iPhone vind je ook niet fijn dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er een om sommige dingen te kunnen testen, met daarnaast een iPhone 4 voor zakelijk gebruik. Ze staan alletwee zelden aan.
Ik heb nog zo'n S1!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Van de zomer gaat de S2 er uit; dan kijken voor de Note.
Je moet gewoon alles van Microsoft nemen, jwz toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En vooral dat laatste vind ik fijn.
Mmmmh. Ik mis de extra knoppen van mijn S2, en IOS is gewoon een stap terug vergeleken met Android. Dat is mijn mening he, niet dat we zodadelijk weer een rel hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
iPhone vind je ook niet fijn dus?
Ook een Curve?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een, om te janken.
Volgens mij wel ja. Zo'n zakelijke nieuwe high-range Blackberrry, al die modellen lijken op elkaar.quote:
Don't worry. Dat mag je van mij gewoon vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mmmmh. Ik mis de extra knoppen van mijn S2, en IOS is gewoon een stap terug vergeleken met Android. Dat is mijn mening he, niet dat we zodadelijk weer een rel hebben
Ja, gelukkig is boterbartje er niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles van Microsoft nemen, jwz toch?
Ooooh snapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vraag jij nou naar de curve van Tchock z'n moeder?
Asjeblieft hou je even in kerel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vraag jij nou naar de curve van Tchock z'n moeder?
Bold is meer entry-level of niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Zo'n zakelijke nieuwe high-range Blackberrry, al die modellen lijken op elkaar.
Ik 1 HC aan sheets doorgenomenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha echt slecht, heb in de tussentijd echt 5 blz gelezen ofzo
quote:
Al sla je me dood.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bold is meer entry-level of niet?
He, heb je ook internationaal recht dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmmja moet eigenlijk ook nog wat uit de Asser doornemen nog.
Huh nee why?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
He, heb je ook internationaal recht dan?
Jij bedoelt die gele bundel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
He, heb je ook internationaal recht dan?
Ja, das toch ook een asser ding?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bedoelt die gele bundel?
Nou omdat wij een bundel hebben met internationale verdragen enzo en die is ook van Asser en wordt bij ons de Asser bundel genoemd..quote:
Oh ik bedoelde de Asser-serie. Die handboeken op het gebied van civiel recht weetjewelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, das toch ook een asser ding?
[..]
Nou omdat wij een bundel hebben met internationale verdragen enzo en die is ook van Asser en wordt bij ons de Asser bundel genoemd..
Asser is een hele bekende en veelgebruikte serie over het Burgerlijk Recht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, das toch ook een asser ding?
[..]
Nou omdat wij een bundel hebben met internationale verdragen enzo en die is ook van Asser en wordt bij ons de Asser bundel genoemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |