niet dat we zodadelijk weer een rel hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
iPhone vind je ook niet fijn dus?
Ook een Curve?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een, om te janken.
Volgens mij wel ja. Zo'n zakelijke nieuwe high-range Blackberrry, al die modellen lijken op elkaar.quote:
Don't worry. Dat mag je van mij gewoon vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mmmmh. Ik mis de extra knoppen van mijn S2, en IOS is gewoon een stap terug vergeleken met Android. Dat is mijn mening he, niet dat we zodadelijk weer een rel hebben
Ja, gelukkig is boterbartje er niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles van Microsoft nemen, jwz toch?
Ooooh snapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vraag jij nou naar de curve van Tchock z'n moeder?
Asjeblieft hou je even in kerel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vraag jij nou naar de curve van Tchock z'n moeder?
Bold is meer entry-level of niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Zo'n zakelijke nieuwe high-range Blackberrry, al die modellen lijken op elkaar.
Ik 1 HC aan sheets doorgenomenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha echt slecht, heb in de tussentijd echt 5 blz gelezen ofzo
quote:
Al sla je me dood.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bold is meer entry-level of niet?
He, heb je ook internationaal recht dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmmja moet eigenlijk ook nog wat uit de Asser doornemen nog.
Huh nee why?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
He, heb je ook internationaal recht dan?
Jij bedoelt die gele bundel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
He, heb je ook internationaal recht dan?
Ja, das toch ook een asser ding?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bedoelt die gele bundel?
Nou omdat wij een bundel hebben met internationale verdragen enzo en die is ook van Asser en wordt bij ons de Asser bundel genoemd..quote:
Oh ik bedoelde de Asser-serie. Die handboeken op het gebied van civiel recht weetjewelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, das toch ook een asser ding?
[..]
Nou omdat wij een bundel hebben met internationale verdragen enzo en die is ook van Asser en wordt bij ons de Asser bundel genoemd..
Asser is een hele bekende en veelgebruikte serie over het Burgerlijk Recht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
[..]
Nou omdat wij een bundel hebben met internationale verdragen enzo en die is ook van Asser en wordt bij ons de Asser bundel genoemd..
Nee, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de Asser-serie. Die handboeken op het gebied van civiel recht weetjewel
Dat klopt, maar ze maken meer dan alleen dat. Overigens moest en zou ik zo'n bundel kopen voor Inleiding Internationaal Recht. Liever nog de bundel van 55 euro dan de bundel van 15 euro, aldus de OU. Ik heb de hele bundel niet opengehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
[..]
Hey Tchock, had jij nou dat Russische horloge nog gekocht?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Asser is een hele bekende en veelgebruikte serie over het Burgerlijk Recht.
Inderdaad! Tchock snapt het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:14 schreef Tchock het volgende:
Dit is een beetje, als iemand het over eendenkooi heeft, zeggen dat je ook wel eens bij Thais Restaurant "Eendenkooi" hebt gegeten.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:14 schreef Tchock het volgende:
Dit is een beetje, als iemand het over eendenkooi heeft, zeggen dat je ook wel eens bij Thais Restaurant "Eendenkooi" hebt gegeten.
Yes!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey Tchock, had jij nou dat Russische horloge nog gekocht?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar dat boek heb ik nog niet hoeven te gebruikenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]Wat doe je me aan? I hold you in such such high regard..
Ja, dat is wel logisch haha. Haha tragisch. Ik vind die gele asserbundel ook niet heel logisch, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze maken meer dan alleen dat. Overigens moest en zou ik zo'n bundel kopen voor Inleiding Internationaal Recht. Liever nog de bundel van 55 euro dan de bundel van 15 euro, aldus de OU. Ik heb de hele bundel niet opengehad
Jawel. Hier wel in de Master. En ze zijn zeker niet saai. Zijn mooie boeken, staat echt àlles in. Wel duur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:20 schreef Tchock het volgende:
Van wat ik hoor trouwens zijn de Asser's belachelijk duur en extreem saai. Ze worden ook niet op universiteiten voorgeschreven toch? Nou hebben we op de UvA Pitlo en SBR, dat is ook niet echt fijn, maar toch.
Trouwens, mijn juwelier legde me met hulp van jouw vertaling uit dat 'stones' niet mechanise tandwielen betekent, maar dat er echt stenen in zitten. Robijnen wel te verstaan.quote:
De tijd dat Assers verplicht waren voor eerstejaars is reeds lang vervlogen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:19 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Sorry maar dat boek heb ik nog niet hoeven te gebruiken
Totaal niet. Ik kon niets relevants vinden, althans niet voor wat betreft dat vak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat is wel logisch haha. Haha tragisch. Ik vind die gele asserbundel ook niet heel logisch, of ligt dat aan mij?
Dus erg nuttig is het niet? Enig idee trouwens wat je precies mee mag nemen op het tentamen EIP?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik kon niets relevants vinden, althans niet voor wat betreft dat vak.
Ah ok. Tja, mijn collega heeft wel verstand van computers, maar minder van horloges gok ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, mijn juwelier legde me met hulp van jouw vertaling uit dat 'stones' niet mechanise tandwielen betekent, maar dat er echt stenen in zitten. Robijnen wel te verstaan.
Nouja, ik ben er blij mee hoor. Anders was ik er nooit achter gekomen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah ok. Tja, mijn collega heeft wel verstand van computers, maar minder van horloges gok ik
Ik kan je niet helpen joh. Ik weet dat jullie hetzelfde boek hebben en dezelfde bundel, maar wij hadden nog een reader van 300 bladzijden en dat mochten we allemaal meenemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dus erg nuttig is het niet? Enig idee trouwens wat je precies mee mag nemen op het tentamen EIP?
Staat er in jullie reader niet gewoon opgegeven wat mee mag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dus erg nuttig is het niet? Enig idee trouwens wat je precies mee mag nemen op het tentamen EIP?
Paxcon weet dat wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar die hangt ik weet niet waar uit.quote:
Goed punt, zal eens kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Staat er in jullie reader niet gewoon opgegeven wat mee mag?
Hij is ook mijn Russische held. Mijn vrouw had een keer een Russische patient die geen woord Engels of Nederlands sprak, en toen heeft hij getolkt voor haar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er blij mee hoor. Anders was ik er nooit achter gekomen waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Yreal het volgende:
Ha, weer brieven waarin het om om volmachten vraagt, ze zullen wel weer nattigheid voelen
Wat voor casus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Yreal het volgende:
Ha, weer brieven waarin het om om volmachten vraagt, ze zullen wel weer nattigheid voelen
Dit wil ik ook graag weten jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
'Mijn cliënt was niet aan het skaten. Hij dacht dat hij een auto was. Zie bewijsstuk 1A, hij had een Mercedes-ster op z'n neus.'quote:
Hmm, oké. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fysieke afsluiting dus geen snelweg en dan kan de boete niet in stand blijven
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Mijn cliënt' was niet aan het skaten. Hij dacht dat hij een auto was. Zie bewijsstuk 1A, hij had een Mercedes-ster op z'n neus.'
Je moet alleen niet onderweg een hoertje oppikken, dat valt op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]'Meneer, u mag hier niet skaten. Zeker niet met iemand op uw rug.' -Wat? Ik carpool gewoon naar m'n werk?
Baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Mijn cliënt was niet aan het skaten. Hij dacht dat hij een auto was. Zie bewijsstuk 1A, hij had een Mercedes-ster op z'n neus.'
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet alleen niet onderweg een hoertje oppikken, dat valt op.
En wees voorzichtig met niet-handsfree bellen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet alleen niet onderweg een hoertje oppikken, dat valt op.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Jezus wat leuk zou dat zijn. Door de rosse buurt skaten, stoppen voor een hoertje en dan sissen: 'snel, stap in. Voor ze je zien.'
Bazenseriequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]Listen carefully I shall only say this once.
Ze madonna wiz ze big boobiesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]Listen carefully I shall only say this once.
Als je naar voorgaande toetsen kijkt, staat er dat je naast de wettensets, de Asser-bundel, Euro-nogwat en alle documenten op Nestor zoals arresten mee mag nemen. Allemaal zonder annotaties natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef omelette het volgende:
[..]
Dit wil ik ook graag weten ja
Van nestor word ik niet veel wijzer.
Dat zag ik inderdaad. Dat veroorzaakte de verwarring.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Als je naar voorgaande toetsen kijkt, staat er dat je naast de wettensets, de Asser-bundel, Euro-nogwat en alle documenten op Nestor zoals arresten mee mag nemen. Allemaal zonder annotaties natuurlijk.
Bij mij ook, want er is nergens wat over gezegd, behalve op het voorblad van een tentamen uit 2011/2012. Dus of je dat aan mag nemen voor 'waar' is ook maar de vraag.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:05 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad. Dat veroorzaakte de verwarring.
Dat boek was toch ook zo duurquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
Credietcrisis in mijn bestuursrechtboek, wat ongekend actueel.
Dat was Yreal's gebonden versie van 120. Mijne is 70 ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat boek was toch ook zo duur
Thanks man!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
Letstalk: https://www.facebook.com/groups/469469039776455/
Nee ik ook niet precies. Op mijn werkgroep Faceboek was ook al onwijs veel onduidelijkheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet waar ze het over hebben. Ik neem alleen wettenset en dat gele boek mee.
Welkom in 2038. Maharbal is nu eigenaar van FOK! en iedere post waarin je zijn naam noemt moet afgesloten worden met OH HEILIGE HEER. Dat je dat weet.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welkom in 2038. Maharbal is nu eigenaar van FOK! en iedere post waarin je zijn naam noemt moet afgesloten worden met OH HEILIGE HEER. Dat je dat weet.
OH HEILIGE HEER
Heb ik ook weleens inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:20 schreef Ties02 het volgende:
Hahaha zo voelt het soms wel als ik wakker word
dat de wereld een stukje verder is
wens is de vader van de gedachte enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
Waarom las ik aanvankelijk o geilige beer.
Dat weet je zelf het beste denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
waar het hart vol van is enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
onsportief hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
For the record Maharbal; ik ga jou NIET aanspreken met geilige beer.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welkom in 2038. Maharbal is nu eigenaar van FOK! en iedere post waarin je zijn naam noemt moet afgesloten worden met OH HEILIGE HEER. Dat je dat weet.
OH HEILIGE HEER
Dat weet ik niet, meneer, maar ik zal er zo snel mogelijk mensen op zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
Watvoor?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Maharbal het volgende:
Ik zag net een leuk paar C&J in de sale Actaeon.
Godzijdank was de winkel dicht.
Oh oke. Welke winkel was je dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kon het niet goed zien in de etalage!
Waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
Die van 11 uurquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
he speedy welke werkgroep grondslagen had jij gister gevolgd?
Ja klopt. Er was geen stoel meer vrijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was weer een gekkenhuis hoorde ik? wel een tof vak trouwens
Ik zat hem lekker te chillen in de JUR. heerlijk rustig op vrijdagochtend. Die werkgroep van 13 was trouwens vol met zure mensen die ook heel graag om 11 uur wildequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja klopt. Er was geen stoel meer vrij
Verhoudingsgewijs is dat ook zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:17 schreef Yreal het volgende:
Mijn moeder die beweert dat er meer materiaalkosten zitten in kleine blikjes bier, wat rechtvaardigt dat ze duurder zijn dan grote.
Relatief meer verpakkingskosten rechtvaardigt een absoluut hogere prijs tussen 33cl blikjes en halve liters?quote:
Nee. Zelfde merk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Relatief meer verpakkingskosten rechtvaardigt een absoluut hogere prijs tussen 33cl blikjes en halve liters?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, Amstel halve liters zijn hier 12 cent duurder dan kleine blikjes
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Relatief meer verpakkingskosten rechtvaardigt een absoluut hogere prijs tussen 33cl blikjes en halve liters?
Gister voor het eerst sinds tijden weer eens op vrijdag op de faculteit geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zat hem lekker te chillen in de JUR. heerlijk rustig op vrijdagochtend. Die werkgroep van 13 was trouwens vol met zure mensen die ook heel graag om 11 uur wilde
Moet eerlijk toegeven dat ik dat sinds november ook niet meer ben geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gister voor het eerst sinds tijden weer eens op vrijdag op de faculteit geweest.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik was altijd elke vrijdag vrij
Straks niet meer
waardeloos.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat er uberhaupt geen combinaties zijn met vrije dagen erin
Dan neem je toch gewoon elke vrijdag vrijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat er uberhaupt geen combinaties zijn met vrije dagen erin
ties02quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon elke vrijdag vrij
Iemand had een eekhoorn doodgereden in de straat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:08 schreef Maharbal het volgende:
Mijn Chili sin carne is uiteindelijk toch con geworden.
Er was ineens een pakje rundergehakt!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Iemand had een eekhoorn doodgereden in de straat?
Ineens? Hmmm...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er was ineens een pakje rundergehakt!
Bonus dit datquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon elke vrijdag vrij
belastingrechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Weet je al wel vak je wilt gaan doen?
Waarvoor? Ik ga denk ik voor Recht en ICT.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:28 schreef Paxcon het volgende:
Niet omdat ik hem wil, maar die is verplicht ofzo dus als je hem niet kiest moet je hem alsnog een keer doen (zoiets hoorde ik)
Leek mij misschien ook wel leuk, maar geen zin om mezelf meer moeite te bezorgen. Misschien weet Ties hoe dat zitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ga denk ik voor Recht en ICT.
Ja, want dat lijkt me ook wel een beetje afhangen van welke bachelor je uiteindelijk wilt doen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leek mij misschien ook wel leuk, maar geen zin om mezelf meer moeite te bezorgen. Misschien weet Ties hoe dat zit
Precies, anders moet je het vak later in je bachelor inpassen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:28 schreef Paxcon het volgende:
Niet omdat ik hem wil, maar die is verplicht ofzo dus als je hem niet kiest moet je hem alsnog een keer doen (zoiets hoorde ik)
Zoals ik dit jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Precies, anders moet je het vak later in je bachelor inpassen.
Wat doe jij eigenlijk? Gewoon rechtsgeleerdheid?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo bij andere bachelors dan rechtsgeleerdheid en fiscaal?
Je kan het ook in je derde jaar doen waar je een stuk of 15-20 keuzeruimte punten moet opvullen. Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor notarieel.quote:
Ook bij notarieelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo bij andere bachelors dan rechtsgeleerdheid en fiscaal?
Nee volgens mij mag dat niet zo, die keuzeruimte dien ik zo'n ander vak te kiezen (bijv. recht & religie of wat dan ook)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:35 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je kan het ook in je derde jaar doen waar je een stuk of 15-20 keuzeruimte punten moet opvullen. Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor notarieel.
Nee, officieel Internationaal en Europees maar wil denk ik nog wel switchen. Al vind ik EIP wel leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk? Gewoon rechtsgeleerdheid?
Ah joh, daar heb ik mijn vader voorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:38 schreef Maharbal het volgende:
Ook al ga je helemaal niets doen met fiscaal kan ik het vak aanraden, puur voor je elementaire belastingkennis (IB). Snap je straks ook hoe je loonstrookje werkt en (een beetje) hoe je aftrekposten werken.
Dat is wel handig jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:38 schreef Maharbal het volgende:
Ook al ga je helemaal niets doen met fiscaal kan ik het vak aanraden, puur voor je elementaire belastingkennis (IB). Snap je straks ook hoe je loonstrookje werkt en (een beetje) hoe je aftrekposten werken.
Waarom heb je ooit je veters leren strikken?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:39 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah joh, daar heb ik mijn vader voor
Heb ik niet geleerd, heb gewoon op alles klittenbandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom heb je ooit je veters leren strikken?
Baas.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb ik niet geleerd, heb gewoon op alles klittenband
Dat laatste is dan ook dodelijk saai.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Het enige wat ik enigszins interessant vond aan elementair belastingrecht waren de vrijstellingsconstructies voor internationaal opererende bedrijven.
Dat gekloot in de marge van Pietje die een speedboot wil kopen om te gebruiken op zijn bedrijfsuitjes en of het dan wel of niet aftrekbaar is vond ik maar saai.
Maar met alle respect voor fiscaal..met die redenering is praktisch elk vak wel aan te raden omdat elk vak bijdraagt aan je elementaire kennis van een bepaald gebied dan wel je algemene ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:38 schreef Maharbal het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fiscaal recht!!!!!!!! Dat kunnen ze beter domme irritante kutreken opleiding noemen.
Oja, want je moet elk jaar aangifte mededingingsrecht doen, toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar met alle respect voor fiscaal..met die redenering is praktisch elk vak wel aan te raden omdat elk vak bijdraagt aan je elementaire kennis van een bepaald gebied dan wel je algemene ontwikkeling.
Er staat ook algemene ontwikkeling Maharbalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oja, want je moet elk jaar aangifte mededingingsrecht doen, toch?
Het rekenwerk met fiscaal valt best mee qua niveau hoor het is alleen lastig om tot een berekening te komen door die wetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar fiscaal, ik ben niet zo goed met cijfers maar het lijk me wel interessant om eens echt een beetje verstand van belastingen te hebben.
Gewoon alles door 0 delen joh.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het rekenwerk met fiscaal valt best mee qua niveau hoor het is alleen lastig om tot een berekening te komen door die wet
En ik doelde specifiek op het feit dat elke Nederlander elk jaar weer te maken krijgt met een belastingaangifte. Een elementair vakje is dan erg handig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er staat ook algemene ontwikkeling Maharbal
Hij bedoelt vast dingen als die Double Irish Dutch Sandwich enzulks. En ja ik weet dat de terminologie dan niet zuiver is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook dodelijk saai.
Ik ben toch benieuwd wat je met vrijstellingsconstructies voor internationaal opererende bedrijven bedoelt.
Alleen die dingen krijg je niet bij Elementair. Hell, die dingen krijg je niet eens in je masterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dingen als die Double Irish Dutch Sandwich enzulks. En ja ik weet dat de terminologie dan niet zuiver is.
Daar zit wat in. Al zou ik het misschien ook wel gewoon uitbesteden straksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En ik doelde specifiek op het feit dat elke Nederlander elk jaar weer te maken krijgt met een belastingaangifte. Een elementair vakje is dan erg handig.
Thin capitalisation, winstdrainage, deelnemingsvrijstelling, liquidatieverliezen en dan in combinatie met Europese regelgeving.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook dodelijk saai.
Ik ben toch benieuwd wat je met vrijstellingsconstructies voor internationaal opererende bedrijven bedoelt.
Je hebt er straks inderdaad amper tijd voorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Al zou ik het misschien ook wel gewoon uitbesteden straks
Er zijn zelfs hoogleraren fiscaal recht die het uitbesteden. Geen schande dus.
Oh wacht ja maar iets anders kon ik niet bedenken wat ie mogelijk zou bedoelen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alleen die dingen krijg je niet bij Elementair. Hell, die dingen krijg je niet eens in je master
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:51 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Thin capitalisation, winstdrainage, deelnemingsvrijstelling, liquidatieverliezen en dan in combinatie met Europese regelgeving.
Voor jou ongetwijfeld kinderspel en het bleef ook vrij oppervlakkig maar ik vond het wel het meest interessante gedeelte van de cursus, als belastingnoviet.
Belastingrecht 2 was inderdaad voornamelijk VPB en winst.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Ties02 het volgende:
Belastingrecht 2 is toch bijna alleen maar Vpb?
Bereid je voor op een leven belastingaangiftes invullen en controleren van zeurige familieledenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar fiscaal, ik ben niet zo goed met cijfers maar het lijkt me wel interessant om eens echt een beetje verstand van belastingen te hebben.
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Belastingrecht 2 was inderdaad voornamelijk VPB en winst.
Persoonlijk probeer ik ook van alles een intro te pakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar met alle respect voor fiscaal..met die redenering is praktisch elk vak wel aan te raden omdat elk vak bijdraagt aan je elementaire kennis van een bepaald gebied dan wel je algemene ontwikkeling.
Alsof het ooit verder gaat dan optellen, procent sommetjes en veel aftrekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar fiscaal, ik ben niet zo goed met cijfers maar het lijkt me wel interessant om eens echt een beetje verstand van belastingen te hebben.
Belastingrecht 2 was niet heel erg lastig, maar ik had 'm niet goed voorbereid. Had er uit m'n hoofd een 7 op (dit is voor notarieel).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice
heb ik wel zin in. Hoorde dat het slagingspercentage voordat vak aan de RuG ook niet zo hoog was![]()
Hoe is dat bij jou gegaan?
Dacht het even nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bereid je voor op een leven belastingaangiftes invullen en controleren van zeurige familieleden
Ah, dat valt dan erg mee. Ik heb er altijd een heel eng beeld bij.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof het ooit verder gaat dan optellen, procent sommetjes en veel aftrekken
Nee nooit inderdaad. Ik maak ook alleen maar sommetjes tijdens colleges en tentamens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof het ooit verder gaat dan optellen, procent sommetjes en veel aftrekken
Wat voor nare cijfers verwacht je dan? Dat doen de accountants allemaalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dacht het even niet
[..]
Ah, dat valt dan erg mee. Ik heb er altijd een heel eng beeld bij.
Not sure if sarcastic..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee nooit inderdaad. Ik maak ook alleen maar sommetjes tijdens colleges en tentamens.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb al wel besloten dat Belastingrecht mijn eerste vak wordt na de propedeuse.
I think you're smart enough to determine whether I'm sarcastic or actually quite serious on this one.quote:
Ik ben moequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I think you're smart enough to determine whether I'm sarcastic or actually quite serious on this one.
Geen rechtshistorisch vak?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb al wel besloten dat Belastingrecht mijn eerste vak wordt na de propedeuse.
Wut, vakken kiezen na je P?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoezo? De enige 'echte' fiscale student hier is Actaeon.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
Opvallend dat er relatief heel veel fiscale zitten hier.
OU mag datquote:
En erik dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo? De enige 'echte' fiscale student hier is Actaeon.
Ach, die jongen staat nog ingeschreven. Technisch gezien is hij vrijwel klaar. Maar je hebt inderdaad gelijk, Erik en Actaeon dan. Maar dat is toch niet zo heel veel?quote:
Best wel tof is dat heur. Ik kan kiezen of ik met het verplichte programma verder ga, of iets uit de vrije ruimte kiezen, en dan weer kiezen tussen juridische vakken of vakken van de andere faculteiten. Dat houdt de motivatie wat makkelijker vast.quote:
Zitten hier toch ook een hele mep met bachelors fiscaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, die jongen staat nog ingeschreven. Technisch gezien is hij vrijwel klaar. Maar je hebt inderdaad gelijk, Erik en Actaeon dan. Maar dat is toch niet zo heel veel?
oh jij mag natuurlijk ook gewoon vakken volgen die je wilquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen vakken kiezen die we niet willen.
Nee, ik bedoelde gewoon vakken niet volgen. Dan krijg je nooit een diploma, maar oké.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh jij mag natuurlijk ook gewoon vakken volgen die je wil
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen vakken kiezen die we niet willen.
Is dat niet een beetje rommelig? Je moet toch uiteindelijk bepaalde vakken hebben gedaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Best wel tof is dat heur. Ik kan kiezen of ik met het verplichte programma verder ga, of iets uit de vrije ruimte kiezen, en dan weer kiezen tussen juridische vakken of vakken van de andere faculteiten. Dat houdt de motivatie wat makkelijker vast.
Oh gaaf wat houdt dat vak in als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er is wel een Rechtsgeschiedenis 2; ik sluit niets uit op dit moment.
Konden wij dat ook maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet een beetje rommelig? Je moet toch uiteindelijk bepaalde vakken hebben gedaan?
Sorry als ik nu hele domme vragen stel hoorWij moeten namelijk gewoon verplicht alles volgen en er valt niks te kiezen. Civiel effect zit er ook bij inbegrepen.
Wat is een concreet voordeel dat je er aan hebt?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet een beetje rommelig? Je moet toch uiteindelijk bepaalde vakken hebben gedaan?
Sorry als ik nu hele domme vragen stel hoorWij moeten namelijk gewoon verplicht alles volgen en er valt niks te kiezen. Civiel effect zit er ook bij inbegrepen.
Wat is een concreet voordeel dat je er aan hebt?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gewoon vakken niet volgen. Dan krijg je nooit een diploma, maar oké.
O?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zitten hier toch ook een hele mep met bachelors fiscaal.
Ohja, vrije keuzeruimte in je derde jaar toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Yreal het volgende:
Spotless heeft gewoon 5 vakken die hij zelf mag kiezen
Dat hebben wij ook hoor Tchock
Ja, maar je mag er nu natuurlijk ook aan beginnen, als je vrij keuze vakken in semester 2 worden gegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohja, vrije keuzeruimte in je derde jaar toch?
Oh, ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, maar je mag er nu natuurlijk ook aan beginnen, als je vrij keuze vakken in semester 2 worden gegeven.
Ik hou niet zo van motorenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van deze motor?
[ afbeelding ]
Maandag eens bellen wat ze voor mijne geven. En als dat nog een leuk bedrag is, inruilen
Niet mijn soort model, maar dat weet je wel denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag eens bellen wat ze voor mijne geven. En als dat nog een leuk bedrag is, inruilen
Dat koffertje mag er af, verder vind ik hem mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Koffertje is chill. Rijdend de wetboeken erin en op de faculteit het pakquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat koffertje mag er af, verder vind ik hem mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |