Jemig man.. Ik bedoel pakken zijn dope maar die was er echt veeeel te vroeg bij.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nee, altijd in pak (natuurlijk iedere dag een andere) en met een nep-kakaccent praten enzo. Terwijl de rest dan in Nirvana-vesten loopt, bij wijze van.
Ik heb een hele smalle zwarte das die ik zelf heel mooi vind, kan vrijwel altijd wel voor zo'n gelegenheidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, terecht. Als je op de middelbare school 'in pak' komt heb je praktisch social suicide gepleegd.
Praktisch al mijn dassen zijn ook van studentikoze origine. Erg vervelend als je naar een bruiloft toe moet en er achter komt dat je geen passende das hebt ondanks dat je kledingkast vol hangt.Zo voelen vrouwen zich waarschijnlijk ook als ze schoenen nodig hebben voor de gelegenheid.
Haha echt hoor. Waar heb jij bijgezeten dan? Veel van mijn dassen staan teksten op, beetje lastig is dat. Gelukkig zijn dassen niet al te duur..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, terecht. Als je op de middelbare school 'in pak' komt heb je praktisch social suicide gepleegd.
Praktisch al mijn dassen zijn ook van studentikoze origine. Erg vervelend als je naar een bruiloft toe moet en er achter komt dat je geen passende das hebt ondanks dat je kledingkast vol hangt.Zo voelen vrouwen zich waarschijnlijk ook als ze schoenen nodig hebben voor de gelegenheid.
Valt het zo zwaar?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al heel lang wat minder door het geshow van whisky, horloge's en pakken.
Joh, en als het ging over auto's, motoren of postzegels was het wel 'goed'? Mensen hebben hobby's, voorkeuren en interesses. Om dat als geshow af te schilderen omdat het niet in je straatje past is raar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al heel lang wat minder door het geshow van whisky, horloge's en pakken.
Sorry, maar ik houd echt niet van die smalle dassen, vind dat altijd een beetje passen bij die HM pakken..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een hele smalle zwarte das die ik zelf heel mooi vind, kan vrijwel altijd wel voor zo'n gelegenheid
(natuurlijk heb ik verder niet de outfit er omheen, maar dat was mijn punt ook niet)
Zit je in de UB of wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef omelette het volgende:
Heb mezelf zojuist getrakteerd op subway
En nu weer door
Ah kom op, het gaat alleen maar over hoeveel iets kost, en hoe verfijnd iedereen wel niet is qua smaak en etiquette.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh, en als het ging over auto's, motoren of postzegels was het wel 'goed'? Mensen hebben hobby's, voorkeuren en interesses. Om dat als geshow af te schilderen omdat het niet in je straatje past is raar.
Ik ben zelf ook geen whiskydrinker.
Ondanks je subscript gaan wij het ook niet eens worden Mahar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zie m'n subscript eronder. Voor veel mensen is het gewoon een moetje, dus een juk.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, maar dat komt misschien ook wel omdat ik het zelf gewoon leuke onderwerpen vind.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ah kom op, het gaat alleen maar over hoeveel iets kost, en hoe verfijnd iedereen wel niet is qua smaak en etiquette.
Correcte Timberlands schoeisel heb je natuurlijk lekker voor op borrel. Anders word je van je voeten af geblazen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:14 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Lekker corps matje of course en nike airmaxs of Timberlands..
P´cieesssquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Correcte Timberlands schoeisel heb je natuurlijk lekker voor op borrel. Anders word je van je voeten af geblazen.
Gewoon Rob Peetoompje, studio remix en degelijke festival all stars. Kom je zowel de UB als de coffee company mee binnen.
Ik heb nergens prijzen gezien. Maargoed, ik snap het tweede gedeelte van je post wel een beetje. Maar een discussie is toch nooit weg?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ah kom op, het gaat alleen maar over hoeveel iets kost, en hoe verfijnd iedereen wel niet is qua smaak en etiquette.
Wat een onzin man. Omdat het toevallig over producten gaat die duurder zijn dan normaal (wat trouwens in mijn geval niet eens waar isquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Het komt in elk geval wel pretentieus over.
Ja, eh, zo min mogelijk natuurlijk.quote:
Sterker nog, ik hou ook van horlogesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Omdat het toevallig over producten gaat die duurder zijn dan normaal (wat trouwens in mijn geval niet eens waar is![]()
) wil niet zeggen dat het 'showen' is. Jij hebt ook hobby's die ook geld kosten, ongetwijfeld.
Ik zou een net setje Van Liers kopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eh, zo min mogelijk natuurlijk.. Ik hoopte eigenlijk dat het voor een euro of 80-100 wel moet kunnen
Ik ook, zit je altijd wel goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou een net setje Van Liers kopen.
Oh, dat heb ik nooit geweten. Wat is nou precies het verschil?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou een net setje Van Liers kopen.
Dan mag jij kiezen of het Oxford of Derby wordt.
Is het niet nog Sale ofzo? Misschien kan je daar wat halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eh, zo min mogelijk natuurlijk.. Ik hoopte eigenlijk dat het voor een euro of 80-100 wel moet kunnen
![]()
Laat ik het zo zeggen: hoe minder hoe beter, maar met het oog op dat ik verder geen echt nette schoenen heb is het wel een fijne investering.
GEEN CONTRASTERENDE ZOLENquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Tchock het volgende:
Trouwens: ik moet nieuwe werkschoenen hebben. Iemand aanraders? Ik had eerst Van Liers, iets als dit:
[ afbeelding ]
Het moet netjes, het moet zwart, bij voorkeur wel mooi zodat ik het ook gewoon bij nette gelegenheden aan kan
Dat plaatje dat jij post is een Derby. Zie je die 'flappen' bij de veters? Die zitten 'over' de schoen. Bij een oxford zitten ze 'onder', vastgenaaid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit geweten. Wat is nou precies het verschil?
Sale is net geweest toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is het niet nog Sale ofzo? Misschien kan je daar wat halen.
Ah, snap 'm. Dan heb ik nu Derby's.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat plaatje dat jij post is een Derby. Zie je die 'flappen' bij de veters? Die zitten 'over' de schoen. Bij een oxford zitten ze 'onder', vastgenaaid.
Waarom?quote:Kijk ook even bij de Bijenkorf, daar is het sale. En let niet op Erik, die heeft iets tegen contrasterend zolen.
Omdat Erik autistisch is en bepaalde trekjes heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, snap 'm. Dan heb ik nu Derby's.
[..]
Waarom?
Ja ik weet het nooit helemaal preciesquote:
Dat heet 'smaak'. Daar hebben sommige mensen last van.quote:
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik weet het nooit helemaal preciesmaar als ze nog wat hebben liggen wat toevallig je maat is kan je misschien voor weinig geld iets moois op de kop tikken.
Precies, dus vind je contrasterend zolen mooi en ben je geen Engelse bankier in the City? Dan haal je ze.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heet 'smaak'. Daar hebben sommige mensen last van.
Dat is vaak de beste en leukste oplossing.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook nietgewoon even de stad ingaan en dan merk je het vanzelf.
Klopt, al is online ook wel ideaal soms moet ik zeggen. Hoef je lekker niet de deur uit enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is vaak de beste en leukste oplossing.
Welke maat heb je? De Bijenkorf had wel een aantal (zwarte) Van Liers in de sale, maar allemaal iets kleinere maten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:29 schreef Tchock het volgende:
Ik vind contrasterende zolen eigenlijk wel leuk. Maar dit paar moet helemaal zwart zijn van m'n baas.
Waar zit je dan? Ik ben maar thuis gebleven, ga vanavond wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja. Heb zowaar een plek bemachtigd. Een kutplek, dat wel.
Ja op een luie dag. Maar eigenlijk moet je iets toch wel een keer passen vind ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Klopt, al is online ook wel ideaal soms moet ik zeggen. Hoef je lekker niet de deur uit enzo
Ja, maar voor veel kleding weet ik mijn maat wel, dus dat kan dan ook gewoon online.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja op een luie dag. Maar eigenlijk moet je iets toch wel een keer passen vind ik.
En een stuk goedkoper. Schoenen gaan voor schreeuwend veel geld over de toonbank bij de meeste winkels.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Klopt, al is online ook wel ideaal soms moet ik zeggen. Hoef je lekker niet de deur uit enzo
Eh, weet ik niet precies. Mijn oude van Liers zijn maat 6, maar die zijn te klein dus, volgens mij ongeveer maat 41. Redelijk klein dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welke maat heb je? De Bijenkorf had wel een aantal (zwarte) Van Liers in de sale, maar allemaal iets kleinere maten.
Die vent heeft je aangelijnd en je een mand gegeven?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:29 schreef Tchock het volgende:
Ik vind contrasterende zolen eigenlijk wel leuk. Maar dit paar moet helemaal zwart zijn van m'n baas.
Dan zou ik even bij de Bijenkorf langsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, weet ik niet precies. Mijn oude van Liers zijn maat 6, maar die zijn te klein dus, volgens mij ongeveer maat 41. Redelijk klein dus.
Klopt. Zeker omdat je daar soms nog meer korting krijgt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:31 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar voor veel kleding weet ik mijn maat wel, dus dat kan dan ook gewoon online.
Sale is toch ook prima? Ik heb zelf niets tegen marktplaats maar ik heb daar zelf niet zoveel mee, eerlijk gezegd. En wat bedoel je dan precies met zijn verhalen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
En een stuk goedkoper. Schoenen gaan voor schreeuwend veel geld over de toonbank bij de meeste winkels.
Een goede vriend van mij werkt bij een bekende Amsterdamse schoenenwinkel (in het dure segment). Door zijn verhalen voel ik mij niet meer bezwaard om op marktplaats rond te snuffelen.
Moet ik wel zeggen dat ik weinig met schoenen heb, mijn arbeidpatta's heb ik gewoon bij een willekeurige winkel gehaald. Praktisch al mijn schoenen komen ergens bij een sale vandaan.
Wut?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die vent heeft je aangelijnd en je een mand gegeven?
Klopt! En korting is heel fijn!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt. Zeker omdat je daar soms nog meer korting krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |