Nee, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de Asser-serie. Die handboeken op het gebied van civiel recht weetjewel
Dat klopt, maar ze maken meer dan alleen dat. Overigens moest en zou ik zo'n bundel kopen voor Inleiding Internationaal Recht. Liever nog de bundel van 55 euro dan de bundel van 15 euro, aldus de OU. Ik heb de hele bundel niet opengehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, das toch ook een asser ding?
[..]
Nou omdat wij een bundel hebben met internationale verdragen enzo en die is ook van Asser en wordt bij ons de Asser bundel genoemd..
Hey Tchock, had jij nou dat Russische horloge nog gekocht?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Asser is een hele bekende en veelgebruikte serie over het Burgerlijk Recht.
Inderdaad! Tchock snapt het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:14 schreef Tchock het volgende:
Dit is een beetje, als iemand het over eendenkooi heeft, zeggen dat je ook wel eens bij Thais Restaurant "Eendenkooi" hebt gegeten.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:14 schreef Tchock het volgende:
Dit is een beetje, als iemand het over eendenkooi heeft, zeggen dat je ook wel eens bij Thais Restaurant "Eendenkooi" hebt gegeten.
Yes!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey Tchock, had jij nou dat Russische horloge nog gekocht?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar dat boek heb ik nog niet hoeven te gebruikenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]Wat doe je me aan? I hold you in such such high regard..
Ja, dat is wel logisch haha. Haha tragisch. Ik vind die gele asserbundel ook niet heel logisch, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze maken meer dan alleen dat. Overigens moest en zou ik zo'n bundel kopen voor Inleiding Internationaal Recht. Liever nog de bundel van 55 euro dan de bundel van 15 euro, aldus de OU. Ik heb de hele bundel niet opengehad
Jawel. Hier wel in de Master. En ze zijn zeker niet saai. Zijn mooie boeken, staat echt àlles in. Wel duur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:20 schreef Tchock het volgende:
Van wat ik hoor trouwens zijn de Asser's belachelijk duur en extreem saai. Ze worden ook niet op universiteiten voorgeschreven toch? Nou hebben we op de UvA Pitlo en SBR, dat is ook niet echt fijn, maar toch.
Trouwens, mijn juwelier legde me met hulp van jouw vertaling uit dat 'stones' niet mechanise tandwielen betekent, maar dat er echt stenen in zitten. Robijnen wel te verstaan.quote:
De tijd dat Assers verplicht waren voor eerstejaars is reeds lang vervlogen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:19 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Sorry maar dat boek heb ik nog niet hoeven te gebruiken
Totaal niet. Ik kon niets relevants vinden, althans niet voor wat betreft dat vak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat is wel logisch haha. Haha tragisch. Ik vind die gele asserbundel ook niet heel logisch, of ligt dat aan mij?
Dus erg nuttig is het niet? Enig idee trouwens wat je precies mee mag nemen op het tentamen EIP?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik kon niets relevants vinden, althans niet voor wat betreft dat vak.
Ah ok. Tja, mijn collega heeft wel verstand van computers, maar minder van horloges gok ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, mijn juwelier legde me met hulp van jouw vertaling uit dat 'stones' niet mechanise tandwielen betekent, maar dat er echt stenen in zitten. Robijnen wel te verstaan.
Nouja, ik ben er blij mee hoor. Anders was ik er nooit achter gekomen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah ok. Tja, mijn collega heeft wel verstand van computers, maar minder van horloges gok ik
Ik kan je niet helpen joh. Ik weet dat jullie hetzelfde boek hebben en dezelfde bundel, maar wij hadden nog een reader van 300 bladzijden en dat mochten we allemaal meenemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dus erg nuttig is het niet? Enig idee trouwens wat je precies mee mag nemen op het tentamen EIP?
Staat er in jullie reader niet gewoon opgegeven wat mee mag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dus erg nuttig is het niet? Enig idee trouwens wat je precies mee mag nemen op het tentamen EIP?
Paxcon weet dat wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar die hangt ik weet niet waar uit.quote:
Goed punt, zal eens kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Staat er in jullie reader niet gewoon opgegeven wat mee mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |