Heb er wel zin in om weer te gaan studeren, helemaal als ik iedereen hier er over zie praten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wacht daar anders gewoon lekker mee tot je deze allemaal uit hebt. Je weet maar nooit of er dan ineens een nieuwe druk is verschenen.Leuk om je zo gemotiveerd te zien, dat zal je een voorsprong geven voor als je eenmaal begint.
Als je er toch niks mee doet, dan graag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een stapel van dat inleidend spul waar niemand wat mee moet. Wil je nog iets hebben?
wat voor iets wil je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:03 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Heb er wel zin in om weer te gaan studeren, helemaal als ik iedereen hier er over zie praten.
[..]
Als je er toch niks mee doet, dan graag.
arbeidersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef _Rooos_ het volgende:
Nee, ik ben geen scholier meer. Ik ben al een arbeider.(alleen niet in dit gebied.
)
I just didquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
What has been said can not be unsaid!
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom betalen ze nog wel je studie.
Hoe dom schat je mij nou in?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat je opleiding per jaar kost, en hoe veel daarvan de overheid betaalt?
Ja, ik weet nog te weinig over ondernemen en belastingen en al die zooi. Daar moet ik eerst het 1 en ander over uitzoekenquote:
Goed bezig! Dat gebeurt inderdaad ook nooit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
Mannen : dames in dit topic is 1:1, dat heb ik nog nooit gezien
Ondernemen is het enige dat ik op de heao heb geleerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog te weinig over ondernemen en belastingen en al die zooi. Daar moet ik eerst het 1 en ander over uitzoeken
Bijna welquote:
Ik reageerde op jouw 'arbeidersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bijna welMaar echt T, denk je dat ik niet weet hoeveel er van de overheid komt?
Trouwens, we weten niet wat roos doet, dus derhalve kunnen we niet oordelen of ze netto ontvanger is of netto betaler en daarom kunnen we nog niet oordelen of deze specifieke arbeider mijn studie betaalt.
De gemiddelde arbeider ontvangt meer dan dat hij betaalt, en betaalt dus ook mijn studie nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw 'arbeiders![]()
', niet op 'Roos de arbeider
'
Hoezo ontvangt ie meer dan ie betaald?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
De gemiddelde arbeider ontvangt meer dan dat hij betaalt, en betaalt dus ook mijn studie niet
Dan betaalt deze arbeider het welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bijna welMaar echt T, denk je dat ik niet weet hoeveel er van de overheid komt?
Trouwens, we weten niet wat roos doet, dus derhalve kunnen we niet oordelen of ze netto ontvanger is of netto betaler en daarom kunnen we nog niet oordelen of deze specifieke arbeider mijn studie betaalt.
Met arbeiders, bedoel ik ook de fabrieksarbeiders e.d. die rond het minimumloon schommelen. Deze groep betaalt amper belasting, maar ontvangt wel relatief veel subsidie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Hoezo ontvangt ie meer dan ie betaald?
haha, arbeiderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan betaalt deze arbeider het wel
Al dat tuig dat een beetje op onze kosten aan het studeren is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan betaalt deze arbeider het wel
Jij was scheikundige toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Al dat tuig dat een beetje op onze kosten aan het studeren is.
Arbeiders zijn tof.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
Mijn haha arbeiders garpje in de OP staat er trouwens nu al zo'n 60 topics
Ruilen? Ik wil weer studeren. Werken is wel weer leuk geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Yreal het volgende:
En voordat iedereen komt zeiken, zoals de vorige keer : Ik ben jaloers, ik wil een goed betaalde baan. Studeren is wel leuk geweest
Verdien je veel? en heb je tof werk?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil weer studeren. Werken is wel weer leuk geweest.
Ik wil ook wel ruilenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Yreal het volgende:
En voordat iedereen komt zeiken, zoals de vorige keer : Ik ben jaloers, ik wil een goed betaalde baan. Studeren is wel leuk geweest
Dat je die discussie nog aangaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Yreal het volgende:
Bram is zo jammer he, post ik net superpositief over de studie wiskunde, moet hij toch nog even naar mij verwijzen als beta hater
Ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat je die discussie nog aangaat.
Fappen rukken mastur- Ga een film kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar, mijn vriendin is net weg, ik moet toch iets doen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |