Gewoon 'browsen' doe ik met m'n eigen telefoon.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah bellen is dan wel prima te doen met dat ding. Internetten is wel heel kut. Maar ja, beter dan niets he.
Ik lees m'n werkmail erop en daarvoor werkt dat ding prima. Heb er nog niet echt mee zitten prutsen, heb zelf wel een privé telefoon.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die had ik bijna genomen.Is het wat?
Doe het niet. Alles aan dat ding is onlogisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die had ik bijna genomen.Is het wat?
Sowieso, BBquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe het niet. Alles aan dat ding is onlogisch.
Heb ik ook niet gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
NET ALS HET RECHTquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaanheb een iPhone gewoon.
quote:
Haha, keurig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaanheb een iPhone gewoon.
De zinsconstructie was niet ideaal misschien nee als je dat bedoelt?quote:
Mijn moeder heeft er een, om te janken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoor ook weleens dit soort verhalen van mensen die een werk-BB hebben inderdaad
Heb ook een paar blackberries gehad, en het is echt 3x niets. Zakelijke kant van de telefoon is opzich prima, zoals mailfunctie. Het is fijn dat je een hardware toetsenbord hebt maar voor de rest..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoor ook weleens dit soort verhalen van mensen die een werk-BB hebben inderdaad
Nee, maar dat een iPhone de standaard is blijkbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De zinsconstructie was niet ideaal misschien nee als je dat bedoelt?
Ben ook aan het studeren tegelijkertijd.
Dat gaat vast goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De zinsconstructie was niet ideaal misschien nee als je dat bedoelt?
Ben ook aan het studeren tegelijkertijd.
Ik zit ook al sinds die leeftijd bij HI. Daardoor krijg ik een wooping 2.50 euro vaste klant korting samen met mijn 5 euro studentenkorting.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad ook bij Hi, maar dan echt al sinds m'n 15e ofzo. Heb dus geloof ik aardig 'korting' (iPhone 5 met 2GB internet en 75 min/sms voor 35 p/m ofzo...eerste 9 maanden uiteraard)
Is toch ook zo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat een iPhone de standaard is blijkbaar
Ik heb er een om sommige dingen te kunnen testen, met daarnaast een iPhone 4 voor zakelijk gebruik. Ze staan alletwee zelden aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een klantenbinding. Ik krijg die studentenkorting niet eens meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zit ook al sinds die leeftijd bij HI. Daardoor krijg ik een wooping 2.50 euro vaste klant korting samen met mijn 5 euro studentenkorting.
Voor een Iphone ben ik dan als nog 75 euro in de maand. Eerste negen maanden idd maar 35.
Ooh zo. Ja nouja praktisch iedereen in mijn sociale omgeving heeft een iPhone of iets vergelijkbaars dus blijkbaar is het redelijk standaard geworden dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat een iPhone de standaard is blijkbaar
Ben je mal. Mijn bieren dronk ik louter bij de lokale Leger des heils vereniging. Kan je tussen het bier drinken ook nog een beetje over de bijbel lullen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:43 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het. Sowieso zat jij ook bij het corps.
Ja, kan echt een boel geld schelen. Mits je weet waar je op zoek naar moet gaan.quote:Ah oke, dat wist ik niet joh. Zal daar ook eens rondkijken dan.
Ik vind die S3 echt een van de lelijkste telefoons van het moment, maar het is wel een van de beste (zo niet de beste) android-telefoon op de markt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een klantenbinding. Ik krijg die studentenkorting niet eens meer
Kijken wat die Samsung S3 doet.
En vooral dat laatste vind ik fijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind die S3 echt een van de lelijkste telefoons van het moment, maar het is wel een van de beste (zo niet de beste) android-telefoon op de markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |