Hij is ook mijn Russische held. Mijn vrouw had een keer een Russische patient die geen woord Engels of Nederlands sprak, en toen heeft hij getolkt voor haar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er blij mee hoor. Anders was ik er nooit achter gekomen waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Yreal het volgende:
Ha, weer brieven waarin het om om volmachten vraagt, ze zullen wel weer nattigheid voelen
Wat voor casus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Yreal het volgende:
Ha, weer brieven waarin het om om volmachten vraagt, ze zullen wel weer nattigheid voelen
Dit wil ik ook graag weten jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dus erg nuttig is het niet? Enig idee trouwens wat je precies mee mag nemen op het tentamen EIP?
'Mijn cliënt was niet aan het skaten. Hij dacht dat hij een auto was. Zie bewijsstuk 1A, hij had een Mercedes-ster op z'n neus.'quote:
Hmm, oké. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fysieke afsluiting dus geen snelweg en dan kan de boete niet in stand blijven
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Mijn cliënt' was niet aan het skaten. Hij dacht dat hij een auto was. Zie bewijsstuk 1A, hij had een Mercedes-ster op z'n neus.'
Je moet alleen niet onderweg een hoertje oppikken, dat valt op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]'Meneer, u mag hier niet skaten. Zeker niet met iemand op uw rug.' -Wat? Ik carpool gewoon naar m'n werk?
Baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Mijn cliënt was niet aan het skaten. Hij dacht dat hij een auto was. Zie bewijsstuk 1A, hij had een Mercedes-ster op z'n neus.'
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet alleen niet onderweg een hoertje oppikken, dat valt op.
En wees voorzichtig met niet-handsfree bellen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet alleen niet onderweg een hoertje oppikken, dat valt op.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Jezus wat leuk zou dat zijn. Door de rosse buurt skaten, stoppen voor een hoertje en dan sissen: 'snel, stap in. Voor ze je zien.'
Bazenseriequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]Listen carefully I shall only say this once.
Ze madonna wiz ze big boobiesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]Listen carefully I shall only say this once.
Als je naar voorgaande toetsen kijkt, staat er dat je naast de wettensets, de Asser-bundel, Euro-nogwat en alle documenten op Nestor zoals arresten mee mag nemen. Allemaal zonder annotaties natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef omelette het volgende:
[..]
Dit wil ik ook graag weten ja
Van nestor word ik niet veel wijzer.
Dat zag ik inderdaad. Dat veroorzaakte de verwarring.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Als je naar voorgaande toetsen kijkt, staat er dat je naast de wettensets, de Asser-bundel, Euro-nogwat en alle documenten op Nestor zoals arresten mee mag nemen. Allemaal zonder annotaties natuurlijk.
Bij mij ook, want er is nergens wat over gezegd, behalve op het voorblad van een tentamen uit 2011/2012. Dus of je dat aan mag nemen voor 'waar' is ook maar de vraag.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:05 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad. Dat veroorzaakte de verwarring.
Dat boek was toch ook zo duurquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
Credietcrisis in mijn bestuursrechtboek, wat ongekend actueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |