Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Verklaar je nader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?
Die Four Roses moet je exht van houden. Hou je van bourbon?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had toen geen idee wat goed/lekker was. Overigens zijn die allebei nog dicht, weet nog steeds niet of ze lekker zijn.
De enige bourbon die ik ken is Jack, dat vind ik heel erg vies.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die Four Roses moet je exht van houden. Hou je van bourbon?
Chivas is altijd wel weg te krijgen.
Ohzo. Ja helemaal eens maar dat hou je gewoon niet volquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, het liefst zou je gewoon de hele tijd rough gaan. Ja, die scene van net was met Mel.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Tchock?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan vind je Four Roses ook niet lekker denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige bourbon die ik ken is Jack, dat vind ik heel erg vies.
Daar dacht ik nog niet eens aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was maar een grapje, geen zorgen. Ik ben geen rare plas/meloenseksfreak.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je komt niet in de bananenbar dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat bedoel je er dan mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik snapt meIk bedoel er niets fetisj-achtigs mee.
Euhm Laphroaig van ¤40 en Glenmorangie Nectar d'Or van ¤60.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
Acta, wat is je lievelingswhisky en wat betaal je er voor?
Ja klopt ook wel weer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet netjes en proper hoort te zijn
Jij ook waarde noviet!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:58 schreef Letstalk het volgende:
He maar luitjes ik ga slapen. Morgen 0900 afgesproken bij de Hema voor een cheap ass ontbijtje en daarna de hele studeren! Slaap lekker!
Laphroaig kan ik krijgen voor 27,50 en die Nectar d'Or voor 37,50.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Euhm Laphroaig van ¤40 en Glenmorangie Nectar d'Or van ¤60.
Jouwe?
Kopen dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laphroaig kan ik krijgen voor 27,50 en die Nectar d'Or voor 37,50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |