Hehe, goed bezig weer. Net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens, de mensen die woensdag meelazen: de vraag over de prejudiciele beslissing, waar eigenlijk 'vraag' had moeten staan, is geschrapt, met nog 3 anderen
Handig!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het algemeen al, ja, maar met mijn vriendin echt alsof ze elkaar al jaren kennen![]()
Eerste kerstdag samen bij mij en tweede kerstdag samen bij haarquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Handig!![]()
Je hebt alleen kerstdiner bij je vriendin dan of ook nog met je eigen ouders zeg maar?
Leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste kerstdag samen bij mij en tweede kerstdag samen bij haar
Hier wel, zij doen daar niet aan. Jij?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk.Inclusief cadeaus en alles?
Ja wel. We doen nooit met Sinterklaas maar altijd met kerst cadeaus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier wel, zij doen daar niet aan. Jij?
Ik heb nu 48 goed en ik had 4 bonusvragen verdiend, waarmee ik op 52 (van de 56 te halen punten) uitkom, en volgens het staatjequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Hehe, goed bezig weer. Net als vorig jaar.Op hoeveel fout kom je nu uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat net een 9
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 16:38:56 ]
Oh, we doen niet echt voor elkaar cadeau's. Alleen van mijn ouders.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja wel. We doen nooit met Sinterklaas maar altijd met kerst cadeaus.
Heb je al leuke dingen gekocht?
Ah op die manier. Verwacht je iets vets in dat geval?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, we doen niet echt voor elkaar cadeau's. Alleen van mijn ouders.
Voor RG2 staan er wel antwoorden van dit jaar op studeersnel. ( http://www.studeersnel.nl(...)df/11/270/7222/36151 )quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:25 schreef Valid het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is straf niet zo heel moeilijk. Ik wil echter wel behoorlijke cijfers dus ik ga komende tijd bezig om het boek te lezen. In de laatste week voor het tentamen kijk ik alle colleges terug + maak ik (een deel) van de werkcollege vragen (waarvan de standaarduitwerkingen gelukkig beschikbaar zijn).
Voor Rechtsgeschiedenis wil ik het hetzelfde aanpakken. Daar zijn echter geen standaardantwoorden van en ook de antwoorden op studeersnel komen niet overeen met dit jaar. Heb jij toevallig antwoorden die werkcolleges?
Goed punt eigenlijk welquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:03 schreef eriksd het volgende:
Ik laat het even rusten in afwachting van wanneer ik ga fulltime ga werken. Zit er nou ook niet heel dringend om verlegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]Niet te groot, niet te klein. Prima dus. Misschien zwart bandje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed punt eigenlijk wel
Ik heb ook eindelijk een nieuw horloge gekocht ondanks dat ik er eigenlijk al maanden mee bezig was.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Expres een bruine bij uitgezocht, leek me mooierquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet te groot, niet te klein. Prima dus. Misschien zwart bandje?
Loop je nu ook rond met dit muziekje in je hoofd:quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Expres een bruine bij uitgezocht, leek me mooierJuwelier was het er mee eens.
Eerst niet, maar ik denk dat ik het nu de rest van de week niet uit m'n hoofd krijgquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Loop je nu ook rond met dit muziekje in je hoofd:
Ik dm het je wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet te groot, niet te klein. Prima dus. Misschien zwart bandje?
[..]
Welke?
Dat nummerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Loop je nu ook rond met dit muziekje in je hoofd:
Inderdaad, niet te veel van aannemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Voor RG2 staan er wel antwoorden van dit jaar op studeersnel. ( http://www.studeersnel.nl(...)df/11/270/7222/36151 )
Kwaliteit is wel om te janken en ook niet alle werkcolleges zijn bijgevoegd maar het is beter dan niks.
Nee, dit is zo nooit behandeld in de werkgroepen noch tijdens de hoorcolleges. Vreemd.. Misschien maar even een klachtje indienen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit een erg lastige vraag is. Ik ben benieuwd wie dit wel gezien had. Of is dit nadrukkelijk behandeld in de werkgroepen?
Ohja, die zijn vet. Waar kon je die ook alweer halen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:34 schreef Tchock het volgende:
Zilveren manchetknopen van de Herengracht, ik vind ze vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag ze op de site van de ontwerpers, volgens de tekst zijn ze niet normaal te koop en moet je voor een bestelling mailen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, die zijn vet. Waar kon je die ook alweer halen?
Ziet er leuk uit. Even over denken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag ze op de site van de ontwerpers, volgens de tekst zijn ze niet normaal te koop en moet je voor een bestelling mailen.
Prijs valt ook wel mee, eigenlijk. Ja, 150 euro is natuurlijk wel een exorbitant hoog bedrag voor manchetknopen, maar voor een zilveren sieraad in zo'n beperkte oplage valt het me nog reuze meequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Even over denken.
Heel nice !quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:34 schreef Tchock het volgende:
Zilveren manchetknopen van de Herengracht, ik vind ze vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matig. De dag was te druk. Heb drie wijn op tijdens het eten en ik heb nu een aardige gons in m'n kop.quote:
Dat heb je weleens als je al vermoeid was toen je begon te drinkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Matig. De dag was te druk. Heb drie wijn op tijdens het eten en ik heb nu een aardige gons in m'n kop.
Gewoon iets wits; niets bijzonders. Hoe is het met jou ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat heb je weleens als je al vermoeid was toen je begon te drinken
Wel goede wijn?
Ja goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon iets wits; niets bijzonders. Hoe is het met jou ?
Ja dat gaat ook altijd doorquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja goedbeetje druk met voorbereidingen voor kerst enzo. En moest nog wat administratie wegwerken
Lekker genieten van een paar vrije dagjes dus!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook altijd doorVolgens mij ben ik klaar voor de kerst.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lekker genieten van een paar vrije dagjes dus!
Ik denk dat ik vanavond rustig aan doe en gewoon wat op de bank ga hangen straks. Whisky erbij. C'est ca.
Ja goed!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey Boterbartje. Hoe is je tentamen gegaan ?
Danku.quote:
Nope nog niet geweest en geen plannen in die richting.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
Al mensen bij SR geweest?
Super feest! Ik ben in de nachtcompilaties van afgelopen 2 nachten te zien met kersttrui en baardmuts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |