Jezus levensgevaarlijk manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
minpunten dit pax, minpunten.
hoe kan je dit nou niet vette shit vinden?
Misschien een stuntjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat het een kutwedstrijd is, maar voetbal is voetbal.
PSV heeft soms ook van die wedstrijden dat het totaal niet looptquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thuis hadden we bijna een stuntje. Dit wordt gewoon gênant.
Elke dag bier dagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Maar vrijdag is geen studentenavond
Nee, heb geen hipsterbril haha. Heb ook zo snel niemand gezien met timberlands. Maar ook niet echt opgelet. Wauw, the Opposites waren vet!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Giku er hing niks voor je. Kan het trouwens zijn dat ik jou ben tegengekomen in de hal Letstalk? hipster brilletje enzo
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Zo 3 uur lang arresten gestampt, trots op mezelf
Ben je naar Eurosonic geweest?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, heb geen hipsterbril haha. Heb ook zo snel niemand gezien met timberlands. Maar ook niet echt opgelet. Wauw, the Opposites waren vet!
Ja! Gestudeerd tot 22:00 en toen naar Eurosonic! Had jij ook toen je ging kijken in de Weberhal dat er een dude op de grond zat?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja! Gestudeerd tot 22:00 en toen naar Eurosonic! Had jij ook toen je ging kijken in de Weberhal dat er een dude op de grond zat?
Ja maar niet in een hal waar cijfers hangen op een normale middagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
Op festivals zitten al-tijd mensen op de grond.
Waren ze dood?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een hal waar cijfers hangen op een normale middag
Ja, gaat nergens overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]Haha nee, wat the fuck is er mis met mensen tegenwoordig, zitten op de grond, liggen in de ub
Het vetste was toen ze niet hun eigen muziek dedenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, heb geen hipsterbril haha. Heb ook zo snel niemand gezien met timberlands. Maar ook niet echt opgelet. Wauw, the Opposites waren vet!
Ik vond Licht Uit en die wall echt super vet hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:52 schreef omelette het volgende:
[..]
Het vetste was toen ze niet hun eigen muziek deden
Hoi aquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee net thuis eigenlijk. Nog even wat drinken enzo. Hoe is het met jou?
Ja, best wel lekker, wel erg druk. Was je ook naar Eurosonic?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee net thuis eigenlijk. Nog even wat drinken enzo. Hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:12 schreef Actaeon het volgende:
Een van mijn favoriete novieten..die Letstalk.
Nee gewoon veel bier gedronkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, best wel lekker, wel erg druk. Was je ook naar Eurosonic?Met jou dan?
Onder andere. Ook gewoon druk met dingen naast de studie.. Ah, klinkt goed haha, ik heb het rustig gehouden. Lag gisteren om 06:30 in bed, dus nu maar eens op tijd gaan slapen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee gewoon veel bier gedronken
Druk met studie?
Nice! Wat heb je gedaan allemaal dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:14 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Onder andere. Ook gewoon druk met dingen naast de studie.. Ah, klinkt goed haha, ik heb het rustig gehouden. Lag gisteren om 06:30 in bed, dus nu maar eens op tijd gaan slapen.
Ik ook, morgen weer lekker UB. Had een algemene leden vergadering van mn dispuut.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nice! Wat heb je gedaan allemaal dan?
Op tijd als in 2.00?
Ik moet morgen wel studeren trouwens. En scriptie.
Leuk!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ook, morgen weer lekker UB. Had een algemene leden vergadering van mn dispuut.
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht omdat over het algemeen best een negatieve tendens is ten opzichte van verenigingen is hier op FOK! Hoezo is UB minder, kan me thuis echt niet concentreren dus dan is de UB best een goede oplossing.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk!
UB is weer minderpfff ik kom niet eens fatsoenlijk meer van de bank
Albertus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht omdat over het algemeen best een negatieve tendens is ten opzichte van verenigingen is hier op FOK! Hoezo is UB minder, kan me thuis echt niet concentreren dus dan is de UB best een goede oplossing.
Oh van mij niet hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht omdat over het algemeen best een negatieve tendens is ten opzichte van verenigingen is hier op FOK! Hoezo is UB minder, kan me thuis echt niet concentreren dus dan is de UB best een goede oplossing.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ik had echt zo´n hatelijke opmerking verwacht
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef Ties02 het volgende:
Dispuuuuut luuul zit je bij vindi ofzo
Leef en laten leven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Verenigingen: niets voor mij, maar dat eeuwige gekanker er op door mensen die geen idee hebben hoe het in zijn werk gaat is nogal hinderlijk.
Uiteraard. Nog lang niet moe. Maar ook geen fuck te doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock! Tchock! Je bent er ook nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |