Belastingrecht 2 was inderdaad voornamelijk VPB en winst.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Ties02 het volgende:
Belastingrecht 2 is toch bijna alleen maar Vpb?
Bereid je voor op een leven belastingaangiftes invullen en controleren van zeurige familieledenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar fiscaal, ik ben niet zo goed met cijfers maar het lijkt me wel interessant om eens echt een beetje verstand van belastingen te hebben.
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Belastingrecht 2 was inderdaad voornamelijk VPB en winst.
Persoonlijk probeer ik ook van alles een intro te pakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar met alle respect voor fiscaal..met die redenering is praktisch elk vak wel aan te raden omdat elk vak bijdraagt aan je elementaire kennis van een bepaald gebied dan wel je algemene ontwikkeling.
Alsof het ooit verder gaat dan optellen, procent sommetjes en veel aftrekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar fiscaal, ik ben niet zo goed met cijfers maar het lijkt me wel interessant om eens echt een beetje verstand van belastingen te hebben.
Belastingrecht 2 was niet heel erg lastig, maar ik had 'm niet goed voorbereid. Had er uit m'n hoofd een 7 op (dit is voor notarieel).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice
heb ik wel zin in. Hoorde dat het slagingspercentage voordat vak aan de RuG ook niet zo hoog was![]()
Hoe is dat bij jou gegaan?
Dacht het even nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bereid je voor op een leven belastingaangiftes invullen en controleren van zeurige familieleden
Ah, dat valt dan erg mee. Ik heb er altijd een heel eng beeld bij.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof het ooit verder gaat dan optellen, procent sommetjes en veel aftrekken
Nee nooit inderdaad. Ik maak ook alleen maar sommetjes tijdens colleges en tentamens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof het ooit verder gaat dan optellen, procent sommetjes en veel aftrekken
Wat voor nare cijfers verwacht je dan? Dat doen de accountants allemaalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dacht het even niet
[..]
Ah, dat valt dan erg mee. Ik heb er altijd een heel eng beeld bij.
Not sure if sarcastic..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee nooit inderdaad. Ik maak ook alleen maar sommetjes tijdens colleges en tentamens.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb al wel besloten dat Belastingrecht mijn eerste vak wordt na de propedeuse.
I think you're smart enough to determine whether I'm sarcastic or actually quite serious on this one.quote:
Ik ben moequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I think you're smart enough to determine whether I'm sarcastic or actually quite serious on this one.
Geen rechtshistorisch vak?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb al wel besloten dat Belastingrecht mijn eerste vak wordt na de propedeuse.
Wut, vakken kiezen na je P?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoezo? De enige 'echte' fiscale student hier is Actaeon.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
Opvallend dat er relatief heel veel fiscale zitten hier.
OU mag datquote:
En erik dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo? De enige 'echte' fiscale student hier is Actaeon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |