Waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
Waarom las ik aanvankelijk o geilige beer.
Die van 11 uurquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
he speedy welke werkgroep grondslagen had jij gister gevolgd?
Ja klopt. Er was geen stoel meer vrijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was weer een gekkenhuis hoorde ik? wel een tof vak trouwens
Ik zat hem lekker te chillen in de JUR. heerlijk rustig op vrijdagochtend. Die werkgroep van 13 was trouwens vol met zure mensen die ook heel graag om 11 uur wildequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja klopt. Er was geen stoel meer vrij
Verhoudingsgewijs is dat ook zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:17 schreef Yreal het volgende:
Mijn moeder die beweert dat er meer materiaalkosten zitten in kleine blikjes bier, wat rechtvaardigt dat ze duurder zijn dan grote.
Relatief meer verpakkingskosten rechtvaardigt een absoluut hogere prijs tussen 33cl blikjes en halve liters?quote:
Nee. Zelfde merk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Relatief meer verpakkingskosten rechtvaardigt een absoluut hogere prijs tussen 33cl blikjes en halve liters?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, Amstel halve liters zijn hier 12 cent duurder dan kleine blikjes
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Relatief meer verpakkingskosten rechtvaardigt een absoluut hogere prijs tussen 33cl blikjes en halve liters?
Gister voor het eerst sinds tijden weer eens op vrijdag op de faculteit geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zat hem lekker te chillen in de JUR. heerlijk rustig op vrijdagochtend. Die werkgroep van 13 was trouwens vol met zure mensen die ook heel graag om 11 uur wilde
Moet eerlijk toegeven dat ik dat sinds november ook niet meer ben geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gister voor het eerst sinds tijden weer eens op vrijdag op de faculteit geweest.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik was altijd elke vrijdag vrij
Straks niet meer
waardeloos.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat er uberhaupt geen combinaties zijn met vrije dagen erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |