Heb er wel zin in om weer te gaan studeren, helemaal als ik iedereen hier er over zie praten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wacht daar anders gewoon lekker mee tot je deze allemaal uit hebt. Je weet maar nooit of er dan ineens een nieuwe druk is verschenen.Leuk om je zo gemotiveerd te zien, dat zal je een voorsprong geven voor als je eenmaal begint.
Als je er toch niks mee doet, dan graag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een stapel van dat inleidend spul waar niemand wat mee moet. Wil je nog iets hebben?
wat voor iets wil je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:03 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Heb er wel zin in om weer te gaan studeren, helemaal als ik iedereen hier er over zie praten.
[..]
Als je er toch niks mee doet, dan graag.
arbeidersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef _Rooos_ het volgende:
Nee, ik ben geen scholier meer. Ik ben al een arbeider.(alleen niet in dit gebied.
)
I just didquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
What has been said can not be unsaid!
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom betalen ze nog wel je studie.
Hoe dom schat je mij nou in?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat je opleiding per jaar kost, en hoe veel daarvan de overheid betaalt?
Ja, ik weet nog te weinig over ondernemen en belastingen en al die zooi. Daar moet ik eerst het 1 en ander over uitzoekenquote:
Goed bezig! Dat gebeurt inderdaad ook nooit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
Mannen : dames in dit topic is 1:1, dat heb ik nog nooit gezien
Ondernemen is het enige dat ik op de heao heb geleerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog te weinig over ondernemen en belastingen en al die zooi. Daar moet ik eerst het 1 en ander over uitzoeken
Bijna welquote:
Ik reageerde op jouw 'arbeidersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bijna welMaar echt T, denk je dat ik niet weet hoeveel er van de overheid komt?
Trouwens, we weten niet wat roos doet, dus derhalve kunnen we niet oordelen of ze netto ontvanger is of netto betaler en daarom kunnen we nog niet oordelen of deze specifieke arbeider mijn studie betaalt.
De gemiddelde arbeider ontvangt meer dan dat hij betaalt, en betaalt dus ook mijn studie nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw 'arbeiders![]()
', niet op 'Roos de arbeider
'
Hoezo ontvangt ie meer dan ie betaald?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
De gemiddelde arbeider ontvangt meer dan dat hij betaalt, en betaalt dus ook mijn studie niet
Dan betaalt deze arbeider het welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bijna welMaar echt T, denk je dat ik niet weet hoeveel er van de overheid komt?
Trouwens, we weten niet wat roos doet, dus derhalve kunnen we niet oordelen of ze netto ontvanger is of netto betaler en daarom kunnen we nog niet oordelen of deze specifieke arbeider mijn studie betaalt.
Met arbeiders, bedoel ik ook de fabrieksarbeiders e.d. die rond het minimumloon schommelen. Deze groep betaalt amper belasting, maar ontvangt wel relatief veel subsidie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Hoezo ontvangt ie meer dan ie betaald?
haha, arbeiderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan betaalt deze arbeider het wel
Al dat tuig dat een beetje op onze kosten aan het studeren is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan betaalt deze arbeider het wel
Jij was scheikundige toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Al dat tuig dat een beetje op onze kosten aan het studeren is.
Arbeiders zijn tof.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
Mijn haha arbeiders garpje in de OP staat er trouwens nu al zo'n 60 topics
Ruilen? Ik wil weer studeren. Werken is wel weer leuk geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Yreal het volgende:
En voordat iedereen komt zeiken, zoals de vorige keer : Ik ben jaloers, ik wil een goed betaalde baan. Studeren is wel leuk geweest
Verdien je veel? en heb je tof werk?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil weer studeren. Werken is wel weer leuk geweest.
Ik wil ook wel ruilenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Yreal het volgende:
En voordat iedereen komt zeiken, zoals de vorige keer : Ik ben jaloers, ik wil een goed betaalde baan. Studeren is wel leuk geweest
Dat je die discussie nog aangaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Yreal het volgende:
Bram is zo jammer he, post ik net superpositief over de studie wiskunde, moet hij toch nog even naar mij verwijzen als beta hater
Ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat je die discussie nog aangaat.
Fappen rukken mastur- Ga een film kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar, mijn vriendin is net weg, ik moet toch iets doen ??
Hehe, doe maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga deze post linken naar bram van loon en dan erbij : Haha, She turned to the dark side
Goeie reden wel om scheikunde te gaan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verdien je veel? en heb je tof werk?
Ik heb eindexamen scheikunde gedaan omdat ik reageerbuisjes zo leuk vond
ik weet wat betersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fappen rukken mastur- Ga een film kijken.
Waarom niet door in dat veld? De tu rekent tenminste nog normale collegegelden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Hehe, doe maar.
[..]
Goeie reden wel om scheikunde te gaan doen.![]()
Gister net loonsverhoging gehad, ik verdien nu bijna modaal. Dat is voor een HBO'er met 1,5 jaar ervaring wel netjes toch? M'n werk is wel leuk maar toch teveel routinematig, daarom wil ik verder studeren.
Ja, tijdens een stukje asfalt tussen de race doorquote:
Die hele race is geen manier om te gaan. En toch ieder jaar weer een paar coureurs en nog meer omstanders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, tijdens een stukje asfalt tussen de race door![]()
Dat is toch geen manier om te gaanop een politie auto crashen
Hij was de eerste dit jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hele race is geen manier om te gaan. En toch ieder jaar weer een paar coureurs en nog meer omstanders.
Hoe veel daarvan door rondvliegende raceauto's?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij was de eerste dit jaaren omstanders.. tja, dat is gewoon jammer, maar er komen in het verkeer dagelijks mensen om.
Dit was een servicetruck die frontaal op een taxi botste, had niks met de race te maken. Die kerel op de politieauto technisch gezien ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel daarvan door rondvliegende raceauto's?
Ik zou wel wachten tot ze weer naar Dakar rijden. Dit Zuid-Amerikaanse gedoe vind ik onzin.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit was een servicetruck die frontaal op een taxi botste, had niks met de race te maken. Die kerel op de politieauto technisch gezien ook niet.
Die motorrijder vorig jaar ging trouwens ookal voor als goed en wel begon.
Ooit, op een dag, ga ik hem ook rijden. Al word ik laatste
De richting die ik dan zou willen doen hebben ze alleen in Amsterdam, dan zou ik daar heen moeten en is het niet meer te combineren met m'n werk nu. Dat wil ik er niet voor opgeven. En ik ben bang dat het uiteindelijk toch weer gaat vervelen.... Rechten lijkt me juist zo leuk omdat het altijd blijft veranderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom niet door in dat veld? De tu rekent tenminste nog normale collegegelden.
Ik kijk pas 5 jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou wel wachten tot ze weer naar Dakar rijden. Dit Zuid-Amerikaanse gedoe vind ik onzin.
OH oh oh oh ! Wacht effe, er kwam vanochtend iemand met gratis webcourses van harvard law aanzetten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:34 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
De richting die ik dan zou willen doen hebben ze alleen in Amsterdam, dan zou ik daar heen moeten en is het niet meer te combineren met m'n werk nu. Dat wil ik er niet voor opgeven. En ik ben bang dat het uiteindelijk toch weer gaat vervelen.... Rechten lijkt me juist zo leuk omdat het altijd blijft veranderen.
9, 10, 11, 12, 13?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot en met 2007 hebben ze naar Dakar gereden. 2008 was 'ie niet, dus 5 jaar kijken kan niet
https://www.edx.org/courses/HarvardX/ER22x/2013_Spring/aboutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:34 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
De richting die ik dan zou willen doen hebben ze alleen in Amsterdam, dan zou ik daar heen moeten en is het niet meer te combineren met m'n werk nu. Dat wil ik er niet voor opgeven. En ik ben bang dat het uiteindelijk toch weer gaat vervelen.... Rechten lijkt me juist zo leuk omdat het altijd blijft veranderen.
Ik kijk nu voor de 5de keerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
2009 is vier jaar geledenIk dacht dat je vijf jaar lang bedoelde.
Tof, die ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://www.edx.org/courses/HarvardX/ER22x/2013_Spring/about
Misschien is dit leuker dan een boek lezen.
Dat is best wel hot.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dakar![]()
Rally![]()
Motoren![]()
Woestijnen
Kwam iemand mee aanzetten vanochtend. Goed bedacht, maar dat zat natuurlijk ookal in de rechten studie.quote:
Nee man. Duizenden toeschouwers. Die auto's scheren rakelings langs over zwaar terrein met extreem slecht zicht. Ondertussen staan er vrijwel nergens hekken ofzo, zien de toeschouwers de auto's slecht aankomen en gaan ze veel te dicht op de weg staanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kunnen omstanders doodgaan? Die dingen rijden toch continu door de woestijn, geen mens te bekennen?
Dat zeg ik pas 300x. Die dode waren een service truck die een taxi frontaal aanreed. Niks met de race te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kunnen omstanders doodgaan? Die dingen rijden toch continu door de woestijn, geen mens te bekennen?
Dat gaat altijd goed hoor. Voertuigen komen toch traag over die toppen heen, die mensen rennen hard genoeg wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Duizenden toeschouwers. Die auto's scheren rakelings langs over zwaar terrein met extreem slecht zicht. Ondertussen staan er vrijwel nergens hekken ofzo, zien de toeschouwers de auto's slecht aankomen en gaan ze veel te dicht op de weg staan![]()
[ afbeelding ]
Ohja I see...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Duizenden toeschouwers. Die auto's scheren rakelings langs over zwaar terrein met extreem slecht zicht. Ondertussen staan er vrijwel nergens hekken ofzo, zien de toeschouwers de auto's slecht aankomen en gaan ze veel te dicht op de weg staan![]()
[ afbeelding ]
Taxi's door de woestijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zeg ik pas 300x. Die dode waren een service truck die een taxi frontaal aanreed. Niks met de race te maken.
2011 nog een dode en vier gewonden nadat een auto het publiek in reedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat altijd goed hoor. Voertuigen komen toch traag over die toppen heen, die mensen rennen hard genoeg weg
Handig! Is wel leuk om te volgen denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kwam iemand mee aanzetten vanochtend. Goed bedacht, maar dat zat natuurlijk ookal in de rechten studie.
Het gaat niet door de woestijnquote:
oh dat wist ik niet eens meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
2011 nog een dode en vier gewonden nadat een auto het publiek in reed
alleen de rode delen zijn racequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet door de woestijnNiet alleen in elk geval. Vandaag, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Stukken wildernis, maar ook steden, grote wegen en natuurlijk alle kleine dorpjes onderweg.
Thats hot.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
minpunten dit pax, minpunten.
hoe kan je dit nou niet vette shit vinden?
Dat zal het zijn. Maar vrijdag is geen studentenavondquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is vrijdag de rest heeft een leven
Jezus levensgevaarlijk manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
minpunten dit pax, minpunten.
hoe kan je dit nou niet vette shit vinden?
Misschien een stuntjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat het een kutwedstrijd is, maar voetbal is voetbal.
PSV heeft soms ook van die wedstrijden dat het totaal niet looptquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thuis hadden we bijna een stuntje. Dit wordt gewoon gênant.
Elke dag bier dagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Maar vrijdag is geen studentenavond
Nee, heb geen hipsterbril haha. Heb ook zo snel niemand gezien met timberlands. Maar ook niet echt opgelet. Wauw, the Opposites waren vet!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Giku er hing niks voor je. Kan het trouwens zijn dat ik jou ben tegengekomen in de hal Letstalk? hipster brilletje enzo
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Zo 3 uur lang arresten gestampt, trots op mezelf
Ben je naar Eurosonic geweest?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, heb geen hipsterbril haha. Heb ook zo snel niemand gezien met timberlands. Maar ook niet echt opgelet. Wauw, the Opposites waren vet!
Ja! Gestudeerd tot 22:00 en toen naar Eurosonic! Had jij ook toen je ging kijken in de Weberhal dat er een dude op de grond zat?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja! Gestudeerd tot 22:00 en toen naar Eurosonic! Had jij ook toen je ging kijken in de Weberhal dat er een dude op de grond zat?
Ja maar niet in een hal waar cijfers hangen op een normale middagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
Op festivals zitten al-tijd mensen op de grond.
Waren ze dood?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een hal waar cijfers hangen op een normale middag
Ja, gaat nergens overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]Haha nee, wat the fuck is er mis met mensen tegenwoordig, zitten op de grond, liggen in de ub
Het vetste was toen ze niet hun eigen muziek dedenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, heb geen hipsterbril haha. Heb ook zo snel niemand gezien met timberlands. Maar ook niet echt opgelet. Wauw, the Opposites waren vet!
Ik vond Licht Uit en die wall echt super vet hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:52 schreef omelette het volgende:
[..]
Het vetste was toen ze niet hun eigen muziek deden
Hoi aquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee net thuis eigenlijk. Nog even wat drinken enzo. Hoe is het met jou?
Ja, best wel lekker, wel erg druk. Was je ook naar Eurosonic?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee net thuis eigenlijk. Nog even wat drinken enzo. Hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:12 schreef Actaeon het volgende:
Een van mijn favoriete novieten..die Letstalk.
Nee gewoon veel bier gedronkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, best wel lekker, wel erg druk. Was je ook naar Eurosonic?Met jou dan?
Onder andere. Ook gewoon druk met dingen naast de studie.. Ah, klinkt goed haha, ik heb het rustig gehouden. Lag gisteren om 06:30 in bed, dus nu maar eens op tijd gaan slapen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee gewoon veel bier gedronken
Druk met studie?
Nice! Wat heb je gedaan allemaal dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:14 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Onder andere. Ook gewoon druk met dingen naast de studie.. Ah, klinkt goed haha, ik heb het rustig gehouden. Lag gisteren om 06:30 in bed, dus nu maar eens op tijd gaan slapen.
Ik ook, morgen weer lekker UB. Had een algemene leden vergadering van mn dispuut.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nice! Wat heb je gedaan allemaal dan?
Op tijd als in 2.00?
Ik moet morgen wel studeren trouwens. En scriptie.
Leuk!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ook, morgen weer lekker UB. Had een algemene leden vergadering van mn dispuut.
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht omdat over het algemeen best een negatieve tendens is ten opzichte van verenigingen is hier op FOK! Hoezo is UB minder, kan me thuis echt niet concentreren dus dan is de UB best een goede oplossing.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk!
UB is weer minderpfff ik kom niet eens fatsoenlijk meer van de bank
Albertus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht omdat over het algemeen best een negatieve tendens is ten opzichte van verenigingen is hier op FOK! Hoezo is UB minder, kan me thuis echt niet concentreren dus dan is de UB best een goede oplossing.
Oh van mij niet hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht omdat over het algemeen best een negatieve tendens is ten opzichte van verenigingen is hier op FOK! Hoezo is UB minder, kan me thuis echt niet concentreren dus dan is de UB best een goede oplossing.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef Ties02 het volgende:
Dispuuuuut luuul zit je bij vindi ofzo
Leef en laten leven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Verenigingen: niets voor mij, maar dat eeuwige gekanker er op door mensen die geen idee hebben hoe het in zijn werk gaat is nogal hinderlijk.
Uiteraard. Nog lang niet moe. Maar ook geen fuck te doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock! Tchock! Je bent er ook nog!
Lolverenigingenlolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Verenigingen: niets voor mij, maar dat eeuwige gekanker er op door mensen die geen idee hebben hoe het in zijn werk gaat is nogal hinderlijk.
Ah, chill. Ik heb Elementair Internationaal Publiek. Best goed te doen. Vandaag in een paar uur 90 blz samengevat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh van mij niet hoor.Niks tegen verenigingen.
Ja dan wel. Ik vind thuis juist weer fijner dan de UB.
Watvoor tentamen heb je?
Klopt, super storend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Bier?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog lang niet moe. Maar ook geen fuck te doen.
Oh dat ding! Schiet aardig op! Wel saai vak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:30 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah, chill. Ik heb Elementair Internationaal Publiek. Best goed te doen. Vandaag in een paar uur 90 blz samengevat.
[..]
Klopt, super storend.
Ja, klopt! Zeker omdat ik het allemaal al eens heb doorgenomen. Ik vind het best interessant haha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh dat ding! Schiet aardig op! Wel saai vak.
Niccceeeeeequote:
Lekkerste die ik hebquote:
Ik hou van zacht, dat weet je tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zacht
I prefer Laphroaig/Tallisker![]()
For real?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:33 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt! Zeker omdat ik het allemaal al eens heb doorgenomen. Ik vind het best interessant haha.
[..]
Niccceeeeee
Zacht is ook heerlijk. Klinkt wel fout maar goed. Hoezo een klein flesje dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekkerste die ik hebNa een Glenfiddich 15, maar dat is maar zo'n klein miniflesje
[..]
Ik hou van zacht, dat weet je toch
Haha ja, smaken verschillen zeggen ze wel eens. Al snap ik niet dat sommige mensen mijn vriendin niet knap vinden maar goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
For real?
Op beide trouwens...het interessante en de Glennfiddich
Een keer gekregen, zo'n doosjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Zacht is ook heerlijk. Klinkt wel fout maar goed. Hoezo een klein flesje dan?
Dat weet ik Tchockstewrquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekkerste die ik hebNa een Glenfiddich 15, maar dat is maar zo'n klein miniflesje
[..]
Ik hou van zacht, dat weet je toch
Vriendschap is een illusiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef eriksd het volgende:
Eeeeeeeen keer trek je de conclusieeeeee.
Vriendschap is een ilusieeee, vriendschap is een droom, het pakket is groot met een dun laagje chrooooom*quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef eriksd het volgende:
Eeeeeeeen keer trek je de conclusieeeeee.
ah wel nice, zo´n geschenkbox, weet je gelijk wat je de volgende keer kunt kopen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een keer gekregen, zo'n doosje
[ afbeelding ]
Wat is er mis met zacht?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Zacht is ook heerlijk. Klinkt wel fout maar goed. Hoezo een klein flesje dan?
pics van je vriendin?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ja, smaken verschillen zeggen ze wel eens. Al snap ik niet dat sommige mensen mijn vriendin niet knap vinden maar goed
De 18 heb ik nog nooit gedronken. De 15 is heerlijk maar best wel prijzigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
ah wel nice, zo´n geschenkbox, weet je gelijk wat je de volgende keer kunt kopen!
Jij kent echt mensen die je vertellen dat ze je vriendin niet knap vinden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ja, smaken verschillen zeggen ze wel eens. Al snap ik niet dat sommige mensen mijn vriendin niet knap vinden maar goed
Deze vond ik ook wel grappig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vriendschap is een ilusieeee, vriendschap is een droom, het pakket is groot met een dun laagje chrooooom*
* dit heb ik jaren en jaren gezongen als kind
Dat is waar, míjn waarde lievelingsnoviet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha als je het goed afwisselt. Maar rough is wel lekkerder vind ik meestal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is er mis met zacht?
Of hou je meer van rough.
Kom een keer naar de UB dan zie je dr wel. Als je daar vandaag om 16:00 was voor de ingang had je dr kunnen zien.quote:
Neh ik heb een hekel aan de UBquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Kom een keer naar de UB dan zie je dr wel. Als je daar vandaag om 16:00 was voor de ingang had je dr kunnen zien.
Ja, vrienden van mij uit haar dispuut. Niet lelijk maar ook niet heel knap.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kent echt mensen die je vertellen dat ze je vriendin niet knap vinden?
Ah ja, met een goede fles doe je ook wel een tijdje, ik vind het het altijd wel waard. Of kosten die flessen gelijk 100 euro ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
De 18 heb ik nog nooit gedronken. De 15 is heerlijk maar best wel prijzig
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is waar, míjn waarde lievelingsnoviet.
Klopt ook wel eigenlijk ja. Rough is beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha als je het goed afwisselt. Maar rough is wel lekkerder vind ik meestal.
[..]
Kom een keer naar de UB dan zie je dr wel. Als je daar vandaag om 16:00 was voor de ingang had je dr kunnen zien.
Nee joh. De 15 is rond de 40, de 18 is 65 geloof ik. Maar dat is voor mij beide nogal een hoop geld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:39 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, vrienden van mij uit haar dispuut. Niet lelijk maar ook niet heel knap.
[..]
Ah ja, met een goede fles doe je ook wel een tijdje, ik vind het het altijd wel waard. Of kosten die flessen gelijk 100 euro ofzo?
Geen van beidequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt ook wel eigenlijk ja. Rough is beter.
True that, maar is wel een mooie investering haha. Altijd mooi om allemaal van die boxen te hebben staanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. De 15 is rond de 40, de 18 is 65 geloof ik. Maar dat is voor mij beide nogal een hoop geld.
Doable.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. De 15 is rond de 40, de 18 is 65 geloof ik. Maar dat is voor mij beide nogal een hoop geld.
De meeste rechtenstudenten die ik ken, zijn lid van een van deze 2quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer... Zelfs ik weet dat.
Tenzij je het begraaft is drank zelden een goede investeringquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True that, maar is wel een mooie investering haha. Altijd mooi om allemaal van die boxen te hebben staan
Ik ken er heel veel die nergens lid zijn. Veel hoor je er ook niet over praten, dat ze bij Vindi of Albertus zitten..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De meeste rechtenstudenten die ik ken, zijn lid van een van deze 2
Maar inderdaad het hoeft niet
Vaak is het af te lezen aan uiterlijke kenmerkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ken er heel veel die nergens lid zijn. Veel hoor je er ook niet over praten, dat ze bij Vindi of Albertus zitten..
True that!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij je het begraaft is drank zelden een goede investering
Maar dan moet je wel afwisselen, of je hebt echt geen gevoel daarquote:
Dat staat buiten kijf! Lekker met je airmaxjes en je petjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vaak is het af te lezen aan uiterlijke kenmerken
Dat klinkt dan weer een beetje perversquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nevermind. Iets tussen mij en een van mijn favoriete novieten.
Kloptquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:43 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True that!
[..]
Maar dan moet je wel afwisselen, of je hebt echt geen gevoel daar
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nevermind. Iets tussen mij en een van mijn favoriete novieten.
Het hele onderwerp was enigszins pervers, don't you agree?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:45 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje pervers
Ja, heel karig is dat altijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kloptanders lukt het lange weer niet
Super vet! Is dat een film?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:45 schreef eriksd het volgende:
Blijft een geweldige scene. Ik ben altijd voor de bad guys
Ach ja, we doen het allemaal, toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het hele onderwerp was enigszins pervers, don't you agree?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, heel karig is dat altijd.
[..]
Super vet! Is dat een film?
Braveheart wel maar van The Patriot had ik nog nooit gehoord!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:48 schreef Ties02 het volgende:
Je kent The Patriot toch wel en Braveheart enzo
Karig?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, heel karig is dat altijd.
[..]
Super vet! Is dat een film?
Lekker cliché en Amerikaans maar wel vermakelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:49 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Braveheart wel maar van The Patriot had ik nog nooit gehoord!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:49 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Braveheart wel maar van The Patriot had ik nog nooit gehoord!
Toen ik vet jong was was ik een keer bij mijn oom en die liet met het geluid keihard op een enorm bioscoopprojectiescherm die scène zien dat er allemaal ledematen afgerukt wordenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Acta, check mijn 'geen idee wat ik lust dus ik probeer alles'-periodeNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glennfiddich 18
maar ik zie ook Chivas en Four Roses..?
![]()
Ben je toen aan de drank gegaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik vet jong was was ik een keer bij mijn oom en die liet met het geluid keihard op een enorm bioscoopprojectiescherm die scène zien dat er allemaal ledematen afgerukt wordenWeek niet geslapen
Ik had toen geen idee wat goed/lekker was. Overigens zijn die allebei nog dicht, weet nog steeds niet of ze lekker zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nice!Glennfiddich 18
maar ik zie ook Chivas en Four Roses..?
Ja dat is ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ach ja, we doen het allemaal, toch?
Ja, het liefst zou je gewoon de hele tijd rough gaan. Ja, die scene van net was met Mel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Karig?
Ja. The Patriot is een film. Met Mel Gibson volgens mij. Of een baggerfilm met Steven Seagal.
Spreek voor jezelf, ransaap.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ach ja, we doen het allemaal, toch?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Verklaar je nader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?
Die Four Roses moet je exht van houden. Hou je van bourbon?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had toen geen idee wat goed/lekker was. Overigens zijn die allebei nog dicht, weet nog steeds niet of ze lekker zijn.
De enige bourbon die ik ken is Jack, dat vind ik heel erg vies.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die Four Roses moet je exht van houden. Hou je van bourbon?
Chivas is altijd wel weg te krijgen.
Ohzo. Ja helemaal eens maar dat hou je gewoon niet volquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, het liefst zou je gewoon de hele tijd rough gaan. Ja, die scene van net was met Mel.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Tchock?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan vind je Four Roses ook niet lekker denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige bourbon die ik ken is Jack, dat vind ik heel erg vies.
Daar dacht ik nog niet eens aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was maar een grapje, geen zorgen. Ik ben geen rare plas/meloenseksfreak.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je komt niet in de bananenbar dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat bedoel je er dan mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik snapt meIk bedoel er niets fetisj-achtigs mee.
Euhm Laphroaig van ¤40 en Glenmorangie Nectar d'Or van ¤60.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
Acta, wat is je lievelingswhisky en wat betaal je er voor?
Ja klopt ook wel weer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet netjes en proper hoort te zijn
Jij ook waarde noviet!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:58 schreef Letstalk het volgende:
He maar luitjes ik ga slapen. Morgen 0900 afgesproken bij de Hema voor een cheap ass ontbijtje en daarna de hele studeren! Slaap lekker!
Laphroaig kan ik krijgen voor 27,50 en die Nectar d'Or voor 37,50.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Euhm Laphroaig van ¤40 en Glenmorangie Nectar d'Or van ¤60.
Jouwe?
Kopen dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laphroaig kan ik krijgen voor 27,50 en die Nectar d'Or voor 37,50.
Ja, probleempuntje. Gratis verzending bij 12 flessen, dus dan moet ik er nog tien kopen. Ik wil er ook wel twee (drie misschien) dus dan moeten we iemand vinden die 8 of 9 flessen wil.quote:
12 flessen Laphroaig...what more do you need?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, probleempuntje. Gratis verzending bij 12 flessen, dus dan moet ik er nog tien kopen. Ik wil er ook wel twee (drie misschien) dus dan moeten we iemand vinden die 8 of 9 flessen wil.
http://drankdozijn.nl/
Prijzen zijn echt belachelijk laag. Alles ligt zo'n beetje op 25-30% onder winkelprijzen.
Die lust ik niet lulquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
12 flessen Laphroaig...what more do you need?
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Was diegene die jij zag met die hipster bril ook dik?
Ik hoor een bierbuikexcuus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh oke, niet dat ik dik ben hoor
Haha, nee gelukkig niet! Doet me er wel aan denken dat ik nog steeds moet inschrijven voor de sportschoolquote:
Fattyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha, nee gelukkig niet! Doet me er wel aan denken dat ik nog steeds moet inschrijven voor de sportschool
Ik ga ook regelmatig naar de sportschool.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha, nee gelukkig niet! Doet me er wel aan denken dat ik nog steeds moet inschrijven voor de sportschool
Als 'ie dicht is HAHAHAquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga ook regelmatig naar de sportschool.
Vorig jaar echt veel hardgelopen, is echt heerlijk. Alleen de drempel om het daadwerkelijk te gaan doen ligt hoogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:10 schreef Tchock het volgende:
Ik al tijden niet geweest. Stomvervelend. Abo stopgezet en loopschoenen gekocht, maar die hebben inmiddels ook meer stof dan weg gezien
Is goed spul Lullo!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die lust ik niet lulMaar serieus, ik wil hier mensen voor vinden
Alleen mijn vrienden zijn pauper of drinken dit niet.
Ik vind hardlopen ook vervelend. Maar het is wel laagdrempelig. Bovendien, laatst moest ik rennen voor een trein en het was echt beschamendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Vorig jaar echt veel hardgelopen, is echt heerlijk. Alleen de drempel om het daadwerkelijk te gaan doen ligt hoog
Beschamend omdat je mantitties teveel op en neer gingen of wat? Ik vind het mentaal gezien nog best een stap om te gaan hardlopen. Hoezo ook vervelend? Ik vind het chill haha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen ook vervelend. Maar het is wel laagdrempelig. Bovendien, laatst moest ik rennen voor een trein en het was echt beschamendAls het beter weer wordt moet ik ook weer gaan lopen.
Tchock was buiten adem?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen ook vervelend. Maar het is wel laagdrempelig. Bovendien, laatst moest ik rennen voor een trein en het was echt beschamendAls het beter weer wordt moet ik ook weer gaan lopen.
Ja, maar ik ben hier dus echt heel slecht in. Ik zou eerst namelijk al om 01:00 gaan slapenquote:
Nee omdat ik totaal buiten adem was. En het was helemaal niet ver. Mantitties heb ik niet, ik ben altijd redelijk licht geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Beschamend omdat je mantitties teveel op en neer gingen of wat? Ik vind het mentaal gezien nog best een stap om te gaan hardlopen. Hoezo ook vervelend? Ik vind het chill haha.
Ga nou maar gewoon slapenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben hier dus echt heel slecht in. Ik zou eerst namelijk al om 01:00 gaan slapen
Ga sporten dan old sport.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn longen hingen binnenstebuiten uit mijn bek van het hijgen, ja.
Pff mijn vriendin eerder mij af en toe..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon slapen
Doe je je vriendin dit ook altijd aan?
Ah ja dat herken ik. Zeker omdat ik nu ook gewoon teveel rookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee omdat ik totaal buiten adem was. En het was helemaal niet ver. Mantitties heb ik niet, ik ben altijd redelijk licht geweest
Nouja, gewoonZonder muziek verveel ik me en met muziek loop je niet fijn.
Uit onderzoek blijkt dat hardlopers langer leven dan niet-hardlopers. En dat de tijd die ze langer leven ongeveer net zo lang is als de tijd die ze besteedden aan hardlopen.quote:
Dat klinkt positief.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Pff mijn vriendin eerder mij af en toe..
[..]
Ah ja dat herken ik. Zeker omdat ik nu ook gewoon teveel rookEn inderdaad rennen zonder muziek is kut. Met oortjes vind ik opzich wel oke, houd mijn telefoon altijd vast en dan het snoertje zoveel mogelijk om je vingers wikkelen dan heb je er niet zoveel last van.
Gewoon nu Tchockster.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hardlopen. Als het beter weer wordt.
Mijn exemplaar valt altijd in slaapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Pff mijn vriendin eerder mij af en toe..
Ja, meh. Ik kijk wel even. Ik moet er wel echt iets aan doen, ik ben volgens mij nog nooit zo uit vorm geweestquote:Ah ja dat herken ik. Zeker omdat ik nu ook gewoon teveel rookEn inderdaad rennen zonder muziek is kut. Met oortjes vind ik opzich wel oke, houd mijn telefoon altijd vast en dan het snoertje zoveel mogelijk om je vingers wikkelen dan heb je er niet zoveel last van.
Behoorlijk zuur om dat bij jezelf te constateren he? Lastige dingen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn exemplaar valt altijd in slaap
[..]
Ja, meh. Ik kijk wel even. Ik moet er wel echt iets aan doen, ik ben volgens mij nog nooit zo uit vorm geweest
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Behoorlijk zuur om dat bij jezelf te constateren he? Lastige dingen..
En ook ja.quote:Na de seks mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |