Precies. Want je komt natuurlijk nooit in werkkleren(pak) op sociale gelegenheden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, smokings (cocktailpartys) zijn wel redelijk onderhevig aan de tijd. Het was vorige eeuw een tijdje de mode om een soort van tussenvorm te hebben tussen een rok en gewoon je werkpak. Tegenwoordig is dat onderscheid een stuk minder belangrijk geworden omdat zowel een rok als werkkleding (business suit) een stuk specifieker is geworden.
Tegenwoordig is het met name populair binnen de Hilversumse kringen. Zit een boel geld, maar is nou niet bepaald een omgeving waar verfijndheid de boventoon voert. Het is redelijk proleterig.
Een das op de middelbare school, dan ga je te furrrrrrr.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik soms wel, zonder das. Toen ik nog op de middelbare zat droeg bijna niemand een das en gingen mensen echtdoen als je dat wel deed, dus vandaer. Maar nu heb ik ook een stuk of 10 dassen in mijn kast hangen. De meeste wel in verband met de vereniging maar goed..
Het gebeurt, omdat je soms door moet werken. De wereld is niet zo zwart-wit als jij stelt. Niet alles gaat volgens de regels van een boekje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Precies. Want je komt natuurlijk nooit in werkkleren(pak) op sociale gelegenheden.
Precies.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een das op de middelbare school, dan ga je te furrrrrrr.
Het is toch gewoon een kledingstuk/accessoire. Mensen dragen ook 12+ uur per dag een horloge vaak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Makkelijker praten voor iemand die niet minimaal 5 dagen per week zo'n ding om moet, minimaal 10 uur per dag
Zelf draag ik vrijwel altijd een das met een pak, dat wel.
Sarcasme.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, enorm.Mind you dat ik toen dit gebeurde nog halflang warrig haar had en afgetrapte all-stars droeg.
Die hadden wij ook op school, Frank was dat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik soms wel, zonder das. Toen ik nog op de middelbare zat droeg bijna niemand een das en gingen mensen echtdoen als je dat wel deed, dus vandaer. Maar nu heb ik ook een stuk of 10 dassen in mijn kast hangen. De meeste wel in verband met de vereniging maar goed..
En op wat voor een patta's en met wat voor een haardracht denk je dat leden zich door de stad heen bewegen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, enorm.Mind you dat ik toen dit gebeurde nog halflang warrig haar had en afgetrapte all-stars droeg.
Maar een horloge zit niet ietwat strak om je nek.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een kledingstuk/accessoire. Mensen dragen ook 12+ uur per dag een horloge vaak.
Haar achterover, grote schoenen aan. Liefst Timberlands.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
En op wat voor een patta's en met wat voor een haardracht denk je dat leden zich door de stad heen bewegen?
Lekker corps matje of course en nike airmaxs of Timberlands..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
En op wat voor een patta's en met wat voor een haardracht denk je dat leden zich door de stad heen bewegen?
Oh dat was niet zo bedoeld maar meer dat dat indertijd de reden was om iets als een smoking te hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het gebeurt, omdat je soms door moet werken. De wereld is niet zo zwart-wit als jij stelt. Niet alles gaat volgens de regels van een boekje.
Dit dus, meestal doe ik hem zodra het sociaal gezien ook maar een beetje kan altijd wat losser.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar een horloge zit niet ietwat strak om je nek.
Ik had ook zo'n figuur dat vanaf de derde klas altijd in driedelig pak liepquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Niet eens. Maar what's the point we gaan het toch niet eens worden samen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar een horloge zit niet ietwat strak om je nek.
Je went er aan. Ik voel 'm niet meer. Ik snap echter wel waarom mensen er iets tegen zouden kunnen hebben. Het is gewoon een (modern) juk.
Wauw, seriously? Dat gaat echt veel te ver man. Toen kon je nog lekker aankomen met je vesten en je slobberbroekquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n figuur dat vanaf de derde klas altijd in driedelig pak liepKneus was dat.
Heb je het er moeilijk mee, jongen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sowieso interessant doen met je kleren.
Echt hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Maharbal het volgende:
Anyway, door deze discussie heb ik zin om te gaan shoppen.
Zie m'n subscript eronder. Voor veel mensen is het gewoon een moetje, dus een juk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet eens. Maar what's the point we gaan het toch niet eens worden samen.
Was er niet gewoon iets met die jongen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n figuur dat vanaf de derde klas altijd in driedelig pak liepKneus was dat.
Ja, precies. Maar nee, altijd in pak (natuurlijk iedere dag een andere) en met een nep-kakaccent praten enzo. Terwijl de rest dan in Nirvana-vesten loopt, bij wijze van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, seriously? Dat gaat echt veel te ver man. Toen kon je nog lekker aankomen met je vesten en je slobberbroek
Ja, terecht. Als je op de middelbare school 'in pak' komt heb je praktisch social suicide gepleegd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al heel lang wat minder door het geshow van whisky, horloge's en pakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb je het er moeilijk mee, jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |